به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۶ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۳۳۶۳۷

قابل توجه ثبت‌نام‌کنندگان بلیت جام‌جهانی

گروه ورزشي: کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در خصوص اسامی درخواست کنندگان بلیت های جام جهانی فوتبال، اطلاعیه ای صادر کرد.
قابل توجه ثبت‌نام‌کنندگان بلیت جام‌جهانی
کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در این اطلاعیه اعلام کرده است: پس از ثبت نام متقاضیان بلیت های جام جهانی فوتبال از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسامی نفرات درخواست کننده بلیت جام جهانی از طریق سایت این فدراسیون اعلام شد. درخواست ها بر اساس درجه بندی بلیت ها و مبلغ کامل از سوی فیفا اعلام شده و مهلت پرداخت بلیت ها تا روز یکشنبه 11 اسفند ماه است.

برخی از متقاضیان در فرم اولیه، خواستار تحویل بلیت ها در درب منزل خود بوده اند که باید برای دریافت بلیت در منزل مبلغ 41 دلار اضافه بر مبلغ بلیت را پرداخت کنند که در فهرست اعلام شده مشخص شده است. رسید پرداخت باید به کمیته فروش بلیت های جام جهانی ارسال شود که متقاضیان هم از طریق فاکس به کمیته بازاریابی 88201884 - 021 و هم از طریق ایمیل ffiri_2014worldcupticket@yahoo.com می‌توانند ارسال کنند.

افرادی که وجه مورد نظر را تا روز 11 اسفند ماه واریز نکرده و رسید را به کمیته بازاریابی، فاکس و یا به فیفا ایمیل نکنند، به صورت خودکار درخواست بلیت آنها توسط فیفا لغو می شود. متقاضیان باید مبلغ بلیت ها را به صورت ریال به صورت علی الحساب بر مبنای هر دلار 3000 تومان به شماره حساب فدراسیون فوتبال که در بانک تجارت با شماره 20925868 وجود دارد، شعبه سپهبد قرنی با کد 209 به نام فدراسیون فوتبال واریز کنند. متقاضیان شهرستانی می توانند از طریق حساب های بانک تجارت در شهرستان ها مبالغ بلیت ها را پرداخت کنند. لازم به توضیح است، کسانی هم که به هر دلیل از فیفا ایمیل دریافت نکرده اند، به کمیته فروش بلیت های جام جهانی مراجعه کرده و یا با تلفن های 88872045 و 88874528 تماس بگیرند.