به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۸:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۲۷۳۶۴۳

اطلاعات ۴.۵ میلیون مسافر ایر ایندیا لو رفت

اطلاعات ۴.۵ میلیون مسافر ایر ایندیا لو رفت
گروه اقتصادی: هکرها به سرورهای ایر ایندیا رخنه کرده و به اطلاعات شخصی ۴.۵ میلیون مسافر این شرکت هواپیمایی دست پیدا کردند.به گزارش ایسنا، ایر ایندیا اعلام کرد اطلاعات شخصی مسافرانی که در فاصله اوت ۲۰۱۱ تا فوریه ۲۰۲۱ ثبت شده بودند، در این حمله سایبری لو رفت. این اطلاعات شامل اطلاعات کارت اعتباری و تماس و اطلاعات پرواز آنها بوده است.
 
پس از اطلاعاتی که اوایل امسال درباره رخنه هکرهای چینی به بازار سهام و مختل شدن فعالیت شبکه برق بمبئی توسط آنها مطرح شد، این رخنه نگرانیهای جدیدی را مطرح کرده است. حملات سایبری به تهدید رو به رشدی در ماههای اخیر تبدیل شده اند و هکرها موسسات تحقیقاتی در ژاپن و سازمانهای دولتی آمریکا، شرکتها و مراکز درمانی را هدف حمله قرار داده اند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، ایر ایندیا برای نخستین بار در آوریل پی به این حمله برد و از آن زمان به اقدامات متعددی از جمله تحقیقات درباره این واقعه و ایمن کردن سرورهای آلوده پرداخت.
برچسب ها: هکر
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها