به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۳ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۳۳۱۹۴
قهرمان ازبکستان و صدرنشین لیگ ایران در یک گروه

وضعیت هم‌گروه‌های فولاد در لیگ قهرمانان

گروه ورزشي: شاگردان حسین فرکی با قرار گرفتن در گروهی نسبتا متعادل شانس خوبی برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دارند.
وضعیت هم‌گروه‌های فولاد در لیگ قهرمانان
به گزارش ایسنا، صدرنشین فعلی این دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران که در گروه B لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد با تیم‌های الفتح عربستان، الجیش قطر و بنیادکار ازبکستان هم‌گروه است. بررسی وضعیت این تیم‌ها در رقابت‌های داخلی‌شان می‌تواند جالب باشد. نخستین حریف فولاد در گروه دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، الجیش قطر است. این تیم قطری در لیگ 14 تیمی این کشور با گذشت 21 هفته و با کسب 39 امتیاز در رده دوم جدول ایستاده است. آنها 5 امتیاز با صدرنشین این رقابت‌ها یعنی لخویا فاصله دارند و بعد از این تیم با 22 گل خورده، برترین آمار خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند.

دومین حریف فولاد، الفتح عربستان است. این تیم در لیگ 14 تیمی عربستان با کسب 25 امتیاز از 23 بازی در رده هفتم جدول قرار دارد و تنها سه امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد. سومین حریف تیم خوزستانی نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، بنیادکار ازبکستان است. آنها در فصل گذشته در لیگ 14 تیمی ازبکستان با کسب 61 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافته‌اند و فعلا لیگ این کشور در تعطیلات به سر می‌برد.