به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۱ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب : ۵۴۴۶۷

بحران در ساحل انزلي؛ سايپا 2 ملوان 0

گروه ورزشي: سايپا با پيروزي با ارزش 2 بر صفر مقابل ملوان به رده ششم صعود کرد.
بحران در ساحل انزلي؛ سايپا 2 ملوان 0
هفته هشتم لیگ برتر
ورزشگاه تختی بندرانزلی
تماشاگر: حدود 5 هزار نفر
داور: یدالله جهانبازی کمک ها: هادی طوسی، علی دودانگه
اخطار: دلاوری، زحمت کش (ملوان)، نزهتی، شیری، پورغاز (سایپا)

ملوان: سیدحسین حسینی، حسن جعفری، محمد آهی، نیما دلاوری(46- عزت الله پورغاز)، عزیز معبودی، محمد دارابی(74- صادق محرمی)، سعید یوسف زاده، مهیار زحمتکش، سهیل رحمانی، سیدجلال رافخایی و آرمان رمضانی (46- رضا اعتمادی)
سرمربی: نصرت ایراندوست

سایپا: حامد فلاح زاده، بابک حاتمی، ابراهیم شکوری، مجید ایوبی، وحید محمدزاده، حامد شیری، ابراهیم صادقی، محمد نزهتی(83- مهدی ترابی)، حکم نصاری، میلاد میداودی (64- سید مهدی سید صالحی)و علی زینالی (87- مجتبی رمضانی)
سرمربی:مجید جلالی

شرح بازی: تیم فوتبال سایپا در هفته اول لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف ملوان رفت که بازی با پیروزی دو بر صفر به سود این تیم به پایان رسید. سایپا در همان ابتدای بازی به گل رسید و بدین ترتیب شیرازه ملوان از هم پاشید. سایپایی ها در دقیقه 15 گل دوم را به ثمر رساندند و اعتراض ها به ایرلاندوست شروع شد. در ادامه بازی ملوانی ها نتوانستند نفوذ کنند و مدافعان و دروازه بان سایپا موقعیت های ملوان را مهار کردند تا ملوان در خانه بازنده باشد.

شرح گل‌ها:
صفر- یک (سایپا)دلاوری روی نزهتی در محوطه جریمه ملوان خطای پنالتی کرد که حامد شیری این پنالتی را به گل تبدیل کرد.
صفر- 2(سایپا)نزهتی از جناح راست توپ را به محوطه جریمه ارسال کرد که زینالی هم توپ را در یک حرکت هوشمندانه به نثاری پاس داد که او گل دوم سایپا را زد.

اتفاق ویژه: در نیمه دوم هواداران حاضر در ورزشگاه به نشانه اعتراض به نصرت ایراندوست، فرهاد پورغلامی دستیار جلالی را تشویق کردند.
مرجع : ورزش 3