به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۲ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۳۰۲۷۲
آیت‌الله خزعلی: این دروغ‌ها نظام را تضعیف مي‌کند

رمز و راز فعاليت آزادانه اين سايت چيست؟

گروه سياسي: آیت الله ابوالقاسم خزعلی، عضو مجلس خبرگان رهبری پس از آنکه اتهام‌های جنسی یک سایت عجيب كه اتفاقا بدون فيلتر و كاملا آزاد به فعاليت خود ادامه مي‌دهد متوجه فرزندش مهدی خزعلی شد٬ به روش‌های «خبیث» این سایت واکنش نشان داد.
رمز و راز فعاليت آزادانه اين سايت چيست؟
عضو مجلس خبرگان رهبری که از انتشار این اخبار بسیار آزرده شده، در مصاحبه با پایگاه خبری «انتخاب» گفت: این دروغ‌ها نظام را تضعیف مي‌کند، اینها خبیثند که چنین دروغ‌هايي را منتشر مي‌کنند، فرزند من لب به سیگار هم نزده است که نسبت مصرف مواد مخدر به او بدهند. مسئول بنیاد بین‌المللی غدیر و عضو سابق شورای نگهبان، افزود: او در سلامت کامل روحی و روانی است و این خبرها کذب است. آیت الله خزعلی در پایان گفت: اختلاف دیدگاه سیاسی نباید موجب شود که از انصاف خارج شویم و به تهمت و افترا روی آوریم. پیش از این برخی وبلاگ ها، اخباری در مورد مهدی خزعلی منتشر کرده بودند که البته بازتاب چندانی نداشته، اما به دلیل اشاره به برخی مسائل کذب، واکنش آیت الله خزعلی را موجب شده است.

گفتني اينكه، مدير اين سایت در دوره احمدي نژاد از جريان انحرافي حمايت مي‌كرد اما با پايان دولت دهم، يكباره رنگ عوض كرده و در دو ماه گذشته خود را حامي نظام جا زده و با انتشار اخبار عجيب و غريبي٬ انواع اتهام‌های جنسی را متوجه برخي از فعالان رسانه‌ای٬ فرهنگی و مدنی کرده است. يك سايت اصلاح‌طلب درباره اين سايت نوشته است: ...با شیوه‌ي خاص روایتش پا را فراتر از مکتب «شریعتمداری» و «کیهان» نهاده و به قصه گویی حول موضوعاتی نظیر همسر دوم یا اعتیاد برخی چهره‌هاي شاخص مي‌پردازد و این مطالب را تحت عنوان «خبر» منتشر مي‌کند...

این سایت که ماموریت خود را «عمارگونه»!! اعلام کرده٬ در یکی از مطالب خود اتهام‌هایی متوجه مهدی مهدی خزعلی فرزند آيت‌الله خزعلی کرده است با «از برقرای ارتباط با منشی خود تا کلاهبرداری...+تصویر همسر دوم» اتهامات شنيع اخلاقي به او وارد آورده و خبر از اعتیاد حزعلی به مواد مخدر شیشه داده بود! اين سايت كه در ميان بهت و تعجب فعالان رسانة‌اي همچنان و بدون فيلتر به فعاليت خود ادامه مي‌دهد روز گذشته در باره يك فعال رسانه‌اي منتقد نيز خبر داده بود كه «افشای برگ دیگری از فساد .../دختر ... از پدرش آبستن شد!»

همين سايت كه آيت الله خزعلي با لفظ خبيث از آن ياد كرده در خبر!! تازه ديگري با عنوان  «افشای علت لاغری یکی ازنزدیکان خاتمی در دادگاههای فتنه/عدم دستیابی به مواد مخدر» اتهام زشتي به محمدعلي ابطحي وارد آورده و نوشته است: در سال ۸۸ برخی از عوامل جریان فتنه با اشاره به لاغری (م-ع-الف) یکی از نزدیکان سید محمد خاتمی در دادگاههای فتنه مدعی شده بودند وی به دلیل شکنجه لاغر شده است در حالی که خبر نداشتند که این بنده خدا به دلیل عدم دستیابی به مواد مخدر و تحمل خماری زیاد لاغر شده بود!!...

هنوز معلوم نيست كه رمز و راز فعاليت آزادانه اين سايت در فضاي مجازي آن هم در حاليكه برخي سايت‌هاي قديمي و با سابقه به خاطر برخي مطالب و حتي كامنت‌ها، دچار فيلترينگ شده‌اند، چيست!