به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۳۱۳۸۲۹

مسجد خوابگاه بی‌خانمان‌ها نیست!

مسجد خوابگاه بی‌خانمان‌ها نیست!
گروه جامعه: عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان و فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به اختصاص مساجد به بی‌خانمان‌ها در شب‌های سرددر اظهارنظری عجیب اعلام کرد: مسجد خوابگاه نیست!گنجی در پاسخ به درخواست یک فعال رسانه ای درباره اسکان بی‌خانمان‌ها نوشت: 
برچسب ها: بی خانمان مسجد

۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۱۱:۰۵
تهران برای امثال آقایان که در بالاشهر زندگی می کنند خراب شده نیست، برای مردم عادی و فقیر از خراب هم خراب شده تر هست. مسجد مگر مال شماست که تشخیص میدهید مسجد خوابگاه نیست؟ مسجد خانه خداست و خدا هیچ بنده ای رو از درگاهش نمیرانه چه برای خواب چه برای نماز. این شما ریاکاران هستید که دین را برای خودتان و امرار معاشتان میخواهید. (381039)
به اصلاح طلبان چه
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۱۵:۵۶
شماها اصلاح طلبان که عامل بدبختی ملتید چکاره هستید (381055)
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۲۳:۰۷
عنتر بی شرف! مسئله اصلاح طلب و اصولگرا و بقیه طیف ها نیست؛ همه این ها خائنند. مسئله این است که چرا در یک کشور ثروتمند باید اوضاع مردم این طور باشد. این وضعیت کشورهای اشغال شده است. برو کیک و ساندیس حرامت را بخور بی شرف. (381065)
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۲۲:۳۲
بی شرم مردمان که شمایید. (381064)
۱۴۰۰/۱۰/۱۳ ۰۹:۱۴
سلام به شما یعنی خدا وکیلی یه انسان این حرف را می‌زند چه عیبی دارد برن مسجد بخوابند الهی همین خدای مسجد به کمرت بزند بی دین و ایمان واقعا تو انسانی مسجد خالی باشد مردم در اتوبوس‌ و قبر بخوابند انسانیت نداری (381072)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها