به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۳
 
۷۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۲۸۸۰۳
لبوفروش‌ها هم تفاهم‌نامه ژنو را امضا نمی‌کردند!

روزنامه بذرپاش عزاي عمومي اعلام كرد!

گروه سياسي: در نخستین روز اجرای تفاهم‌نامه ژنو روزنامه «وطن امروز» متعلق به مهرداد بذرپاش (از نماينده‌هاي شاخص حامي احمدي‌نژاد) اعلام کرد چنین تفاهم‌نامه‌ای را هیچ «لبو فروش» و «تاکسی‌داری» امضاء نمی‌کرد!
روزنامه بذرپاش عزاي عمومي اعلام كرد!
امروز دوشنبه (۳۰ دی) نخستین روز اجرای تفاهم‌نامه ژنو است که روزنامه افراطي «وطن امروز» درباره مفاد آن یادداشت‌ها و گزارش‌های انتقادی تندی منتشر کرد وبه همين مناسبت٬ صفحه نخست خود را سیاه و سفید منتشر کرد كه معمولا در مناست‌هاي عزاداري مرسوم است! اين روزنامه تیتر صفحه نخست خود را «هولوکاست هسته‌ای» انتخاب کرده و از تفاهم‌نامه ژنو با عنوان «زیارت‌نامه ژنو» یاد کرده و نوشت: «موافقتنامه ژنو برای خواست‌های آمریکا و طرف‌های مقابل یک نقدنامه است ولی برای خواسته‌های ما یک زیارتنامه!»

روزنامه بذرپاش در توضیح این عبارت نوشت: جمهوری اسلامی باید برای سال‌های طولانی مرتب برای تحقق هریک از خواست‌ها و نیازهای خود در این تفاهم‌نامه «دعا و نذر» کند و اضافه کرده که «با اجرای موافقتنامه ژنو از امروز دیگر چیزی در دستمان نمانده و از این به بعد راهی جز دعا و راز و نیاز و نذر برایمان باقی نمانده است.»

از سوي ديگر احمد توكلي نماينده ديگر طيف اصولگرايان نيز گفت: اشکالات متون توافق ژنو زیاد است به طوری که به سختی می‌توان امیدوار به استیفای منافع ملت بود. مهمترین محورهای سخنان احمد توکلی در نطق میان دستور مجلس بدین شرح است:

- بنده نگرانی خود ر ا در راستای توافقنامه ژنو به محضر رهبرانقلاب عرض می کنم و در اینجا نسبت به این موضوع صحبتی نمی کنم.
- امروز روز آغاز اجرای توافقنامه ژنو است و ضمن تشکر از دیپلمات‌های وطن‌دوست دو نکته را مطرح می‌کنم؛ اشکالات متون ذیربط زیاد است به طوری که به سختی می‌توان امیدوار به استیفای منافع ملت بود همچنین ما مسئولان نظام نباید و نمی‌توانیم نظرات خود را نسبت به این متون علنی ابراز کنیم چراکه ممکن است مستند طرف مقابل ما قرار بگیرد و به مسائل کشور لطمه بخورد.

- اخیرا رئیس جمهور مواضعی را می گیرند که با روحیه نمایندگان مجلس سازگار نیست.
- رئیس جمهور در خوزستان بیان کرد که همه ی مناطق این استان ازجمله آبادان و خرمشهر را مناطق آزاد اعلام می کند و در این خصوص به نظرم روحانی تمام مسائل را بررسی کرده است و به این نتیجه رسیده است اما ایجاد مناطق آزاد باید مجلس در مورد آن تصمیم گیری کند.
- روحانی بیان کرد که کارت زرد باعث نگرانی برای این دولت نیست این حرف از سوی کسی مطرح می شود که اقتدارگرا و قدرت طلب باشد اما از روحانی بسی تعجب دارم که این مطلب را ادا می کند.

- رئیس دولت همچنین بیان کرد که 80 نفر در مجلس هستند که اجازه نمی دهند که دولت به اهداف خود دست پیدا کند همچنین در ادامه صحبت های خود بیان می دارد که مردم پیام خرداد 92 را دریافت کنند و به این افراد در انتخابات آتی رأی ندهند در حالی که این نوع موضع گیری از سوی دولت ضد دموکراسی است!

رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۴:۵۹
الحسود لایسود- همه دنیا به جز اسرائیل از توافق ژنو خوشحالن در ایران هم کیهان و وطن امروز ناراحت چون در شرایط تحریم برا خودشون دکان باز کرده بودن (199591)
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۵:۴۰
آقای توکلی 35 سال داخل مجلس خوردی وخوابیدی چه کاری برای مردمکردی که حالا تئقع زیاد هم داری (199613)
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۲:۲۳
دمت گرم حالا پر رو هم شده (199745)
جنگلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۵:۵۸
از 24 خرداد می توان هر روز صدای ترک خوردن کاخ قدرت و ثروت تمامیت خواهان را از زبان نمایندگان آن جریان شنید...!؟ (199620)
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۶:۱۳
ايشون ازاونايي هستن كه إز تحريم ها سودجستن (199627)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۹:۳۱
آخه کی گفته اسرائیل ناراحته؟ (199685)
كوهدشت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۹:۴۴
قابل توجه اين به اصطلاح نماينده!!!!!!!!ملت باشرفن همين لبوفروش و تاكسي دارش تو انتخابات پودرتون ميكنن،لبو فروش و تاكسي دار تو رو به مجلس بردن كه بياي بلاي جونشون بشي و بهشون فخر بفروشي كه تو نماينده اي!!!!!!!!!! و اون لبو فروش و كم فهم......ادب نفس بهتر از ادب درسه جناب افراطي...به قول ميرحسين ادب مرد به ز دولت اوست. (199690)
دقیق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۹:۵۰
ایشون یکی از نماینده هایی هستن که برای ورود به مجلس با همه ائتلاف کردن در صورتی که اول میگفت طرفدار احمدی نژاده و این نشون دهنده منش ایشون هست......!(یک بوم و دو هوا)... (199696)
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۰:۳۸
"همچنین ما مسئولان نظام نباید و نمی‌توانیم نظرات خود را ....."
طرف با 5 درصد رای مردم تهران و رانت های تحصیلی و مسئولیتی در 28 سالگی خودش رو از مسئولین نظام میدونه! نوبره والا ..... (199715)
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۱:۱۸
استاد زاكاني هم ناراحته ايشون را فراموش كرديد همان داننده تمام علوم و امور و كانديداي رياست جمهوري را ميگم كه دكتري پزشكي هسته اي داره!!!!! (199725)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۲:۳۸
واقعا چه زنده باد مخالف منی هستید شما ! نوبره ! من خودم به اصلاح طلبا رای دادم بابا مگه ما نمیگیم جامعه دموکراتیک و چند صدایی باشه ؟ جواب اظهار نظر این همه توهین و تهمت نیست کمی انصاف داشته باشید (199750)
سهراب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۳:۵۰
مگر هشت سال اجازه اظهار نظر دادن حالا هم هر چه میخواند میگوید جواب دادن که گناه نیست پس تشویقشان کنیم (199778)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۲:۵۲
«ظريف» حتي قادر به تنظيم يك متن «بدون درز» براي دفاع از حقوق هسته اي جمهوري اسلامي ايران در مذاكرات «ژنو۶» نبوده و تنها كاري كه در مقابل تفسير آمريكايي از آن توافق نامه بلد است عمل به سه ضلعي (تكذيب – سكوت - اجرا ) است. (199757)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۲:۵۸
رویای لغو تمام تحریم ها، چیزی غیر از یک کابوس شوم نیست که متأسفانه عده ای از روی عمد و عده ای از روی تحلیل غلط جزو خواهندگان آن شده اند. کابوس شومی که نتیجه آن غیر از چالشی که بر سر آرمان ها و سیاستهای اصولی کشور پدید می آورد؛ ضرورتاً یک بیدار شدن ساده از خواب نیست و ای بسا که نتایج بسیار مخرّب تری مثل ناآرام سازی برخی قشرها، بسترسازی برای فتنه آینده و هدم خطوط قرمز نظام اسلامی را هم داشته باشد. (199761)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۳:۰۱
چه دکانی؟ میشه چند تا از این منافعی که بعضی ها از تحریم می برند نام ببرید؟
من بسیاری از افراد از همه قشرها با سطح تحصیلات متفاوت را دیده ام که نه کیهان می خوانند نه وطن امروز ولی فهمیدن توافق ژنو چی داده چی گرفته، چرا شما نمی خواهید بفهمید؟؟؟؟ (199764)
arash
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۳:۱۱
این احمدی نژادی ها مبینین دوران بخور بخور و منفعت تمام شده حالا دارن دس و پا میزنن (199768)
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۳:۴۹
امثال بذرپاش حق دارند امروز عزای عمومی اعلام کنند..... آخه قیمت دلار شد 2900 و سکه هم 855 هزار تومان..... آقایان در زمان دولت فخیمه ی احمدی نژاد کلی خون دل خوردند تا دلار به 3700 و سکه به 1/5 میلیون تومان برسد همه ی تلاش هایشان به باد رفت با این توافقنامه....... (199777)
13131313164646
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۵:۰۰
سلام بر بازرسان (199592)
بنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۷:۳۱
کاش ذره ای ادب مانع توهین به مشاغل شریفی مثل لبو فروشی میشد هرچی باشه از وطن فروشی خیلی بهتره (199642)
شاساد
United States
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۵:۰۱
واقعا جای تاسف است عدهای دارند با مخالفت با ژنو دشمنی خود را با ملت ادامه میدهند چون اقایان را چه غم خود و هفت جدشان را ساخته ااند خدا به ملت ایران رحم کند (199593)
چالش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۵:۰۲
"این نوع موضع گیری از سوی دولت ضد دموکراسی است!"

اتفاقاً این موضع آقای روحانی «روشنگری» در مقابل رویکرد «عوام فریبانانه» امثال اعضای جبهه پایداریه! (199594)
من و تو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۲:۵۰
آره هر چه سکوت میکنه آنها کارت زرد صبر و حوصله هم حدی دارد (199756)
مینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۵:۰۳
سیاه پوش شدند بخاطر اینکه دلاراشون و سکه هاشون قراره رو دستشون باد کنه و با قیمت پایین بفروشند اما ملاک حال ملت است که در سالهای اخیر از تحریم ها خیلی آسیب دیده اند (199595)
انقلابی 57
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۲:۱۴
آقای بذر پاش . . . احتمالأ جزو 3000 نفری هستند که در دولت قبلی مدرک دکتری اهدایی گرفتند و با این مدرک حقوق برای خانواده اش می برد باید خجالت بکشد و برای فرار از تخلفاتش به اتهام زدن به دیگران متوسل نشود . (199741)
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۵:۰۶
ایکاش لبو فروشان و تاکسی داران در مجلس بودند تا این همه مشکل و حیف و میل بیت المال نداشتیم و به کارهای مهم میپرداختند. (199597)
موافق ژنو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۵:۰۸
معلومه کسانی که نتوانند خطرات تاشی از اجماع جهانی بر علیه کشور را بفهمند و مشکلات مردم ناشی از تحریم را حس نکرده باشند نباید هم از اهمییت این توافق چیزی بفهمند، هر شغلی که داشته باشند و از طرف هر ریسی هم پارتی داشته باشند! و به ناحق به هر مقامی هم رسیده باشند به خصوص اگر تاجر تحریم باشند و یا پستشان را از دست داده باشند ویا تفکر ات انحرافی داشته باشند که معلوم نباشد اهداف اصلیشان چه باشد و چه خوابی برای این ملت و کشور دیده باشند!   (199598)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۵:۰۸
مگر افراد مربوط به دولت قبلی به هلوکاست مشکوک نبودند؟ (199599)
لبو فروش با شرف
United States
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۵:۱۱
لبو فروشی و تاکسی داری شغل های شریفی هستند که حداقل پول حلال بدست میارند و خرج زنو بچشون می کنند و بینش سیاسیشون هم اغلب بیشتر از دلالان تحریم و افراطیون طالبانی هستش که سرمایه های میلیاردیشون از راه تحریم و رانت بدست اومده و درواقع از جیب همون لبو فروش و تاکسی دار بیچاره که به قول آقایون چیزی حالیشون نیست بدست آورده شده.
