به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۴
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۳ ساعت ۰۱:۰۶
کد مطلب : ۲۶۷۴۲
رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس:

به مديران سال‌۹۰،‌ از سال ۸۶ پاداش دادند!

گروه اقتصادي: رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس از تامین اجتماعی گفت: برای برخی مدیران سابق این سازمان که اواخر سال 90 منصوب شدند، از 86 تا 92 پاداش نوشته‌اند!
علیرضا محجوب در میزگرد بررسی علل تخلفات مالی در سازمان تامین که با حضور علی صابری، حقوقدان در کافه خبر تشکیل شد در این باره افزود: «سیستم‌های نظارتی از جمله هیئت نظارت بر عملکرد سازمان تامین اجتماعی که نماینده‌های دولت، کارگران و کارفرمایان در آن حضور داشتند، مرتب هشدار می‌داد برخی اعمال مدیران این سازمان خلاف قانون است، ولی کسی گوش نمی کرد.»

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی در بخش دیگری از سخنانش گفت: "صورتحساب‌ها و برخی اسناد را همین اواخر درست کرده‌اند. ولی برخی پاداش‌ها اصلا معنی ندارد. مثلا مدیر سابق این سازمان از اواخر سال 90، منصوب شده، ولی برای او از 86 تا 92 پاداش نوشته‌اند. شخصا جلوی پرداخت این مبالغ را گرفتم، ولی این موارد نشان می‌دهد فساد در این سازمان، دامنه‌دار بوده، زیرا فساد و قانون گریزی بستر مناسبی پیدا کرده بود که به دلیل انتصاب غیرقانونی افراد در پست‌های حساس به وجود آمده بود." محجوب در ادامه گفت: در این سازمان از برخی کارمندان معمولی بگیر تا مدیران ارشد، قانون را دور می زدند و حقوق مردم را نادیده می گرفتند و عملا هیچ اتفاقی نمی افتاد، این شرایط باعث فراگیر شدن فساد مالی شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۳ ۰۲:۰۲
متاسفانه فساد در ادارات نهادینه شده است (194722)
۱۳۹۲/۱۰/۱۳ ۰۹:۳۷
انتصاب غیرقانونی افراد در پست‌های حساس کار کی بوده؟ آیا کسی بجز رییس دولت پاک که با لجبازی تمام از این آقای سابقه دار حمایت میکرد، باید پاسخگو باشد؟ (194750)
۱۳۹۲/۱۰/۱۳ ۰۹:۳۸
به نظر من که احمدی نژاد باید محاکمه شود. علت این همه حمایت بی حد و حصر از مرتضوی چه بوده؟ نکند ....
اما امیدی به قوه قضاییه نیست چرا که ایشان کماکان آزادانه دارد جلسات مشکوک برگزار میکند و علامت V هم نشان میدهد!!! (194751)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۳ ۰۲:۳۶
حق الناس ، حق الله ،آخرت ، مال مردم ،بیت المال و.... اینها فقط شعاره؟؟ فقط مال مردم عادیه؟؟ (194723)
مجید صالحی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۳ ۰۸:۴۰
آقای مرتضوی می فرمایند چند میلیارد تومان پاداش در مقابل میزان پول آورده که چیزی نیست !! مثل اینکه با کار تولیدی درآمد کسب کرده اند . شیشه کردن خون کارگران بدبخت و ارایه نکردن خدمات درمانی در مناطق محروم را پول آورده حساب کرده و بین خود تقسیم میکنند دقیقاً مثل دالتون ها !! نمونه اش هم دی کلینیک تخصصی شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر می باشد که به بهانه عدم بودجه و سود آور نبودن در حال تعطیلی است . متاسفانه همه چیز را بر اساس درآمد و سود بیشتر ارزیابی می کنند (194740)
۱۳۹۲/۱۰/۱۳ ۱۰:۱۵
باک ترین دولت تاریخ بودند دیگه (194776)
۱۳۹۲/۱۰/۱۳ ۱۰:۱۵
آقای احمدی نژاد ومرتضوی عاقبت ظلم تورا یک روز تلافی میکنیم (194777)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۳ ۱۱:۵۹
ارث پدرشان بوده دیگه!! بذل و بخشش "ارث بابا" که حق شون بوده!!!!
امام علی (ع) که نبوده که "حتی اگر مهر همسرانشان هم شده باشد، پس بگیرد".
لعنت خدا بر دشمنان دین خدا (که دین خدا را بد نام می کنند).... (194819)