به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۳۶
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۲۰۴۴۹
رحماني: فولاد براي من ديگر خاطره شد

رحماني را پرسپوليس هوايي‌ كرد يا اس‌اس؟

گروه ورزشي: بختيار رحماني هافبك كرمانشاهي تيم فولاد خوزستان ظاهرا با برنامه‌ريزي كاملا از پيش طراحي شده‌اي، برنامه رفتن از تيم اهوازي را دارد و در همين رابطه مجددا اظهار داشته: من ديگر به اهواز برنمي گردم و فولاد براي من ديگر خاطره شد!
رحماني را پرسپوليس هوايي‌ كرد يا اس‌اس؟
گفته مي‌شود موضوع بي‌حرمتي به او در ديدار آخر اين تيم در مقابل گسترش تبريز، توسط برخي انگشت شمار از تماشاگران حاضر در ورزشگاه اهواز، فقط يك بهانه است زيرا او پيشنهاد انتقال به يكي از دو تيم‌ معروف پايتخت را دريافت نموده و به همين دليل به يكباره براي رفتنش از فولاد موضوعات فرعي را بهانه كرده است. اما کاپيتان فولاد مي گويد: من با تمام احترامي که براي فولاد قائلم بايد از همين جا اعلام کنم من ديگر به اهواز برنمي گردم. باز هم مي‌گويم من ديگر به اهواز برنمي گردم و فولاد براي من ديگر خاطره شد. مي خواهم در آرامش فکر کنم و بهترين تصميم را براي ادامه فوتبالم بگيرم. من مي روم تا زندگي خودم را در جايي ديگر ادامه دهم و شايد يک روز دوباره به اهواز برگردم. من در سال جام جهاني هستم و مي خواهم با تلاش بيشتر و يک انتخاب خوب خودم را به تيم ملي برسانم تا بتوانم در جام جهاني بازي کنم.

۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۰۹:۲۹
حرکتش کاملا مشخص و حساب شده است. امیدوارم مسئولان در این زمینه بی تجربگی نکنند.
آقای رحمانی باید بداند فولاد ویترین بازیکنان جوان و گمنام است هشتاد درصد بازیکنانی که عجولانه یا با ترفند رفته اند موفق نشده اند:
میرزا پور - کعبی - کلاه کج - مبعلی -افشین و... (165152)
شهروند اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۰۹:۴۷
راست میگوید چرا فولاد به گفته مربی تیم ملی نگذاشت وی به تیم ملی برود؟حتما باید در تیم های تهرانی و خارج از خوزستان باشد تا به تیم ملی برود؟ (165155)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۰:۱۵
کار این استقلالیا بوده. چون بازی با استقلال خیلی بد بازی می کرد (165164)
اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۱:۵۸
برای رسیدن به جام جهانی با بازی خوب در فولاد هم می شود به جام جهانی رفت ولی اگه خوب بازی نکند در تیم بایرن مونیخ هم باشد به تیم ملی دعوت نمیشه.پس هدفت را خوب انتخاب کن اگه در تیم های تهرانی روی نیمکت نشستی دیگه پیشرفت نخواهی کرد وبعد از مدتی در اختیار باشگاه قرار میگری آنوقت باید بروی لیگ 1 بازی کنی. (165225)
خروس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۲:۳۷
پول و هواییش کرد

بقول شاعر اینا عاشق پول و مقام بیشترن (165244)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۲:۴۰
برو به سلامت
پشت سرتو هم نگاه نکن... ولی اگر رفتی دیدی به خاک سیاه نشوندنت فکر برگشتن رو به سرت راه نده. ما شهرستانیها از این استقلال و پرسپولیس زیاد کشیدیم. تو هم میکشی. مثل روز برام روشنه. (165247)