به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۲۱
 
۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۳ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۲۷۹۳۳

گفتگوی معنادار ایرنا با يك فردخاص رسانه‌‌اي!

گروه سياسي: خبرگزاری دولتی «ایرنا» در اقدامی قابل تامل٬ با مدیر يك سایت نوپا كه در دولت سابق از ليدرهاي رسانه‌اي جريان موسوم به انحرافي محسوب مي‌شد گفتگویی منتشر کرده است!
گفتگوی معنادار ایرنا با يك فردخاص رسانه‌‌اي!
عنوان اين فرد در این گفتگو «عضو سابق شورای اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر» اعلام شده است كه گويا به منظور ارتقای سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر در ارائه بهتر خدمات دارویی و بهداشتی در سایر کشورهای جهان، پنج پیشنهاد راهبردی ارائه کرده است!
ايرنا كه بخش‌هاي عمده آن از عوامل دولت سابق همچنان نقش تعيين كننده‌اي در آن ايفا مي‌كنند از وي و خود نپرسيد اين فرد چرا در هنگام مسئوليتش اين 5 پيشنهاد راهبردي!! را ارائه نداده بود!

جالب تر اينكه همين فرد (كه سايتش در بين محافل رسانه‌هاي به دروغگونيوز معروف شده است) ديروز و همزمان با انتشار مصاحبه‌اش با خبرگزاري دولت! در جوابيه‌اي به سايت اصلاح‌طلب انصاف‌نيوز نوشت: ... دروغ گفتن هم استعداد خودش را می‌خواهد!! متاسفانه تا به امروز علم موفق نبوده تا مرز افکار راست و دروغ در بین اصلاح‌طلبان و رسانه‌های حامی آنها را مشخص کند البته شاید یکی از مسایلی که باعث دروغگویی رسانه‌های حامی اصلاح طلبان نسبت به چهره های ارزشی و اصولگرا می‌شود، خانواده‌های آنها باشد...دروغگویی این روزهای رسانه های اصلاح طلب علیه چهره های ارزشی و انقلابی نشان دهنده ی رذائل اخلاقی و کمبودهای درونی آنها است که ناهنجاری‌های روحی و روانی را برای آنها در پی دارد!

وی مسئولیت سایتی را بر عهده دارد که طي روزهاي اخير اتهام‌های اخلاقی شنيع و دروغين به برخي فعالان سياسي اصلاح‌طلب وارد كرده است. داستان های تخیلی از جمله زن دوم محمدرضا خاتمی! زن دوم مهدی کروبی! تجاوز نوری زاد به دخترش!، کشف فیلم و تصاویر مبتذل و شنیع در منزل مصطفی تاج زاده!! و از این قبیل مطالب سخيف آن هم تحت عنوان «خبر» است و در حالی در این سایت تازه وارد منتشر می‌شود که تا این لحظه فیلتر نشده و اقدامی برای متوقف کردن دروغ پراکنی‌هایش گزارش نشده است.