به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۶:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : ۳۰۵۶۹۵
عابدزاده بجای بیرانوند

ترکیب ایران با چند تغییر غافلگیر کننده

گروه ورزشی: دراگان اسکوچیچ برای جدال مقابل سوریه ترکیب تیمش را مشخص کرد که مهمترین تغییر به درون دروازه و حضور امیر عابدزاده برمی‌گردد.
ترکیب ایران با چند تغییر غافلگیر کننده
تیم ملی ایران بعد از برتری مقابل لبنان اکنون برای دستیابی به امتیاز شانزدهم در مسیر انتخابی جام جهانی برابر سوریه قرار خواهد گرفت. شاگردان دراگان اسکوچیچ در بازی رفت موفق شدند این تیم را شکست دهند و اکنون در اولین بازی دور برگشت امیدوار به تکرار نتیجه مقابل این حریف هستند.
 
دراگان اسکوچیچ که تا اینجای رقابت‌‎های انتخابی موفق شده سیزده امتیاز به همراه تیمش کسب کند و امید اول صعود از این مرحله به جام جهانی محسوب می‌شود، ترکیب تیمش برابر سوریه را با تغییر دروازه بان نسبت به 5 بازی ابتدایی معرفی کرده است.
 
امیر عابدزاده، صادق محرمی، احسان حاج صفی(کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌الهی، امید نورافکن، احمد نورالهی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده و سردار آزمون نفراتی هستند که در این بازی برابر سوریه به میدان خواهند رفت.
برچسب ها: تیم ملی فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها