به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۳۰۵۲۲۹

سوریه تا لحظه آخر به قرارداد محروس پایبند است

گروه ورزشی: این طور که پیداست سوریه قصد ندارد دست از حمایت محروس بکشد و فدراسیون سوریه از این سرمربی داخلی خود همچنان حمایت می‌کند.
سوریه تا لحظه آخر به قرارداد محروس پایبند است
سوریه قعر نشین گروه A انتخابی جام جهانی 2022 است و از پنج بازی دور رفت تنها دو امتیاز کسب کرده و در بازی بعدی خود باید به مصاف صدرنشین این گروه یعنی ایران برود. در همین زمینه عضو کمیته موقت فدراسیون فوتبال سوریه، رضوان الابرش طی صحبتی از عدم ثبات در ترکیب سوری‌ها گفت: ما از عدم ثبات در ترکیب اصلی تیم رنج می بریم و مسئولیت این اتفاق بر عهده سرمربی یعنی آقای نزار محروس است. تغییرات زیادی در تیم وجود دارد و این مشکل است. انسجام نیاز به یک ترکیب ثابت و حضور بازیکنان در کنار هم دارد تا از همدیگر درک پیدا کنند و تغییرات زیاد در بازیکنان باعث می‌شود تمرکز تیم به هم بریزد. این اتفاق روی سطح فنی تیم اثر منفی دارد.
این مسئول فوتبال سوریه ادامه داد: بازی با ایران آخرین فرصت برای تیم ملی ماست. ما باید پیروز شویم در غیر این صورت به احتمال ۸۰ درصد شانس حضور در جام جهانی را از دست می دهیم.
 خروج محمدعثمان از کاروان تیم ملی یک  عملکرد غیرحرفه‌ای از بازیکنانی است که در لیگ هلند بازی می‌کند. مربی تیم یک نظری دارد و نیاز است بازیکن به این نظر احترام بگذارد اما ممکن است یکسری دلایل دیگری وجود داشته که ما از آن بی خبر هستیم.
 الابرش اضافه کرد: منتظر بازی با ایران خواهیم ماند نتیجه بازی ما و همچنین بازی عراق و کره شرایط کادر فنی را برای بازی های پیش رو مشخص می کند. فدراسیون در قرارداد با نزار محروس پایبند است و ما به هیچ وجه به فکر برکناری ایشان نیستیم چون برکناری ایشان آثار منفی روی تیم ملی می‌گذارد و ما تا آخرین لحظه به قرارداد با آقای محروس پایبند هستیم.
برچسب ها: تیم ملی سوریه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها