به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۸:۲۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۰۳ ساعت ۰۷:۴۴
کد مطلب : ۲۹۰۷۸
نیمه نهایی جام اتحاديه حذفی انگلیس؛

منچستریونایتد حذف شد و به فينال نرسيد

گروه ورزشی: هواداران منچستر‌یونایتد از نتایج کسب شده تیمشان در فصل جدید لیگ برتر راضی نبوده و خیلی‌ها منتظرند تا سر آلکس فرگوسن مجددا به نیمکت مربیگری منچستر یونایتد برگردد.
منچستریونایتد حذف شد و به فينال نرسيد
تیم فوتبال منچستریونایتد با شکست مقابل ساندرلند در مرحله نیمه هایی رقابتهای جام حذفی انگلیس از دور رقابتها کنار رفت و از رسیدن به فینال بازماند. در این بازی جانی اوانز در دقیقه 37 تنها گل بازی در 90 دقیقه وقت معمول را برای یونایتد به ثمر رساند اما با توجه به پیروزی 2 بر یک ساندرلند در بازی رفت دو تیم در پایان به تساوی 2 بر 2 دست یافتند تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود.

در دقیقه 119 بازی فیلیپ باردزلی برای ساندرلند گل زد تا این تیم در آستانه پیروزی و صعود به فینال رقابتها قرار بگیرد اما یک دقیقه بعد خاویر هرناندز نتیجه را به تساوی کشاند. به این ترتیب بازی به ضربات پنالتی کشید، تنها 3 پنالتی از مجموع 10 ضربه پنالتی به گل تبدیل شد و در نهایت ساندرلند با نتیجه 2 بر یک در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و راهی فینال رقابتها شد. ساندرلند در فینال رقابتها مقابل منچسترسیتی به میدان خواهد رفت.

بازگشت من به فوتبال امکانپذیر نیست

هواداران منچستریونایتد در اقدامی جالب مجسمه ای از سرآلکس فرگوسن را که در یک محفظه شیشه‌ای است، در مقابل الدترافورد قرار دادند تا نارضایتی شان را از نتایج این فصل شیاطین سرخ نشان بدهند. منچستر‌یونایتد در فصل جاری لیگ برتر نمایش دور از انتظاری داشته و در رده هفتم جدول قرار گرفته است. به نظر می‌رسد یونایتد شانس زیادی برای قهرمانی در این فصل لیگ برتر ندارد. هواداران منچستر یونایتد که به نظر از قهرمانی تیمشان در این فصل لیگ برتر دست شسته‌اند، در اقدامی جالب مجسه آلکس فرگوسن را در یک کیوسک شیشه‌ای در مقابل ورزشگاه اولدترافورد قرار دادند و روی آن نوشتند: "در صورت لزوم شیشه را شکسته و فرگوسن را خارج کنید!"

هواداران منچستر‌یونایتد از نتایج کسب شده تیمشان در فصل جدید لیگ برتر راضی نبوده و خیلی‌ها منتظرند تا سر آلکس فرگوسن مجددا به نیمکت مربیگری منچستر یونایتد برگردد. سر‌آلکس فرگوسن پیش از این در گفتگو با بی‌بی‌سی با رد بازگشتش به فوتبال گفت:" بازگشت من به فوتبال امکانپذیر نیست. منچستر‌یونایتد زیر نظر یک مربی خوب قرار دارد که کارش را بلد است. من تصمیمم را گرفتم و در بهترین زمان ممکن از فوتبال خداحافظی کردم و از زندگی جدید خود لذت می‌برم." رسانه های انگلیسی پیش از این از احتمال حضور کارلوس کی روش در تیم منچستر‌یونایتد خبر داده بودند.
مرجع : گل

alireza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۳ ۱۳:۴۱
الکس این خوبه که از زندگی جدیدت لذت می بری اما کاش یکی مثل خودت مربی منچستر میشد (200521)