به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۶
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۲۴۱۷۱

«بازی تاج و تخت» در ميان بهترين سريال​ها

گروه فرهنگ وهنر: انجمن فیلم آمریکا با معرفی بهترین سریال‌هایی تلویزیونی سال 2013، آثار تحسین‌شده‌ای چون «مردان دیوانه» و «بازی تاج و تخت» را در فهرست خود قرار داد.
«بازی تاج و تخت» در ميان بهترين سريال​ها
 «مردان دیوانه»، سریال درام آمریکایی به کارگردانی «متیو وینر» است که تاکنون شش فصل از آن به روی آنتن رفته است. هر فصل از این مجموعه‌ی تلویزیونی 13 قسمت دارد و داستان آن مربوط به یک بنگاه تبلیغاتی در دهه‌ 1960 در شهر نیویورک است. این سریال تاکنون سه‌بار موفق به کسب عنوان بهترین سریال درام جایزه‌ی «امی» در سال‌های 2008، 2009 و 2010 شده است. فصل هفتم و پایانی این سریال از اوایل سال 2014 پخش خوهد شد. «آمریکایی‌ها»، «همسر خوب»، «بازی تاج و تخت» و «خانه کاغذی» دیگر محصولات شبکه‌های تلویزیونی آمریکا هستند که در فهرست سال 2013 انجمن فیلم آمریکا دیده می‌شوند. «بازی تخت و تاج» یک مجموعه تلویزیونی به سبک خیال‌پردازی حماسی است که توسط «دیوید بنیوف» و «دی.بی وایس» برای شبکه HBO ساخته شده است.

این مجموعه برگرفته از پرفروش‌ترین اثر مجموعه داستان‌های فانتزی «جورج آر. مارتین» یعنی «ترانه یخ و آتش» ساخته شده است. این سریال تلوزیونی روایت‌کننده‌ چندین خط داستانی از مجموعه رمان «ترانه یخ و آتش» است که داستان آن در قلمرو خیالی هفت پادشاهی وستروس می‌گذرد. «بازی تخت و تاج» راوی تاریخچه نبرد خشونت‌بار بین خانواده‌های اشرافی در آن سرزمین است که برای به دست آوردن تخت آهنین تلاش می‌کنند. به گزارش هالیوود ریپورتر، دیگر سریال‌های منتخب 2013 شامل «آمریکایی‌ها»، «نارنجی مشکی جدید است»، «رسوایی» و «معاون» هستند.
مرجع : ايسنا