اینا همه کسانی که بینش سیاسی عمیق و درستی داشته باشند رو لبو فروش و تاکسی دار می دونند.اصلا حالا که اینطوره منم میرم لبو فروش میشم ،چون که شرفش از دزدی از مردم بیشتره. (199600)
دست فروش شرافت مند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۵:۵۷
احسنت . آدم لبو فروش یادست فروش بشه ولی به نام ملت و دین دزد نباشه که الحمد الله این قشر دومی زیاد یافت میشود. (199619)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۶:۱۵
ایشون قصدشون توهین نبود، برعکس این قشر زحمتکش درد مردم رو بهتر از نمایندگان مرفه درک می کنند (199629)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۵:۱۳
انتخابات ریاست جمهوری خردادماه علاوه بر انتخاب رئیس جمهور انتخاب هسته ای هم بود. امیدواریم این آقایان این موضوع را متوجه بشوند. (199602)
معین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۶:۵۱
50.5 به 49.5 دیگه تازه من به شخصه می شناسم افرادی رو که منظورشون این نبود شما اگه راست می گفتین با عارف میومدید میدید رایتون 4 میلیون هم نیست نه اینکه عارفو دک کنید و اونم با خاتمی الان قهر کنه ولیست جدا تو مجلس بده :D (199635)
موافق ژنو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۵:۲۴
همین اقای توکلی عضو کمیته 16 نفره ای بود که دو سال بعد پیروزی اول خاتمی ، برعلیه اصلاحات تشکیل شد و اعضای دیگر ان باهنر و نادران و احمدی نژاد و . . . . بودند و ماحصل ان جلسات معجزه هزاره سوم بود که ایران را 80 سال عقب انداخت و کشور را تا مرز جنگ با قدرتهای اول دنیا هم پیش برد، نخبه ها و سرمایه گذاران کشور را فراری داد و در سال 88 با مدیریت زیر صفر دوست صمیمی اش یعنی وزیر کشور سرمایه دارش کشور را دچار بحران کرد، این اقای توکلی هر چند زودتر از بقیه دوستانش متوجه اشتباه فاجعه بارش شد ولی هنوز یک عذ (199606)
سید عاشق خاتمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۵:۲۷
بذرپاش یک افراطی به تمام معناست
نون امثال بذرپاش تو تحریم هاست (199609)
لبو فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۲:۵۳
عین واقعیت گفتی (199758)
من
United States
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۵:۲۸
اقا ما هسته اي نخوايم بايد كي رو ببينيم مگه هشت سال بدبختي كم بود نميخوايم ...... عزاي عمومي رو بايد وقتي جناب احمدي نزاد رييس جمهور ميشدن اعلام ميكردن نه الان (199610)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۵:۳۵
منم اگر کار وکاسبیم ( بخور بخور در کنار تحریمها ) خراب میشد عزا میگرفتم! (199611)
رضا همتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۵:۳۶
بذر پاش اگه بابات شهید نمیشد تو هم لبوفروش بودی توهین نکن منافعت بخطرافتاده بابصیرت (199612)
سید صلاح الدین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۵:۴۵
یکی از اینا بیاد بگه فقط منافع ملت ینی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا میدونن چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تا قبل این توافق نامه همینطور از دل دهن مردم داشته منافع میریخته بس که زیاد بوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حالا منافع کلا قطع شده (199616)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۵:۵۰
امثال بذرپاش حق دارند امروز عزای عمومی اعلام کنند..... آخه قیمت دلار شد 2900 و سکه هم 855 هزار تومان..... آقایان در زمان دولت فخیمه ی احمدی نژاد کلی خون دل خوردند تا دلار به 3700 و سکه به 1/5 میلیون تومان برسد همه ی تلاش هایشان به باد رفت با این توافقنامه....... (199617)
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۵:۵۹
جناب دکتر!!!! شما با کدان تخصص شدید رئیس سایپا و بعد معاون رئیس جمهورو نماینده مجلس و عجیب تر روزنامه چی لطفا توضیح دهید با کدام تخصص یا تخصص ها .جناب نماینده پرو ی هم اندازی داره (199622)
راننده تاکسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۶:۰۹
آقای بذر پاش چرا به راننده تاکسی ها توهین می کنید؟؟؟؟؟؟؟ (199623)
ايران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۶:۴۱
