به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۴
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۳۰ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب : ۲۲۱۸۱

مسي: مي‌خواهم تا ابد با بارسلونا بمانم

گروه ورزشی: فوق‌ستاره آرژانتيني بارسلونا ضمن رد اين موضوع که براي ماندن در جمع کاتالان‌ها چک سفيد امضا گرفته، به تمجيد از همتاي پرتغالي خود پرداخت.
مسي: مي‌خواهم تا ابد با بارسلونا بمانم
ليونل مسي شب گذشته پس از دريافت سومين کفش طلاي دوران بازيگري خود در بارسلونا که جايزه آقاي گلي او در ميان تمام ليگ‌هاي اروپايي در فصل گذشته بود، گفت و گويي با نشريه مارکاي اسپانيا انجام داد. او در پاسخ به اين سوال که آيا براي ماندن در نيوکمپ از رئيس باشگاه چک سفيد امضا گرفته است، اظهار داشت: چک سفيد امضا؟ خير. من خودم مي‌خواهم تا ابد با بارسلونا بمانم. از ابراز علاقه و محبتي که سايرين به من نشان مي‌دهند بسيار خوشحالم و از آنها تشکر مي‌کنم. برايم گفتن اين جملات مايه افتخار است اما زندگي من در بارسلونا است.

مسي در پاسخ به سوال ديگري درباره کريستيانو رونالدو، رقيب پرتغالي‌اش در ترکيب رئال مادريد گفت: اينکه آيا الان رونالدو در اوج دوران بازيگري خود قرار دارد يا نه را نمي‌دانم اما مي‌دانم که او در هر بازي گل مي‌زند و به تيمش (رئال مادريد) و تيم ملي‌اش کمک مي‌کند. او سال‌ها است که اين کار را انجام مي‌دهد و زياد فرقي نمي‌کند که در اوج بوده يا کمي افت کرده باشد.

فوق ستاره آرژانتيني کاتالان‌ها درباره شانس قهرماني تيمش در ليگ قهرمانان اروپا و همچنين بخت موفقيت کشورش براي فتح جام جهاني تصريح کرد: رئال مادريد و بايرن مونيخ در اين فصل سرسخت‌ترين رقباي ما هستند اگرچه در رقابت‌‌هاي امسال تيم‌هاي طراز اول ديگري نيز حضور دارند. در مورد جام جهاني هم فکر مي‌کنم، برزيل، آلمان و اسپانيا براي قهرماني بيشترين شانس را دارند. قهرماني در جام جهاني براي من، هم‌تيمي‌هايم و کل مردم آرژانتين که مدت‌هاست آن را نبرده‌اند يک رويا است. مسي در پاسخ به سوال ديگري درباره مسعوت اوزيل، هافبک آلماني پيشين رئال مادريد که در ابتداي فصل جاري به آرسنال پيوست گفت: اگر قرار باشد يک بازيکن آلماني را انتخاب کنم آن بازيکن اوزيل است نه به اين خاطر که مي‌خواهم او براي بارسلونا بازي کند بلکه به اين دليل که فوق‌العاده بااستعداد است.

تيتو ويلانووا، سرمربي پيشين بارسلونا آخرين سوژه‌اي بود که مسي در موردش اظهار نظر کرد. او گفت: تيتو هميشه در فکر و ذهن ما است و به طور مداوم پيگير وضعيت درمان او هستيم. او دوست ندارد که در کانون توجه باشد، بلکه دوست دارد از دور نظاره‌گر امور باشد.
مرجع : تسنیم