به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۵۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۳۰۸۷۱
ترفندی مخصوص آیفون دارها

روش حذف رمزفراموش شده در آیفون

گروه فناوری: با يك روش ساده مي‌توانيد رمز فراموش شده در دستگاه‌های آيفون جیلبریک نشده را به آسانی حذف کنید.
روش حذف رمزفراموش شده در آیفون
براي اين كار مراحل زير را طي كنيد :
1 ـ برای استفاده از این روش ‌باید آیفون را در حالت DFU قرار دهید. برای انجام این کار دستگاه را خاموش کرده و ضمن نگه داشتن همزمان کلیدهای Power و Home به مدت ده ثانیه، آن را روشن کنید. پس از مشاهده لوگوی اپل کلید Power را رها کرده اما همچنان کلید Home را پایین نگه دارید.
2 ـ در مدت زمانی کوتاه تصویری شامل کابل یو‌اس‌بی، آیکون iTunes و پیغام Connect to iTunes را مشاهده خواهید کرد.

3 ـ با فرض این‌که شما پیش از اجرای این مراحل دستگاه خود را به رایانه متصل کرده و به کمک نرم‌افزار iTunes یک نسخه پشتیبان از آن تهیه کرده‌اید، اکنون ‌باید پیغامی مبنی بر اتصال آیفون در حالت Recovery را مشاهده کنید. (چنانچه دستگاه به رایانه متصل نیست، اتصال را برقرار کرده و نرم‌افزار iTunes را اجرا کنید)
4 ـ اکنون ‌باید دکمه Restore در نرم‌افزار آی‌تیونز را فشار داده و منتظر بمانید تا سیستم‌عامل iOS دانلود و روی دستگاه شما نصب شود.

5 ـ آیفون را با آی‌تیونز هماهنگ کنید تا اطلاعات شما مجدد به دستگاه بازگشته و بتوانید به استفاده از آیفون خود بدون رمز عبور بپردازید.
نکته: توجه داشته باشید که آیفون شما هنگامی که قفل باشد نیز امکان اتصال و هماهنگ‌سازی (sync) با رایانه را دارد. پیش از اجرای این روش توصیه می‌کنیم با بهره‌مندی از این قابلیت ابتدا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات دستگاه خود تهیه کنید.
مرجع : باشگاه خبرنگاران