به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : ۲۰۳۶۰

مهدوی‌کیا: از پست در فیفا خبری نیست

گروه ورزشي: کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید، فدراسیون فوتبال باید از حضور بلاتر در ایران در جهت حمایت های مالی فیفا از تجهیز ورزشگاه‌ها و حمایت از فوتبال پایه در ایران نهایت استفاده ببرد.
مهدوی‌کیا: از پست در فیفا خبری نیست
مهدی مهدوی‌کیا در حاشیه کنگره علم و فوتبال درباره ارزیابی خود از برگزاری این همایش گفت: در حال حاضر در دنیا فوتبال به سمت به روز و علمی شدن در حال حرکت است و برگزاری اینگونه همایش‌ها کمک بسیاری به فوتبال ایران در راستای علمی شدن و خروج از حالت سنتی خود می‌کند. کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که به نظر شما مهم‌ترین خواسته فدراسیون فوتبال از بلاتر چه چیزهایی باید باشد، گفت: مهم‌ترین بحثی که مطرح شد، حمایت از میزبانی جام ملت‌های آسیا توسط ایران بود. همچنین در مورد فوتبال پایه نیز بحث و تبادل نظر شد. فردا بلاتر قرار است به آکادمی فوتبال بیاید و ما نیز از این فرصت باید نهایت استفاده را بکنیم.

مهدوی‌کیا در ادامه افزود: باید حمایت بیشتر فیفا از فوتبال پایه ایران را پیگیری کنیم. به نظر من باید بحث زیرساخت‌ها نیز در این باره مطرح شود؛ چرا که فیفا می‌تواند یکسری کمک‌های مالی برای تجهیز زیرساخت‌ها و همچنین فوتبال پایه در اختیار کشورها قرار دهد. حضور بلاتر در ایران فرصت مغتنمی است که مسوولان فدراسیون فوتبال باید از آن بیشترین بهره را برای رشد و تعالی فوتبال در ایران ببرند. وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در فدراسیون بین‌المللی فوتبال پستی به شما تعلق گیرد نیز گفت: خیر. از این خبرها نیست و چنین چیزی صحت ندارد.
مرجع : ايسنا