به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۰:۲۲
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۳۶۳۵۷۷

واکنش‌ پلیس به تعرض به زن‌ جوان توسط گارد

واکنش‌ پلیس به تعرض به زن‌ جوان توسط گارد
گروه سیاسی: مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در مورد فیلم منتشر شده از دستگیری یک خانم توسط مأموران یگان ویژه اعلام کرد دستور ویژه‌ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع از سوی فرماندهان پلیس صادر شده است.
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به کلیپ منتشر شده در شبکه‌های معاند پیرامون عملکرد مأموران پلیس در دستگیری یک زن نوشت: این زن از محرکان تجمعات اخیر در میدان آرژانتین بوده است، با توجه به فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای و تلاش و دروغ‌پردازی‌های شبکه‌های معاند دستور ویژه ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع از سوی سلسله مراتب فرماندهی انتظامی تهران بزرگ صادر شده است. این مرکز ضمن اعلام اینکه در فیلم منتشر شده معاندین که با استفاده از تاکتیک‌های عملیات روانی و سیاه‌نمایی قصد تشویش اذهان عمومی و برانگیختن احساسات شهروندان داشته‌اند، تأکید کرد: پلیس ضمن اقدام در خصوص تأمین امنیت شهروندان خود را مکلف به پاسخگویی می‌داند و رفتارهای خارج از ضوابط و مقررات را به هیچ وجه تأیید نمی‌کند و در صورت وقوع هرگونه تخلف برابر قوانین و مقررات با متخلفان برخورد خواهد کرد.

واکنش‌ها
* انسیه خزعلی؛ معاون رییس‌جمهور در امور زنان
 از مسولین فراجا خواسته‌ام گزارشی از علل حادثه و کلیپ های منتشر شده در فضای مجازی به معاونت ارسال کنند.
 بی شک اگر خطایی روی داده باشد، باید با مامور خاطی برخورد شود.
 این امر نباید به کلیت نیرویی که مدافع امنیت کشور است و دلسوزانه از جان و ناموس مردم دفاع می کند خدشه وارد کند.

* محمود صادقی
اون مأموری که به زنان تعرض می‌کند کجا آموزش دیده آقای وزیر کشور؟! شرمتان باد!

* عمادالدین باقی
این روزها با دیدن ویدئوهای فراوان خشونت های ماموران علیه شهروندان که هیچ آدم‌ سالمی نمیتواند آنها را توجیه کند و مقامات فقط معترضان را تهدید به مجازات می‌کنند و از دیدن این صحنه ها کک‌شان هم نگزیده، آنقدر حالم بده شده که قادر به نوشتن درباره‌اش نیستم چون جز کلمات بغض‌آلود و خشماگین نمی‌تواند بیانش کند.

* فاطمه حقیری
در خیابان ‏در روز روشن ‏جلوی چشم مردم ‏با لباس نظامی ‏به دختر جوانی تعرض می‌کنید.
‏هیچ ابایی ندارید و هیچ حدی برای خود قائل نیستید. ‏این چه قدرتی است که هر حرامی را برای شما مباح میکند؟
‏پس در بازداشتگاه ها و دور از چشمان ما،چه می‌کنید؟ ‏به خدا پناه می‌برم از این همه...........!

* محمدحسین کریمی
فیلم هتک حرمت علنی آن خانم در ازدحام مامورین یونیفرم‌پوش را دیدم و گریستم. گویا از چشم آنهمه مامور قانون، رفتاری معمول بل مزاحی لطیف بود. آدمیزاده‌ای، شیرپاک‌خورده‌ای بینتان نبود که از کرامت خانمی بی‌پناه حمایت کند؟ بر سر کدام سفره بزرگ شده‌اید؟
 
* قربانعلی صلواتیان
اگر در روز روشن و در ملاء‌عام به زن یا دختری دست‌درازی می‌کنند، در خلوت و آنجایی که جز خدا ناظر و فریادرسی نیست دست به چه اعمالی می‌زنند؟؟؟!!!!!!

* سعید ابراهیمی
از شهدای تکاور ارتش برای جنازه دختر ایرانی رسیده‌ایم به ماموران یگان ویژه که به دختران ایران تعرض⁩ می‌کنند. برای آتش زدن پرچم وا اسلاماها بلند شد و اینجا خفه شده‌اند. ‏و اذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض قالو‌ انما نحن مصلحون الا انهم هم المفسدون و لکن لا یشعرون
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها