به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۱۹۹۵۱۲

فروش ارزان‌‌ ترین خودروهای دست دوم

فروش ارزان‌ ترین ماشین دست دوم در سایت فروش خودرو تنها با یک بار مراجعه، خودرو
گروه اقتصادی: ارزان‌ ترین خودروهای کارکرده بازار تا همین سال گذشته شامل پراید، انواع پژو و سمند بودند؛ اما از سال گذشته با افزایش نرخ دلار و آغاز نوسانات قیمت ماشین دست دوم در بازار، حتی همین‌ها هم دیگر برای برخی ارزان قیمت نیستند و فروش آن‌ها را با حاشیه‌هایی همراه کرده است.
فروش ارزان ترین خودروهای کارکرده
فروش ارزان ترین خودروهای کارکرده
به گزارش بهار نیوز، بازار خودروهای دست دوم همواره در همه فصول سال رونق دارد و در برخی فصول همچون تابستان به واسطه سفرهای تابستانی و اواخر زمستان به واسطه پیش رو بودن نوروز پر رونق است.
در این زمان‌ها فروش ماشین‌ کارکرده به خصوص‌ قیمت‌ پایین‌ترین آن‌ها بیش از سایر طرفدار دارد. پراید، انواع پژو و سمند در میان محصولات داخلی از جمله ارزان‌ ترین ماشین‌های کارکرده محسوب می‌شوند. ام وی ام ۱۱۰، گلف و اوپل کورسا نیز تا چندی پیش از جمله خودروهای دست دوم ارزان قیمت بازار خارجی‌ها بودند که طی سال‌های اخیر و واردات و مونتاژ وسایل نقلیه خارجی در ایران تقریبا از رده خودروهایی با قیمت پایین خارج شدند.
در حال حاضر قیمت پراید، پژو و انواع ۲۰۶ و سمند از ۵۰ میلیون تومان فراتر رفته است؛ به گونه‌ای که از سال ۹۷ قیمت‌گذاری این خودروها دیگر از تصمیم‌گیری شورای رقابت خارج شد. همین موارد باعث شد تا قیمت گذاری ماشین‌های کارکرده داخلی نیز با مسائلی همراه شود.
 
نکات مهم در زمان خرید ارزان‌ ترین خودروها
 نکته قابل توجه هنگام خرید خودروهای کارکرده این است که حتما دلیل ارزان بودن بیش از حد متعارف آن را از فروشنده جویا شوید؛ چرا که ممکن است، برخی عیب‌ها پشت این قیمت پایین پوشیده شده باشد.
از این رو توجه به میزان کارکرد خودرو (کیلومترشمار)، مشکلات موتور، تصادفات، میزان مصرف بنزین در هر کیلومتر و روغن سوزی بسیار مهم است و توصیه ما به شما کارشناسی فنی توسط افراد متخصص و شرکت‌های معتبر پیش از خرید ماشین دست دوم است.
چه شما فروشنده و چه خریدار ارزان‌‌ ترین خودروها در بازار باشید؛ باید رعایت اصول خرید و فروش ماشین کارکرده و همچنین نکات فنی و حقوقی را جدی بگیرید.
 
چگونه ارزان‌‌ ترین خودروها را به بهترین قیمت بفروشیم؟
 فروش خودروهای کارکرده در بازار پر نوسان، کار چندان آسانی نیست. از این رو شما برای فروش ماشین دست دوم خود باید روشی سریع، آسان و امن را در نظر بگیرید.
 
۱.انتخاب معتبرترین روش فروش ماشین کارکرده
به طور طبیعی به دلیل رونق بازار خرید و فروش خودروهای دست دوم، راه‌های متفاوتی برای فروش این ماشین‌ها وجود دارد. اما انتخاب معتبرترین آن‌ها به امنیت معامله شما کمک شایانی می‌کند؛ چرا که اگر یکی از قدم‌های معامله شما اشتباه برداشته شود، هم خریدار و هم فروشنده با ضررهای مالی همراه خواهد شد و ممکن است در این شرایط، زمان زیادی از دو طرف معامله گرفته شود.
 
۲.بهره‌گیری از دانش کارشناسان فنی و حقوقی خودرو
بسیاری از افراد تصور می‌کنند به دلیل اینکه تاکنون چندین خودرو شخصی را با موفقیت فروخته‌اند؛ دیگر هیچ مشکلی برای معاملات بعدی هم رخ نمی‌دهد. این درحالی است که اشتباه یکبار رخ می‌دهد و ممکن است، حتی اگر بهترین فروشنده بازار دلالی هم باشید؛ بازهم مشکلاتی بر سر راه شما قرار گیرد.
از این رو پیشنهاد می‌شود، با انتخاب شرکت‌ها و افراد معتبر و فعال در زمینه فروش خودروهای کارکرده، جهت فروش ماشین خود کمک بگیرید.
 
۳.فروش ماشین دست دوم به منصفانه‌ترین قیمت بازار
درست است که کسی نمی‌گوید ماشین من ایراد دارد و آن را ارزان‌ تر از همه می‌فروشم؛ زیرا هرکسی می‌خواهد اموال و سرمایه‌های در دستش را به بالاترین قیمت به فروش برساند. اما برای حل این مشکلات، باید در ابتدا فروشنده منصف باشد و علاوه بر اینکه بر همه مشکلات ماشینش واقف است، با فروش خودرو به منصفانه‌ترین قیمت راضی باشد.
از سویی دیگر می‌تواند با کمک کارشناسان فنی و یا کمک گرفتن از شرکت‌ها و سایت‌های معتبر فروش فوری خودروهای کارکرده، قیمت واقعی آن را به خریدار اعلام کند. به طور مثال، فروش سوزوکی دست دوم که یکی از ماشین‌های پرطرفدار بازار است؛ نوسان قیمتی زیادی هم دارد. از این رو صاحب آن باید به واسطه شرکت‌های معتبر فروش خودرو، منصفانه‌ترین قیمت بازار را با توجه به امکانات و ضعف‌های وسیله نقلیه به خریدار اعلام کند.
 
فروش خودرو کارکرده تنها با یکبار مراجعه به شعب با خودرو۴۵
شرکت خودرو۴۵ به عنوان شرکتی فعال در زمینه فروش فوری خودرو کارکرده در تهران، علاوه بر کارشناسی رایگان فنی ماشین، تجربه فروش آسان، سریع و امن را به مشتریان خود هدیه می‌دهد؛ زیرا روش کار این شرکت فروش فوری ماشین دست دوم است.
کارشناسان فنی خودرو۴۵، با بررسی ۱۴۵ مورد از ایرادها و امکانات فنی، منصفانه و نزدیک‌ترین قیمت بازار خودرو را اعلام می‌کنند. جالب توجه است که همه این اقدامات تنها با یکبار مراجعه فروشنده به یکی از شعب این شرکت انجام می‌شود و فروشنده می‌تواند یک روزه، ماشین خود را فروخته و وجه نقد را به صورت آنی از شرکت تحویل گیرد.