به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۱:۱۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب : ۲۱۵۳۵۷

واکنش کنایه‌آمیز گلرویی و افشار خطاب به چاوشی

واکنش کنایه‌آمیز گلرویی و افشار خطاب به چاوشی
گروه هنری: یغما گلرویی (ترانه‌سرا) با انتشار استوری کنایه‌آمیز خطاب به چاوشی نوشت: «تاختن به خوانندگان غربت نشین آن هم از طرف کسی که خود برای چند سال بدل بی کیفیت یکی از همان خوانندگان بوده غم انگیز است. اگر امروز موسیقی مردمی وجود دارد بخشی بزرگی از این حضور را مدیون خوانندگان و موزیسین‌ها و ترانه سرایانی ست که هر یک با بضاعت خود در سال‌های تعزیر، چراغ موسیقی مردمی را در غربت نگه داشتند. درختی که ریشه هایش را انکار کند میوه نخواد داد.»



همچنین مهناز افشار در توئیتی به ماجرای بحث و جدل چاوشی و همسر ابی واکنش نشان داد.
او نوشت: 

گفتنی این که، اخیر همسر ابی (ابراهیم حامدی) خواننده معروف ایرانی، پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که در بخشی از آن به یکی از شعرهای محسن چاوشی اشاره کرده و با لحنی توهین‌آمیز آن را مورد نقد قرار دارد. چاوشی هم در پاسخ شعری که خود در پاسخ به پست مهشید حامدی سروده است را به اشتراک گذاشت. بخشی از این شعر به شرح زیر است:
تعفن!
رایحه‌ی تخمیر است
که قهقهه‌زنان می‌پیچد
به مشام و جیب‌هایِ بی‌گناه
و البته بیچاره گوش‌های عربده‌خواه
در نهایت مهشید حامدی دوباره در واکنش به پست چاوشی نوشت: این جواب سراپا خشم و غرور و بد دهانی جناب چاووشی است در جواب نوشته بنده. به واقع این ها فکر می‌کند چه کسی هستند؟... شاید دلخور هستند که حتی اسمشان را نیاوردم؟ این ها چه جور موجوداتی هستند که خودشان را تا این حد در اوج میبینند؟ و اینگونه وحشیانه به دار‌ و ندارت میتازند؟ این هنرمند است؟....!