به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۸ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۳۳۸۱۷
رونالدو در جدول گلزنان ليگ قهرمانان

رونالدو اگر سه‌گل‌دیگر بزند به‌مسي مي‌رسد

گروه ورزشي: کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید با دو گلی که چهارشنبه شب مقابل شالکه صفر چهار به ثمر رساند، در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.
رونالدو اگر سه‌گل‌دیگر بزند به‌مسي مي‌رسد
رئال مادرید در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه شش بر یک میزبان خود را در هم کوبید. رونالدو با 11 گل بالاتر از زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی پاری سن ژرمن قرار گرفت. رونالدو اگر سه گل دیگر در اروپا بزند به بهترین رکورد تاریخ اروپا که دست مسی و آلتافینی است می رسد.اتفاقی که افتادن آن چندان دور از ذهن نیست.

زلاتان در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان 10 گل به ثمر رسانده است. لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا با هفت گل در رده سوم قرار دارد. سرخیو آگوئرو از منچستر سیتی و رابرت لواندوفسکی از دورتموند هر کدام با پنج گل در رده بعدی قرار دارند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه از پاریس، دیه گو کوشتا (اتلتیکو مادرید )، آلواردو نگردو (منچستر سیتی) و آرتور ویدال (یوونتوس) پنج گل و گرت بیل، کریم بنزما، ادینسون کاوانی (پاری سن ژرمن)، گونزالو ایگواین (ناپولی) و توماس مولر (بایرن مونیخ) چهار گل به ثمر رسانده‌اند.