مگر آقاي بذرپاش به هولوكاست اعتقاد داره؟؟ مگر ايشون پيرو اربابشون نيستند؟؟ (199633)
سالار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۶:۴۷
با فروکش کردن تحریم ها نان بذرپاش ها و شریعتمدارها و غیره سنگ میشود زنده باد تیم دیپلماسی هسته ای با آغوش باز از بازرسان استقبال میکنیم شماها و جلیل خان چه گلی به سر مردم زدین طول این چند سال گذشته .... (199634)
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۶:۵۸
اگه من جای تاکسی دارا و لبو فروشها بودم این توهین رو قبول نمیکردم و از دولت میخواستم تا جلوی انتشار روزنامه ای رو که توهین میکنه به ملت رو بگیرن.کسی نیست بگه ......بیشتر تاکسی دارها و دست فروشها و لبو فروشها مدرکشون بالاتر از مدرک تو هست؟ (199636)
داوود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۷:۱۰
اينها همان كساني هستند كه 25 سال پس از پذيرش قطعنامه 598 هنوز غرولند مي كنند و مسئولان نظام را به خاطر اين كار شماتت مي كنند (199638)
معین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۷:۱۴
این هم از عزت ماست
مدیرعامل سایت نطنز برکنار شد ... مسئول پروژه غنی سازی 5 و 20 درصد
عزت مان رو فروختید تا به شکمتان برسید خدایا کاری کن تا ابد پشیمان شوند از این پیمان عزت مان را به یغما دادند عزتشان را به یغما ببر (199639)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۱:۴۹
شما اسمتو عوض کن بذار عزت!!شما هم اگر عزیز بیماری داشتی که داروهاش بخاطر تحریم گیرنمی اومد اگر پدری بودی که پول جهیزیه دخترشو نداره و به فکر فروختن کلیه افتادی و ... دیگه از عزت حرفی نمیزدی (199733)
راننده تاکسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۲:۵۴
کامنتها را ببینید خجالت بکشید بس کنید بیچاره شدیم (199759)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۷:۱۴
به ژست وطن پرستي گرفتن اين افراد نگاه نكنيد چون اين افراد جز غر زدن هيچ راه كار اجرايي و عملي براي حل بحران هسته اي بلد نيستند (199640)
محمداز اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۷:۵۲
این ها همان کسانی هستند که منافع شان در تحریم بوده است.
با ید هم عزای عمومی برای خودشان (نه برای ملت) اعلام کنند. (199645)
فدای ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۷:۵۷
اینها منافع خودشان را بر مصلحت مردم ترجیح می دهند بنا بر این حق دارند که از توافق نامه هسته ای ناراحت باشند بلایی که آقای قطعنامه دان و دار و دسته وی که همین منفعت طلبان هستند بر سر کشور آوردند فتحعلیشاه قاجار هم نیاورد (199646)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۸:۱۳
مدت مدیدی رهبران انقلاب پیام دادن ما انرزی هسته ای می خواهیم نه بمب هسته ای متاسفانه عده ای در جراید و ... موضوع را وارانه نشان دادن و دنبال چه منافعی بودند خدا می داند حالا هم که بزرگواران دارند حقانیت ما را ثابت می کنند جو سازی می کنند . (199649)
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۸:۱۶
معلوم كه كار هركسي نيست مذاكره ودفاع از حق مردم (199650)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۸:۱۸
چون با لغو تحریم جلوی کاسبی این افراد گرفته شد.این افراد همانهایی هستند که امثال بابک زنجانی ها و خاوریها و امیر منصور آریا رو پرورش دادند.باید هم عزای عمومی اعلام کنند. چرا که نه!! (199651)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۸:۲۴
اقای بذرپاش چرا موقعی که رئیس احمدی نژادش خروار خروار سرمایه مردم به قاچاقچیان و دزداد می بخشید، وجدانش به تپش نمیافتاد و چرا اون موقع عزا اعلام نمی کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (199654)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۸:۲۴
استیفای منافع ملت زمانیکه 1- هیچ کس غم نان نداشته 2- کسی به خاطر نداری و بی دارویی نمیره 3- هیچ مردی شرمنده زن و بچش نشه
امان از نعره زدنهای افراد شکم سیر (199655)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۸:۳۳
همین تاکسی دارا و لبو فروشا تو شهرا میومدند استقبال احمدی نژاد حالا سنبل نادانی و حماقت هستند. احتمالا نگاه شما به همه مردم همینطور هست.
