به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۰۹
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۱ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۲۳۲۷۳

محدودیت‌های‌فیس‌بوکی اوبامابرای‌دخترانش

گروه بین‌الملل: رئیس جمهور آمریکا استفاده از شبکه اجتماعی فیسبوک را برای دختران خود محدود کرده است.
محدودیت‌های‌فیس‌بوکی اوبامابرای‌دخترانش
باراک اوباما و همسرش میشل در گفتگو با شبکه‌ای بی سی نیوز در پاسخ به این پرسش که "سوالی که بسیاری از والدین با آن مواجه هستند این است که فرزندان آنها تا چه حد باید به شبکه‌هایی همچون فیسبوک، توئیتر و اینستاگرام دسترسی داشته باشند؟" پاسخ دادند :مالایا دختر بزرگ ما که 15 سال سن دارد دسترسی محدود به فیسبوک داشته و ساشا دختر کوچکمان که 12 سال سن دارد هنوز به حد کافی بزرگ نشده تا از فیسبوک استفاده کند.

میشله، بانوی اول آمریکا در این رابطه گفت: من هنوز اعتقاد زیادی به اینکه افراد جوان از فیسبوک استفاده کنند ندارم. زیرا فعالیت آنها در این شبکه در معرض دید عموم است.رئیس جمهور آمریکا در حالی استفاده از فیسبوک را برای فرزندان خود محدود کرده که بر اساس گزارش‌های تایید شده این شبکه اجتماعی با همکاری‌های سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا از کاربران خود جاسوسی می‌کند.

علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۱ ۱۲:۱۲
کار درستی میکنه به جای اینکه دستور بده فیس بوک فیلتر بشه محدودیت سنی رو از درون خونوادش اعمال میکنه.
در مملکت ما حکم اینه
" هر آنچیزی که ذره ای احتمال مفسده در آن می رود کلاً باید فیلتر یا منهدم بشه"
به عبارت دیگه حکومت با اینکار به طور وارونه مسوولیت تربیت فرزندان رو از خونواده ها میگیره.
اگه واضح نیست بگید تا بیشتر توضیح بدم...... (181010)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۱ ۱۲:۴۱
معتقد به محدودیت شبکه های اجتماعی نیستم اما با درج اخباری که برای یک شبکه اجتماعی خاص تبلیغ به دنبال داشته باشد مخالفم.افسوس که سیاستگزاران ما از هوش راهبردی کافی بی بهره اند و ناخواسته مردم را به خلاف جهت مورد نظرشان می کشانند.اغلب در کشور ما از مظاهر مدرن استفاده صحیح نمی شود. نه تلفن همراه و نه فیسبوک و... در ایران جایگاه ارتقا بخش ندارند.اوباما می گوید که ساشا آنقدر بزرگ نشده که از شبکه اجتماعی بهره بگیرد امامتاسفانه در ایران بچه های 10 ساله عضو شبکه ای هستند که انتقال و اشتراک داده ها در آن مسیری ویرانگر دارد،یا کودکانمان در سنینی تلفن همراه دارند که کاربری آن برایشان بسیار مخرب است.تدبیری باید می شد که دیگر دیر شده است.اپراتور ها چنان به سود افسانه ای می اندیشند که مطلقا تبعات اجتماعی این سود برایشان مهم نیست.باور کنید ساختار روحی اخلاقی نسلهای آینده ما روی انبار باروت بنا شده است. (181020)