به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۳
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب : ۲۱۳۵۸

آمار گوچی بالاتر از علی دایی

گروه ورزشی: رسیدن به رکورد دایی به جز شم گلزنی بالا تداوم و استمرار حضور در تیم ملی هم می خواهد و باید دید گوچی تا چند سال می تواند به همین روند خود در تیم ملی ادامه دهد.
آمار گوچی بالاتر از علی دایی
رضا قوچان نژاد باز هم برای تیم ملی گل زد تا آما خیره کننده او همچنان ادامه داشته باشد. قوچان نژاد که تا قبل از بازی با تایلند در 8 بازی 6 گل به ثمر رسانده بود با گلی که امروز به تایلند زد جمع گل های خود در تیم ملی را به 7 رساند. آمار گل های قوچان نژاد 77/ گل به ازای هر بازی است که در مقایسه با علی دایی که 73/ گل به ازای هر بازی است او را بالاتر از علی دایی قرار می دهد. البته رسیدن به رکورد دایی به جز شم گلزنی بالا تداوم و استمرار حضور در تیم ملی هم می خواهد و باید دید گوچی تا چند سال می تواند به همین روند خود در تیم ملی ادامه دهد.

۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۹:۳۳
عمرا نتونه (169552)
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۲۳:۵۹
تنها دلیل اینکه نتونه لابی گری تو فوتباله (169698)
sadg
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۱۹:۵۰
علی دیگراست (169567)
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۲۰:۰۰
نمیتونه (169574)
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۲۰:۱۱
گوچی چیه! رضا قوچان نژاد!
این بنده خدا که فارسی بلده و اسمشم رضاست بهش میگن گوچی.... بعد اونی که اسمش استیونه و فارسی هم بلد نیست به زور مهرداد میشه.... کلا این تیم ملی ما خیلی داستان داره و راستش رو بخواهید با ترانسفر بازیکن داره از حالت ملی خارج میشه.... حرفم بزنی با شعار "اینا شرف دارن به بازیکنای بی غیرت داخلی" میرنن تو سرت.... انگار غیرت یه آدم به مملکتش رو هم مهاجرت کردن باباش تعیین میکنه! (169579)
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۲۱:۰۶
هر بازيكني كه براي تيم ملي ايران بازي مي كند برايمان عزيز است.چه دايي باشد چه قوچان نژادويا هر بازيكن ديگر... (169616)
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۲۱:۳۵
اینم اگه تا 40 سالگی توی تیم ملی بمونه و از محوطه جریمه حریف خارج نشه میتونه... (169627)
۱۳۹۲/۰۸/۲۴ ۲۳:۱۸
دایی خوب گل میزد اما اصلا بازی قشنگی نداشت.استیل فوتبالی هم نداشت اما قوچان نژاد بسیار زیباتر از دایی بازی میکنه (169683)
علاالدین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۰۳:۵۳
عزیزم علی دایی رو تو جوانی باید جستجو کنی ببین اگه بازیکن خوبی نبود تو بایرن و تو هرتابرلین و تیمهای بزرگ خارجی ثابت بازی نمیکرد به لقب سر طلا رو بهش نمیدادن علی دایی افتخاره ما ایرانی هاست اون در نوع خودش هنوز رقیبی نداره عزیز......... (169772)
آرمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۰۰:۱۱
علی دایی یک اسطوره هستش قدر اسطورهای کشورمون را باید بدونیم،نباید راحت بهشون بی احترامی کرد. (169706)
امید خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۰۰:۱۳
علی دایی به تیمی مثل مالدیو که در ضعیف ترین موقعینت خود قرار داشت 17 گل زد. در حال حاضر سیستم بازیهای ملی عوض شده و علاوه بر اینکه دیگر چنان تیمهای ضعیفی وجود ندارند ، روند بازیها بگونه ای است که تیم ایران در بازیهای رسمی چنان بازیهایی را درپیش نخواهد داشت پس رسیدن به رکورد دایی بسیار مشکل است. (169711)
سينا
United States
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۰۰:۴۴
دم جهانبخش هم گرم ، اين بشر واقعا آمادست ، حيفه كه فقط تو اواخر بازي ازش استفاده كنيم (169728)
سينا
United States
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۰۰:۴۴
دم جهانبخش هم گرم ، اين بشر واقعا آمادست ، حيفه كه فقط تو اواخر بازي ازش استفاده كنيم (169729)
هیراد
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۲۵ ۰۰:۴۴
مطمئنا نمیتونه. چون دیگه مثل دوران دایی نیست که میشد به تیم هایی مثل مالدیو کیلویی گل زد. هرچند که این، چیزی از ارزشهای قوچان نژاد کم نمیکنه. (169730)