به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۸
 
۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۲۲۰۱۰

تصویر گوگل مپ از لحظه قتل یک نوجوان!

گروه علمي وفناوري: تصویر ماهواره‌ای سرویس نقشه گوگل این بار نیز یک سوژه دیگر را به تصویر کشیده است.
در یکی از تصاویر ماهواره‌ای گوگل، صحنه قتل یک پسر ۱۴ ساله در منطقه ریچموند ایالت کالیفورنیا آمریکا به تصویر کشیده شده که مورد تائید و البته اعتراض پدر مقتول قرار گرفته است. تصویر ماهواره‌ای سرویس نقشه گوگل این بار نیز یک سوژه دیگر را به تصویر کشیده است. در یکی از تصاویر ماهواره‌ای گوگل، صحنه قتل یک پسر ۱۴ ساله در منطقه ریچموند ایالت کالیفورنیا آمریکا به تصویر کشیده شده که مورد تائید و البته اعتراض پدر مقتول قرار گرفته است.
فرد مقتول در این صحنه جنایت، کوین باررا نام دارد که در سال ۲۰۰۹ به قتل رسیده و خوزه پدر کوین اکنون با تائید این تصویر ماهواره‌ای، از برنامه خود برای جمع‌آوری امضا برای حذف این تصویر ماهواره‌ای خبر می‌دهد.



تمام مواردی که در این تصویر مشخص است به وضوع صحنه جنایت بودن آن را تائید می‌کند. یک ماشین پلیس، یک جنازه و افرادی که ظاهرا مشغول پیدا کردن آثار صحنه جرم هستند. موضوع دیگری که صحت این تصویر ماهواره‌ای به عنوان یک صحنه جنایت را تائید می‌کند گزارش پلیس از پیدا شدن جنازه این پسر ۱۴ ساله در کنار ریل خط آهن است. البته این اولین باری نیست که خبر از وجود یک صحنه جنایت در تصاویر ماهواره‌ای نقشه گوگل داده می‌شود.

در یک مورد از نقشه گوگل برای پیدا کردن قاتل استفاده شد و در مورد آخر که گزارش ها از یک قتل حکایت داشت نهایتا گزارشی نادرست از کار درآمد.در هر صورت اکنون پدر داغدیده این پسر که پرونده قتل او پس از سه سال همچنان باز است اصرار بر حذف این تصویر دارد و تاکید دارد که: وقتی این تصویر را می‌بینم انگار همین دیروز برای من اتفاق افتاده است و خاطرات بسیاری را برای من تداعی می‌کند.
مرجع : فارنت

ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۲۰:۴۳
جل الخالق! چه واضح! (173659)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۲۲:۵۶
حالا این صحنه وجود جسد چه ربطی به صحنه وقوع اون داره؟؟؟ (173741)
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۲۳:۲۱
چشم دنیا!
استغفرالله! (173767)