به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۲۸۴۵۹
استقلال صفر – پرسپولیس صفر؛ داربی زیر صفر!

تماشاچيان:​ برويد خودتان را مسخره کنيد!

گروه ورزشي:​ دیدار 78 پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی بدون گل پایان یافت. سه دیدار قبلی دو تیم نیز با نتیجه مشابه صفر بر صفر و ارائه یک بازی کسل کننده از سوی دو تیم به پایان رسیده بود.
تماشاچيان:​ برويد خودتان را مسخره کنيد!
در پايان ديدار تيم‌هاي فوتبال استقلال و پرسپوليس برخي از تماشاگران معتقد بودند که اين بازي ساختگي بوده است و به دست​اندرکاران توصيه مي​کردند برويد خودتان را مسخره کنيد! اين بازي چهارمين مصاف پياپي بدون گل 2 تيم محسوب مي‌شد. برخي از هواداران تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس از نتيجه اين بازي ناراحت بودند در گفت‌وگو با رسانه‌هاي مختلف و دوربين‌هاي تلويزيوني اعلام مي‌کردند که اين بازي ساختگي بود! تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی پس از پایان بازی به شدت از کیفیت داربی 78 انتقاد کردند. نیمه دوم دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال مانند نیمه اول این بازی خشن و پربرخورد دنبال شد تا جایی که کار به مشاجره لفظی و حتی درگیری فیزیکی بین بازیکنان دو تیم کشید اما سعید مظفری‌زاده قصد داشت با دادن کارت‌های کمتر بازی را کنترل کنند. هواداران پرسپولیس علیه مهدی رحمتی در نیمه دوم بارها شعار دادند اما استقلالی‌ها با لقب عقاب آسیا از دروازه‌بان تیم خود حمایت کردند. استقلالی‌ها همچنین علیه سعید شیرینی شعار دادند. حنیف عمران‌زاده در یک صحنه با امید عالیشاه درگیر شد که داور آن صحنه را خطا تشخیص داد و به این بازیکن کارت زرد هم داد اما مدافع استقلال که از تصمیم داور تعجب کرده بود، یک سیلی به گوش خودش هم زد.

در یک صحنه دیگر از این بازی پربرخورد سید جلال حسینی و آندرانیک تیموریان پس از خطایی که به نفع پرسپولیس گرفته شد، به شدت با هم درگیر شدند که در ابتدا هافبک استقلال مدافع پرسپولیس را هل می‌داد و بعد هم حسینی به شدت به او اعتراض کرد. نزدیک به 95 هزار تماشاگری که به ورزشگاه آمده بودند برای چهارمین بار متوالی دیداری زیبا را شاهد نبودند تا تقابل سرخ‌آبی‌ها باز هم با نتیجه صفر صفر به پایان برسد. آن‌ها بلافاصله در گفت‌وگو با دوربین‌های تلویزیونی عصبانیت خود را از این بازی کسل‌کننده و سرد اعلام کرد و گفتند پشیمانند که از صبح زود برای دیدن چنین دیداری به ورزشگاه آمده‌اند.

سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۷:۲۸
تماشاچیا همیشه میان همیشه هم اخرش همین رو میگن بازم میان باز همینو میگن و این داستان تا موجودیت بشریت در کره خاکی ادامه خواهد یافت و پس از ان دنیا بسر خواهد رسید و منتظر طلوع اقا مهدی عج خواهیم شد و ... (199253)
سامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۷:۵۹
چه ربطی داشت الان؟؟؟؟ (199272)
محی الدین
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۸:۵۴
ربطش به این بود که امثال تو همیشه ناراضی و نالان هستن...

والـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا........ (199290)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۲۲:۲۷
خیلی هم ربط داشت دوست من!نه تماشاچی ما تماشاچی حرفه ایست نه فوتبالمان ونه مدیریت ورزشمان.خلاصه همه چیزمان با هم سازگار است.وقتی جلوی اعتراضات مدنی مردم گرفته شود وامنیتی به همه مسائل نگاه کنیم آنوقت از حضور آنان در ورزشگاه هراس داریم وتدبیر می کنیم تا هیجانات فروکش کند.بعد از چند سال می بینیم که هیجان انگیزی در ورزش فروکش کرده واین خطرناکتراست آنوقت دیگر کاری از دستمان ساخته نیست.تماشاچی هم با عینک بدبینی به بازی ومربی وداور وهمه چیز می نگرد.ربطش را گرفتی؟ (199343)
123
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۸:۱۷
اگه فقط یک بار تماشاچیان بازی رو تحریم کننددیگه اینجوری نمیشه (199277)
گالیله
United States
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۲۰:۴۱
با احترام به آقای روحانی مخاطبان گرامی سایت بهار و همه اصلاح طلبان و اعتدالگرایان باید عرض کنم مملکت هنوز با گذشت 5 ماه از عمر دولت همچنان در دست افراطیون است و 99 درصد کارها را افراطیون هنوز دارند تصمیم گیری میکنند و فقط 1 درصد دولت فعلی متاسفانه مثل دولتهای قبل فقط در حد شعار است.این مسئله رو جوامع بین المللی دارن خوب رصد میکنند و صد در صد مطمئن هستم توافقنامه ژنو برف سال آینده رو نخواهد دید.البته با احترام به همه گروه های سیاسی .تا جنگ نشه افراطیون ایران اسرائیل و آمریکا آروم نمی گیرند. (199316)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۷:۲۸
تا قلعه نوعی تو استقلاله همه بازی ها مساوی میشن مطمئن باشید (199254)
مانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۲۲:۵۳
چه ربطی داره. حالا پرسپولیسیا یه گل بزنن مگه قلعه نویی می تونه بره تو زمین جلوی گل زدن اونا رو بگیره. تیم علی دایی که از تیم قلعه نویی هم اوضاعش بدتره. (199351)
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۷:۳۹
متاسفم واسه مردم کشورم متاسفم واسه اون 95 هزار نفری که ورزشگاه رفته بودن چرا بیخود این فوتبالیست ها ومربیان اماتور رو بزرگ میکنید که اخرش از طریق بیت المال مردم لامبورگینی بگیرند چرا این کشور ما اصلاح نمیشه چرا مردم ما اصلاح نمیشن چرا وواقعا چرا ایرانیان باتمدن این طور شده اند به خدا فوتبالمون درسطح افغانستان ولبنان هم نیست چرا اینا رو بیخود بزرگشون میکنید چرا باید 95 هزارنفر به ورزشگاه برن چراچرلچرا (199257)
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۲۰:۰۹
و جالب اینجاست که وقتی کی‌روش امیدش رو از این لیگ راکد و بی‌تحرک و کسالت‌آور قطع کرده و برای جذب بازیکن‌های ایرانی دورگه‌ی ساکن خارج از کشور به همه‌ جای دنیا سفر می‌کنه، مربیان وطنی بهش حمله می‌کنن و می‌گن تو اجنبی پرست هستی! (199308)
naser
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۲۰:۴۴
متاسف براي خودت باش من يك هوادار استقلالم و براي تيمم درآمد زايي هم دارم ميرم به عشقش ميشينم تو استاديوم وتشويقش ميكنم نه مثل شما كه از بيرون فقط حرف زدنو بلدي . تو اگه استاديوم بودي ميديدي با چه جون ودلي بازيكنا دارن برا تيمشون بازي ميكنن تا پيش هواداراي واقعيشون شرمنده نباشن فق اين بازي گل نداشت اونم تشخيص سرمربي تيمه كه بخاد گل بزنه يا دفاع كنه . حالا منم ميدونم كه ارزش اين بازيكنا ميلياردي نيست و چند صد ميليونيه .درمورد فرهنگ مردم هم حرفي نزن كه هيچ ربطي به فوتبال نداره مگه فوتبال فرهنگسازه (199317)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۲۲:۵۹
اون 95 هزار نفر حقشونه ادم عاقل از یه سوراخ دوبار گزیده نمی شه اما اینا از وقتی من به یاد دارم با شور و شوق میرن و آخرش هم همین حرفای تکراری. بابا خوب اگه شما نرید ورزشگاه و اینقدر پر و بال بیخودی به اینا ندید،پیام صادقیان نمیاد تو مصاحبه ش از هزینه 15میلیونی ماهیانه کفش و لباسش بگه و سر آخر بگه بازی ملی می خوام چکار؟! تیم ملی که واسه من پول نمیشه و باید پولو بچسبم. (199353)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۲۲:۵۹
واقعا همینطوره.....و تاسف بار..... (199354)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۷:۴۳
ورزش سیاسی از این بهتر نمی شه!!! ظاهرآ دستور داده شده بود که علاوه بر اینکه بازی باید مساوی باشد،بازی باید بدون گل هم باشد، آخه بازیکنان خیلی تابلو موقعیتها رو از دست می دادند (199260)
سامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۷:۵۹
شما موقعیت دیدی که از دست بره؟؟؟؟ (199271)
گالیله
United States
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۲۰:۳۲
عالیشاه در بهترین موقعیت که میتونست از سه جهت پاس بده به سه مهاجم پرسپولیس که توی محوطه جریمه بودند خیلی تابلو توپ رو به دستهای رحمتی تقدیم کرد .بهترین کارشناسان فوتبال جهان میتونن شهادت بدن این کار عمدی بوده .فکر کنم بین دقیقه 60 تا 70 بازی بود.بهار اگه چاپ نکنی دیگه کامنت نمیذارم.:( (199314)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۲۲:۲۸
اخه اینا درست راه هم نمی تونن برن چه برسه که کسی ازشون بخواد سیاسی عمل کنن اینا فقط بلدن با پارتی بازی و داوری و کمک فدراسیون و هوچی گری از تیم های دیگه به نامردی امتیاز بگیرن تو دربی مشخص میشه سطح فوتبال سرخابی ها چقدر پایینه حالا همه اونای که سطح فکرشون مثل سطح بازی دربیه منفی بدن تا بفهمید شما هم از بازیکناتون چیزی کم ندارین (199344)
میثم
Anonymous Proxy
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۷:۴۹
واقعا متاسفم برای جامعه فوتبال که این مردم رو مسخره کردند (199266)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۸:۳۳
من خودم یک زمانی طرفدار سرسخت فوتبال بودم و از یک هفته قبل از داربی استرس داشتم اما فوتبال ایران چنان دچار الئدکی و باند و باند وبازی و بی کیفیت و سرد و بیمزه و مصنوعی شد که دیگه حالم از همه لیگ به هم خورد. --یادم دبیرستان یک بار با هزار بدبختی پول توجیبی را روهم کردم و با فرار از خونه و یک عشقی از کرمان رفتم ورزشگاه ازادی اما الان حتی زحمت نگاه کردن بازی از تلویزیون رو هم به خودم نمیدم (199282)
فدای ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۱۹:۴۸
اگه تماشاگران بیان اراده کنن در این دربی های ساختگی به ورزشگاه نروند تا بازیکنان و مربیانی که میلیاردی پول بیت المال را می گیرند و عملکردشان هزاری است و فقط به فکر آرایش مو و زیر ابرو ورداشتن هستند به خودشان بیایند خیلی از مشکلات فوتبال ما حل خواهد شد (199305)
نظر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۲۰:۱۵
نتیجه از اعتدال برخوردار بود (199309)
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۲۰:۱۶
اصلا واسه من مهم نیست
مهم واسه من پولی هست که از بیت المال خرج این مفت خورها میشه
بابا من ورزش نمیخوام خصوصی کنید هرکی میخواد خودش بره پول ش رو بده (199310)
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۲۰:۳۷
خوش بحال کسایی که وقتشونو واسه این مسابقه فوتبال... هدر ندادند!!!
(البته خودمم به جز چند دقیقه ، دیگه نگاهش نکردم...)