شما عقل کل و الباقی یک مشت گاگول و لبو فروش و تاکسی دار و ... (199658)
سعید
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۸:۴۰
آیا فکر نمی کنید بی احترامی به مردم ایران دیگه کافیه و باید پاسخ اینگونه افراد را به شکل دیکه ای داد آخه لبو فروش و تاکسی دار که این آقایان را به عنوان نماینده انتخاب کرده اند شخصیت ندارند که با تحقیر از آنان حرف میزنند . (199659)
عبدلله
Romania
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۸:۵۶
چراعزا نباشد برای کسانی که کاسبیشان کساد میشود تحریم برای بسیاری از سیاسیون وتجار سودش زیاد است مردم هم ... (199667)
امیر
Germany
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۸:۵۹
بنظرم باید تمام تاسیسات هسته ای جمع آوری و تخریب بشه و انرژی هسته ای از دکترین کشور حذف شه تا حتی اگر روزی یکی خدای ناکرده کسی مثل احمدی نژاد روی کار آمد دنبال این قضیه نباشه و مملکت رو دچار بحران نکنه... (199669)
فاطما
United States
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۹:۰۶
آقای بذر پاش بذر ریا و تزویر جواب نمیدهد گذشت روزهای طلایی. ملت ایران از داشتن نماینده ای امثال شما زجر میکشد. (199670)
جعفری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۹:۰۷
برا انتخابات مجلس برات داریم (199672)
لبو فروش با شرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۲:۵۷
بی صبرانه منتظریم (199760)
شروین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۹:۰۸
واقعا باعث تاسفه
ذلت تا کجا
در دوره احمدی نژاد هرچی نداشتیم عوضش عزتمند بودیم
می تونستیم سرمون رو با عزت بالا بگیریم و بگوییم ایرانی هستیم
یک الگوی راستین برای جهان اسلام ومستضعفین عالم بودیم
افسوس و صد افسوس (199674)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۹:۱۰
این مسائل از درک بذرپاش خارجه و این اندازه ادراک نداره (199676)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۹:۱۱
می تونست خودشو از میله پرچم آویزان کنه!!! (199677)
هوشیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۹:۲۷
حتما برای ایشان ودوستانش عزا خواهد بود زیرا اسایش مردم را دوست ندارند (199683)
جمشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۹:۳۱
مشکل اقایون اینه که فکر می کنن. از تاکسی دار بیشتر می فهمند. اگر شهامت وصداقت دارید. بیایید مناظره تامردم ببیند. بی ادبان کجایند؟ (199684)
ايراني هميشه سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۹:۳۷
خيلي وقته براي شما عزاي عمومي شده برادر .اميدوارم هميشه عزادار باشيد ومردم ايران هميشه شاد شاد شاد.روحاني مچكريم. (199686)
شفق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۹:۴۴
متاسفم برای کسانی که متوجه عمق فاجعه نیستند و برای ژنوچای سوت و کف میزنند.
