به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : ۱۹۸۹۵

ليگ برتر؛ برتري استقلال مقابل سايپا

گروه ورزشي: استقلال در ديدار معوقه از هفته يازدهم ليگ برتر از ساعت 15 در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تيم سايپا رفت و با نتيجه يک بر صفر به پيروزي رسيد.
ليگ برتر؛ برتري استقلال مقابل سايپا
آرش برهاني در دقيقه 63 با يک ضربه از داخل محوطه جريمه براي استقلال گلزني کرد. سايپا بعد از خوردن گل حملات گسترده و زيادي روي دروازه استقلال انجام داد که از اين موقعيت‌هاي گلزني استفاده نکرد. استقلال در اين ديدار چند بازيکن اصلي خود را به دليل مصدوميت و محروميت در اختيار نداشت. جواد نکونام و آندرانيک تيموريان محروم بودند. خسرو حيدري، هاشم بيک‌زاده و سياوش اکبرپور به دليل مصدوميت در اين بازي غايب بودند. فرهاد مجيدي هم از دنياي بازيگري خداحافظي کرده و اين اولين بازي آبي‌پوشان بدون حضور مجيدي بود. عليرضا فغاني داور مسابقه به حنيف عمران‌زاده و محمد قاضي از استقلال و محمدرضا ناصحي از سايپا کارت زرد نشان داد. استقلال با اين پيروزي 23 امتيازي شد و جاي سپاهان را در رده پنجم جدول گرفت. آبي‌پوشان يک بازي معوقه مقابل ملوان دارند. سايپاي 20 امتيازي هم در رده هفتم جدول باقي ماند.

ترکيب استقلال: سيدمهدي رحمتي، پژمان منتظري، اميرحسين صادقي، حنيف عمران‌زاده، فردين عابديني( از دقيقه 25 محمد قاضي)، عليرضا نيکبخت واحدي، ساموئل، احمد جمشيديان، پژمان نوري، محمدمهدي نظري و آرش برهاني( از دقيقه 87 مهران قاسمي) سرمربي: امير قلعه‌نويي

ترکيب سايپا: محمد باقر صادقي، مجيد ايوبي، سجاد مشکل پور، بابک حاتمي، ابراهيم شکوري، حامد شيري، روزبه شاه عليدوست( از دقيقه 75 مهدي جعفرپور)، ابراهيم صادقي( از دقيقه 80 مقداد قباخلو)، محمدرضا ناصحي( از دقيقه 65 مجيد غلام‌نژاد)، کاوه رضايي و سجادشهباز زاده سرمربي: انگين فيرات

تساوي مس کرمان و داماش گيلان


هفته پانزدهم ليگ برتر هم از ساعت 15 امروز (يکشنبه) با بازي تيم‌هاي مس کرمان و داماش گيلان در شهر کرمان آغاز شد. شاگردان مظلومي پس از تساوي خارج از خانه مقابل استقلال در نيمه اول بازي با داماش به نتيجه مساوي بدون گل رضايت دادند. با شروع نيمه دوم ابتدا مس کرمان با گل دقيقه 69 ادينيهو از حريف خود پيش افتاد اما 4 دقيقه بعد عليرضا نظيف‌کار مدافع داماش گيلان از روي نقطه پنالتي گل مساوي را به ثمر رساند تا بازي به تساوي کشيده شود. با اين نتيجه باز هم مس کرمان نتوانست پيروز شود تا رکورد برنده نشدن اين تيم به 15 هفته برسد و تنها تيمي باشد که در کل نيم فصل اول در هيچ ديداري پيروز نشد.
سه ديدار ديگر نيز در حال برگزاري است.

خروس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ۱۹:۰۶
پرچم ها بالاست

با این که مجیدی رفته و اندو و.. نبودن و بازی های استقلال فشرده بود بازم بردیم بازی بعد انشال.. صدر جدول ایم (161712)
مهندس -!!-
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ۱۹:۰۸
از اینکه موجبات شادی مارا فراهم کردید از شما سپاس گذار ایم

من تا دقیقه 45(نیمه اول دیدم) (161716)
۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ۲۱:۴۶
برد در سخترین شرایط؛ این همون تیمیه که پرسپولیس رو برد؛ پس پرسپولیسی ها لطفا نظر الکی ندن و منصف باشن (161857)