به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۸ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۲۷۳۷۶

قُبح قليان کشيدن شکسته شده است

گروه ورزشي: مديرعامل باشگاه داماش گيلان درباره قليان کشيدن بازيکنان تيم زير 22 سال ايران در اردوي کيش اظهار داشت: بايد واقعيت‌هاي اجتماعي امروز را باور کرد. هميشه بحث ما اين است که در ورزش فرهنگ‌سازي مي‌کنيم، در حالي که بايد ورزش را در فرهنگ‌مان احيا کنيم.
قُبح قليان کشيدن شکسته شده است
امير عابديني با بيان اينکه سياست‌هاي ما بايد منطبق با دين‌مان باشد، افزود: قُبح‌ برخي چيزها در حال حاضر شکسته شده که يکي از آنها قليان کشيدن است. اکنون در برخي از اماکن مي‌بينيم دختر و پسرها به راحتي قليان مي‌کشند، وقتي از آنها مي‌پرسيم چرا قليان مي‌کشيد، مي‌گويند مگر چه اشکالي دارد؟ متاسفانه در حال حاضر کسي قليان کشيدن را ضداخلاقي نمي‌داند.

مديرعامل داماش گيلان با اشاره به قليان کشيدن بازيکنان تيم زير 22 سال تصريح کرد: اين بازيکنان پرورش‌يافته عليرضا منصوريان نيستند و عناصري که کنار بازيکنان زير 22 سال حضور داشتند، اين تعاريف را ندارند که چون قليان دوپينگ نيست نبايد سمت آن بروند. ما بايد در مدارس فوتبال و يا مدرسه فرهنگ‌سازي را انجام دهيم.

عابديني خاطرنشان کرد: مي‌خواهيم منصوريان هم کار فني و هم کار فرهنگي را انجام دهد و سپس ظرف 48 ساعت نيز تيم زير 22 سال را قهرمان کند. متاسفانه توقع‌مان زيادي است. اين موضوع را نبايد گردن اين و آن بيندازيم. ضمن اينکه بايد به اين مسئله بپردازيم که چرا به جاي تيم زير 22 سال در اردوي کيش تيم گهر دورود مقابل کره‌جنوبي به ميدان رفت.

مديرعامل داماش در مورد اينکه چرا در جشن 50 سالگي باشگاه پرسپوليس شرکت نکرد، گفت: واقعيتش را بگويم که با بي‌احترامي جايي نمي‌روم. آقايان نه با من تماس گرفتند و نه دعوتنامه‌اي براي من فرستادند. تنها محمد جمعه‌اي مشاور رويانيان با من تماس گرفت اما دعوتنامه‌اي براي من نفرستادند. با وجود اينکه همان روز در رشت بازي داشتيم اگر دعوتنامه براي من مي‌فرستادند به اين جشن مي‌رفتم تا دوستان قديمي‌ام را بار ديگر ببينم.

پرسپولیسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۸ ۱۲:۰۷
نمی خواستی بیای آقای عابدینی،قرار نیست که که ده بار بهتون زنگ بزن،خواهشن بهونه نیار (196797)
ایوب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۸ ۱۲:۲۹
کی میشه مسئولین از خواب غفلت بیدار بشن و بپذیرند که فرهنگمان دارد از دست می رود وباید فکری کرد . (196803)
۱۳۹۲/۱۰/۱۸ ۱۵:۲۰
مگر قلیان کشیدن قبح دارد و غیر اخلاقی است؟ (196868)