روی فتحعلی شاه هم سفید شد. (199691)
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۹:۴۷
حاجی مگه هولوکاست دروغ نیس؟ یادت رفت؟ ای بابا (199692)
محمدی
United States
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۱:۵۴
درست دروغ نیست ولی صهیونستها آن بزرگ کردن اگه 6 ملیون نفر یهود مرده بودن استخوانهای آنها کجاست بله هست ولی بزرگش کردن درست یهویها را کشتند ولی نه اینقدر البته همه انسان هستند ونباید خون انسانی را بخاطر دین اش ریخت همنطور که پیامبر خون آنها را نریخت و با آنها مدارا کرد طوریکه اکثر مسلمان شدن در قرون بعد از پیامبر (199736)
ایرانی
United States
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۲:۰۰
روحانی انقدر برای ما عزیز است که حد ندارد من مثل پدرم دوست دارمش افراطیون ساکت باشند.وقتیکه تحریمها بشکلی میشه که خواب از مردم گرفتند و روز به روز وضعیت اقتصادی بد و بدتر میشه روزی خواهد رسید که حقوق کارمندان هم نخواهیم داشت بدیم و هرج و مرج سراسر کشور را خواهد گرفت .روحانی مانع فاجعه بزرگی شد که در راه بود و کشتی کشور را از طوفان هولناک داره نجات میده (199737)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۹:۵۲
عزای روزنامه ای بذر پاش و دارو دسته اش ؟؟ نشانه ای از اراده ملت برای تحول خواهی است و نه پسرفت. آنان که غنی ترندمحتاج ترند. (199698)
علاف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۱۹:۵۶
به نظر این بنده سراپا تقصیر مطلب این روزنامه که توافق هسته ای زیارت نامه هست راست گفته ، ما مردم بدبخت ایران به لطف اینا -که امروز مدعی حافظ منافع ملی شدن- چیزی بیشتر از یه عده مرده نیستیم زیر اینهمه فشار اقتصادی!! البته از قدیم گفتن میت رو زمین نمیمونه پس چه خوبه برا این میت زیارتنامه هم داشته باشیم. (199701)
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۰:۱۰
مردم پشت دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده هستند.
دلار امروز رسید به 2900 و انشاالله تا 6 ماه آینده به زیر 2000 میرسد.
تا کور شود هر آنکه نتواند دید (199707)
راحله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۰:۱۶
حالا ببینیم فردا لبو فروش ها به صورت خود جوش ! تظاهرات راه میندازن یا فقط راننده تاکسی ها از کارا بلدن!!!! (199709)
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۰:۱۷
افراطی گری مملکت را به نابودی می کشاند
اینان به فکر جیب خودشان هستند
توافقنامه ضرر بزرگی برای جیب افراطی هاست (199710)
فدای ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۰:۲۰
رئیس دولت همچنین بیان کرد که 80 نفر در مجلس هستند که اجازه نمی دهند که دولت به اهداف خود دست پیدا کند.
پ ن پس لابد لبو فروشان هستند که به دولت اجازه نمی دهند و هی کارت زرد می دهند.
این 80 که در مجلس نیستند در مزرعه خودشان بذر نفاق میکارند. (199711)
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۰:۲۴
این خیلی خوبه که در مقابل غرب انقلابی های ایران کوتاه نیامدند، ولی افرادی که واداده بودند با نصف مردم 50.4% تسلیم غرب شدند واین یعنی دمکراسی=عوامگرایی=پوپولیسم 50.4% که کم آوردند. (199713)
قلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۰:۳۸
آقا منم مخالفم این چه توافق نامه ای است . کلی خرج کردیم شرکت ثبت کردیم تا موقع تحریم کالاهای مورد نیاز ملت رو وارد کنیم حالا این وسط یه قرون دوزار هم گیر ما میاد . اینم شد توافق نامه؟ این ظریف رو مگه نبینم !!! پاره کنید این کاغذپاره ها رو . (199716)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۰:۴۹
حداقل به توافق نامه اى كه توسط نمايندگان اكثريت ملت به فرجام رسيد احترام نميگذاريد ؛ به پشتيبانيه رهبر انقلاب از اين خادمين راستين ارج بنهيد ؛ به نظر شما رهبر فقيه انقلاب نظر مثبت خود را به حركت گروه كم سوادتر از لبوفروشان اعلان فرمودند ؟ (199718)
ذغال فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۲:۵۹
