به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۱
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۲۰ ساعت ۲۳:۴۸
کد مطلب : ۲۴۳۶۰
در پي محروميت علي دايي؛

بيانيه تند رويانيان عليه فدراسيون فوتبال

گروه ورزشی: مديرعامل باشگاه پرسپوليس با صدور اطلاعيه‌اي نسبت به محروميت دو جلسه‌اي علي دايي اعتراض کرده و تاکيد کرد براي دفاع از حق باشگاه پرسپوليس و هواداران ميليوني آن هرگز کوتاه نخواهد آمد و پيگيري‌هاي لازم را انجام خواهد داد.
بيانيه تند رويانيان عليه فدراسيون فوتبال
به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، محمد رويانيان که صبح امروز به منظور مذاکره و توافق با باشگاه عجمان امارات براي رضايتنامه محمدرضا خلعتبري عازم دبي شده پس از کسب اطلاع از حکم صادر شده از سوي کميته استيناف مبني بر محروميت دو جلسه اي علي دايي و همچنين جريمه 7 ميليون توماني به واسطه اظهارات مطرح شده در خصوص محسن قهرماني و بازي با سپاهان تلفني اطلاعيه‌اي را در اختيار روابط عمومي باشگاه پرسپوليس قرار داد.

در اطلاعيه محمد رويانيان آمده است: برخورد متوالي اخير با سرمربي تيم فوتبال و باشگاه پرسپوليس کاملا ناعادلانه و نشأت گرفته از سياست يک بام و دو هوا در برخي ارکان‌ها و کميته‌هاي فدراسيون فوتبال مي‌دانم و آن را کاملا محکوم و به زودي با اطلاعيه رسمي ابعاد اين نوع برخوردها را موشکافي خواهيم کرد. بنده در دفاع از حق پرسپوليس و هوادارانش و همچنين جلوگيري از تضييع حق و حقوق سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس بر حسب وظيفه و رسالتي که دارم نه تنها کوتاه نخواهم آمد بلکه اگر به نتيجه معقولي نرسم چاره اي جز اين ندارم که اعلام کنم مسئوليت باشگاه پرسپوليس را به هيئت مديره و دولت واگذار مي‌کنم.

اينک وقت آن رسيده که هيئت مديره باشگاه نقش خود را ايفا کرده و از طريق مراجع ذيصلاح و دولت براي دفاع از حق و حقوق پرسپوليس و هوادارانش پيگيري‌هاي لازم را انجام دهد. همچنين به طور کتبي به راي صادره استيناف واخواهي و آن را پيگيري مي کنيم. از رياست محترم فدراسيون فوتبال نيز به طور جدي مي‌خواهم تا در اين ماجرا ورود کرده و عواقب آن را مديريت کند.

ما اين حکم را برنمي‌تابيم، سياست يک بام و دو هوا و اجحاف در حق پرسپوليس و هوادارانش و ساکت کردن صداي اعتراض برحق سرمربي پرسپوليس موضوعي نيست که در قبال آن سکوت کرده و شاهد پايمال شدن حق 30 ميليون هوادار باشم. يک بار در شرايطي که تيم ميهمان 85 دقيقه به مدافع ملي پوش پرسپوليس توهين و فحاشي کرد 1 امتياز از پرسپوليس کسر کردند و سرمربي تيم ما را با نيز به خاطر اعتراض به داور چهارم محروم کردند، حتي حاضر نشدند درخواست واخواهي و اعتراض ما را بررسي کنند، حتي نيامدند که ببينند دليل اعتراض ما چيست و در حالي که برخي عوامل تيم‌هاي ديگر اعتراضات بسيار تندي به داوران داشته اند با هيچ محروميتي مواجه نشده‌اند و حالا نيز سرمربي پرسپوليس را در حالي که جريمه شده بود به ناگاه دو جلسه نيز محروم مي کنند که چنين چيزي سابقه نداشته است. بياييد و بگوييد پرسپوليس امسال بايد بدون سرمربي تيمش را هدايت کند چرا با حکم هاي متوالي هواداران پرسپوليس را زجر مي‌دهيد.

چرا با پرسپوليس چنين مي کنيد. گناه پرسپوليس چيست، اين يک بام و دو هوا چه معنايي دارد. يک امتياز به ناحق از پرسپوليس کسر کرديد و حتي حاضر نشديد به اعتراض باشگاه رسيدگي کنيد و حالا بار ديگر سرمربي تيم پرسپوليس را 2 جلسه محروم مي کنيد. من بار ديگر از آقاي کفاشيان مي خواهم به اين مسائل، تناقضات و رفتارهاي دوگانه در قبال پرسپوليس و تيم هاي ديگر ورود کرده و آن را مديريت کند. واي به حال اين فوتبال که برخي براي ساکت کردن صداي ما و سرمربي پرافتخارمان شروع کرده اند به صادر کردن حکم هاي متوالي و در قبال اظهارات مشابه مديران، سرمربيان و سرپرستان تيم هاي ديگر هيچ واکنشي نشان نمي دهند.