این هم شد بازی...؟
همه اش ی صحنه مهم داشت و بس...! (199315)
آنتی ویروس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۲۱:۰۰
واقعا متاسفم برای این فوتبال و این بازیکنای در پیت
. . (199319)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۲۱:۰۶
تا وقتي نتيجه بازي ها بايد مورد دلخواه عده اي غيرورزشي باشد، نتيجه کماکان همين است! (199321)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۲۱:۴۹
مشکل قلعه نوییه که 11 نفر رو چپونده بود توی دروازه از ترس نباختن (199335)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۲۱:۵۸
بیاید یک بار به ورزشگاه نروید .اگر پول اضافه دارید به نیازمندان اطراف خود کمک کنید (199336)
سعید یاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۲۲:۱۱
خداییش دیگه خداییش این بازیکنان مفت هم گرونن خوبه تو جام جهانی واسه بازیکنایه ایرونی هر چند ارزون ولی دمشون گرم که یه کم ارزش گذاشتن اینا برن جام جهانی عآبرو نمیذارن وایییییییییییی خدایه من از بوسنی چند تا میخوایم بخوریم شبا کابوسمه (199338)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۲۲:۲۰
به دلایل فراوان اجتماعی وسیاسی هیجان انگیزی ورزش از بین رفته واین می تواند تبعات زیادی داشته باشد.آنان که هیجان ورزشی جوانان را که بعد از دوم خرداد 76 به اوج رسیده بود (نمونه اش بازی ما با استرالیا وبازیهای جانبی آن) به دلیل هراسهای امنیتی با ترفندهای فراوان کشتند اکنون دارند تلاش می کنند هیجان به ورزش تزریق کنند.دیشب شبکه 2 یک برنامه مصنوعی تدارک دیده بود وبه تقلید از فضای مناظرات سیاسی مناظره ای خنده دار را ترتیب داده بود که دیدیم تا چه حد بی نتیجه بود.سیاسی که باشی خوب متوجه می شوی چه می گویم (199341)
سطحی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۲۲:۵۳
بازی سطح بالایی داشت (199350)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ۲۲:۵۴
بهترین کار تحریم تماشای مسابقات است (199352)