من که نفهمیدم نه مثبت نه منفی (199762)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۳:۳۱
كجاش گنگه ؛ بگو روشنت كنم عزيزم (199776)
راننده تاکسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۰:۵۴
لبوفروشان و تاکسی داران هم شعور سیاسی شان خیلی بیشتر از مهرداد بذرپاش می باشد ، جناب بذر پاش خودت را چه فرض کرده ای که که به این قشر زحمت کش توهین می کنی .برای مردم فهیم تهران که فردی مثل بذرپاش نماینده شان باشد متاسفم و انشاا... پاسخ وی را در انتخابات آینده خواهند داد . (199719)
افزاز
Romania
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۱:۰۰
به دارودسته این مهرداد بذرپاش بفرمایین تواین مملکت شماهاچی راضیتون میکنه تاماهم بدونیم (199720)
لبو فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۳:۰۰
تحریم تحریم داداش (199763)
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۱:۱۰
لبو فروش وراننده تاکسی صد شرف دارد به دزدان بیتالمال (199722)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۱:۴۰
روزشادي ملت روز عزاي دشمن مردم است.ولودرلباس نماينده ملت (199731)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۱:۴۱
انرزی هسته ای حق مسلم ماست. (199732)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۱:۵۲
8سال از شرایط تحریم سود بردند (199734)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۲:۰۴
یاید به بعضی ها باید گفت "روز عزای شماست به نان و نوایی رسیده اید فرزندا نتان در خارج از کشور تحصیل می کنند درآمدهای میلیونی داشته اید ، چند تا پاسپورت با اسم های مختلف در جیب دارید، همه اش از جبیب ملت خرج می کنید حتی به جنگ کشاندن این کشور برایتان مثل آب خوردن است " (199738)
آرزو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۲:۱۲
اگر این توافق انجام نمیشد؛؛ باید منتظرسختی های بیشتر برای گذران زندگی اقشار زیادی ازمردم حقوق بگیر و مزد بگیر وطبقه متوسط جامعه بودیم. (199740)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۲:۱۸
در انتخابات مجلس آینده کاری میکنیم که جناب بذرپاش بره لبو بفروشه. (199742)
صدف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۲:۲۰
همواره روزهایی که ملت ایران شادمان هستند اینها (افراطیون) ناراحت هستند (199743)
رعنا
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۲:۲۵
عزاآن زمانی باید بود که از گول بیت المال روزنامه شخصی چاپ می شد/ رانت های بی حساب درکاربود/ آن همه چپو که در کارباربود و بذر پاش هم ...... (199747)
پایتخت طبیعت
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۲:۳۰
تیم هسته ای ودولت تدبیر چیزی جزخدمت برای ملت را دنال نمی کنندچون از گذشته نه چندان دور که در سایه سعارعدالت محوری بی عدالتی ها ی آنچنانی از بیت المال شد درس عبرت گرفته اند، خداخیر روحانی وظریف دهد،آقای جهانگیری باید خیلی هوشیارباشد. (199749)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۲:۴۱
تیم هسته ای خسته نباشی ارزویما موفقیت شماست. (199751)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۲:۴۸
یک سوال بزرگ برام پیش اومده واقعا اینها نماینده چه کسانی هستن؟ (199753)
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۳:۰۴
من که از آل تبار لبو فروش و راننده تاکسی هستم به آقای توکلی عرض میکنم جناب نمایند انتخابات خرداد باعث حفظ و حراست از انقلاب شد متاسفانه شما و امثال آقای بذرباش خودتان زدید به آن راه متاسفم!! فقط تمام امیدمان به انتخابات مجلس است (199765)
عطا
Canada
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۳:۱۰
مگر اقای روحانی صراحتا"درخوزستان اعلام نکردتوافقنامه ژنو بدست رهبری نظام است کلا"سیاست های کلان دست ایشان است.یعنی اینان ازرهبری دوراندیش ترند یااینکه سودشان درجنجال افرینی وساختن بابک زنجانی هاست .واقعا"چراهمه موافقند جزاین عده قلیل که سابقه درخشانی نه درانقلاب ونه درجنگ ندارند!!! (199767)
۱۳۹۲/۱۰/۳۰ ۲۳:۵۴
هولوکاست واقعیت داره یا نه (199779)