برخي اظهارات مطرح شده از سوي عوامل تيم هاي ديگر بسيار سنگين‌تر از اظهارات علي دايي بوده، چگونه مي شود که مربي موفق ما را متوالي و با احکام آن چناني محکوم مي کنيد اما با ديگران هيچ برخوردي نمي کنيد. برخي پشت داوران پنهان شده اند و مي خواهند به بهانه دفاع از حق جامعه داوري اين گونه با باشگاه پرسپوليس و سرمربي آن رفتار کنند در حالي که اگر دلشان براي جامعه داوري سوخته بود با مصاحبه ها و اتهامات مديران و سرپرستان تيم‌هاي ديگر نيز برخورد مي‌کردند.

پس اين احکام ريشه در مسائل ديگري دارد و اين را مطمئن باشيد که صداي برحق باشگاه پرسپوليس و سرمربي آن خاموش نخواهد شد. اين اجحاف در حق 30 ميليون هوادار پرسپوليس چيزي نيست که به سادگي از کنار آن بگذريم و خدا نيز از آن نمي گذرد. شما در حال تسويه حساب با چه کسي هستيد، چرا به 30 ميليون هوادار پرسپوليس فکر نمي‌کنيد.

چرا در قبال مصاحبه‌هاي ديگران هيچ واکنشي نشان نمي دهيد. بار ديگر مي گويم بيايد رسما اعلام کنيد پرسپوليس امسال نبايد سرمربي داشته باشد، خيال خودتان و همه را راحت کنيد. ديگر نيازي به صادر کردن احکام يکي پس از ديگري نيست. بنده فعلا به همين اظهارات بسنده مي کنم و بي صبرانه منتظرم تا به تهران برگردم تا اين ماجرا را پيگيري کنم اما اين ظلم تاريخي در حق پرسپوليس و سرمربي آن را برنمي تابم و اگر نتوانم از حق باشگاه دفاع کنم مسئوليت را به هيئت مديره و دولت واگذار مي‌کنم و تاکيد مي کنم اگر در فوتبال هم نباشم از پيگيري اين موضوع هرگز عقب نشيني نکرده و تا آخر اين اجحاف تاريخي را پيگيري مي‌کنم.
مرجع : ورزش 3

۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۰۰:۰۳
به احترام سردار .شیش تایا خبردار!!1 (186354)
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۰۰:۱۰
سردار عزیز و علی دایی بزرگ حمایتتون می کنیم

خوبه که کاملا همه چیز تابلو بود . حالا که علی دایی داره جلوی فساد می ایسته عده ای که منافعشون در خظره و ممکنه دستشون رو بشه دارند بر علیه دایی حکم ناعادلانه بدهند . (186355)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۰۰:۱۱
پزسپولیسی ها و اونایی که طرفدار اجرای عدالت و حق هستند مثبت بدن. (186356)
پرویز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۰۰:۱۳
ما هم قبول نداریم و این ظلم را بر نمی تابیم . (186357)
کفاش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۰۰:۲۴
علی دایی حقشه که محروم بشه مگر قراره هر چی رو که می بینیم بگیم . در اونصورت کفاشیان رو همون هفته اول دوره اول ریاست فدراسیونیش دکش می کردن.
دایی علی تو هم دمخورشون شو چکار داری به مسائل اصلی. (186362)
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۰۰:۲۶
به نظر میاد یه ریگی به کفش فدراسیون و کمیته داوران باشه. چون عجیب دارن از داورا حمایت می کنن.
تو انگلیس همن دیروز بود چند تا بازیکن فوتبال محروم کردن تا تبانی مد نشه
تو ایتالیا یوونتوس تبانی کرددو سال دسته دوم بود
ولی تو ایران ماشالله همه تبانی می کنن کسی هم چیزی نمی فهمه !!!! یعنی نمی خواد بفهمه (186363)
بهبهانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۰۱:۰۵
چون آقای قهرمانی گفته اگر قرار من برم زیر خیلی از افرادی که هستند با خودم میکشم زیر ...
امان از این فدراسیون و تیم داوریشون ...
خدا میدونه چه اختلاس هایی پشت این جریان داوری خوابیده (186371)
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۰۱:۵۷
انصافا حق گفته
بجای قهرمانی دایی رو جریمه کردن
طنزه بخدا
من گرچه طرز ابراز نارضایتی دایی و رفتارشو قبول ندارم اما وقتی دایی که چه بخوایم چه نخوایم اسطوره فوتبال ماست اومده از فساد حرف زده اینطوری رفتار میکنیم وای بحال بقیه افراد (186379)
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۰۴:۱۱
آقای دایی و آقای رویانیان !!

جرم شما خیلی بالاست . مگه نمیدونید که نباید افشای فساد و تخلف کنید ؟ مگه نمیدونم که پاک بودنتون اشتباهه ؟ (186386)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ۰۵:۲۳
زنده باد رویانیان. (186387)