به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۱۹۸۸۳

رژیمی‌ها دیوانه‌ این دستگاه می‌شوند!/تصاویر

گروه جامعه: کسانی که رژیم غذایی خاصی را به ویژه برای لاغر شدن پیگیری می‌کنند همیشه در موقع انتخاب غذاها مشکلات خاصی پیدا می‌کنند. قرار است حالا به زودی دستگاهی به بازار بیاید که مشکلات این افراد را در یک چشم به هم زدن بر طرف خواهد کرد.
فهمیدن میزان کالری غذاها برای کسانی که رژيم غذایی خاصی دارند از نان شب هم واجب‌تر است! به همین خاطر کارشناسان تغذیه بعد از کلی حساب و کتاب برای افراد مختلف رژیم‌های غذایی مختلفی را آماده می‌کنند. حالا اما دستگاهی طراحی شده که می‌تواند در یک چشم به هم زدن با اسکن غذا، کالُری آن را اعلام کند و حتی بگوید که مواد حساسیت‌زا در آن وجود دارد یا نه.







این دستگاه به گفته طراحانش در‌واقع یک طیف سنج است که لیزر تابیده شده به مواد غذایی را پس از انعکاس با الگوریتم خاص خود پردازش می‌کند. این دستگاه برای اعلام نتایج خود اطلاعات را به گوشی تلفن همراه شما می‌فرستند و در آنجا نرم‌افزار این دستگاه داده‌های دریافتی را تجزیه تحلیل می‌کند. برای هر غذا معمولاً این روند چند دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد اما برای میوه‌ها و غذاهای با رنگ تیره باید کمی بیشتر معطل شوید. این دستگاه مراحل آزمایشی خود را پشت سر گذاشته و احتمالاً به زودی رژيمی‌‌ها خواهند توانست آن را با زدن به جاکلیدی‌شان همیشه همراه داشته باشند.






مرجع : مجله مهر

afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ۱۹:۱۰
والله تو ایران همه قشرهای فقیر و متوسط الان چند ساله تو رژیمن (161720)
مسمسمسمسمسمسمسمسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ۲۰:۵۴
زیاد روش حساب نکنید چینیه دیگه (161805)
۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ۲۲:۵۹
خیلی جالب بود
دم بنده های باهوش خدا گرم (161963)