به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ساعت ۰۱:۱۳
کد مطلب : ۳۶۵۰۵۵

برد رئال مادرید و اینترمیلان در لیگ

برد رئال مادرید و اینترمیلان در لیگ
گروه ورزشی: شاگردان آنچلوتی در شبی که از توپ طلای کریم بنزما در برنابئو رونمایی شد، کار راحتی مقابل سویا نداشتند اما در نهایت موفق شدند با گل های لوکا مودریچ، لوکا واسکز و فده والورده به پیروزی رسیدند.
رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها 6 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسیدند. وینیسیوس که در سمت چپ زمین با توپ ربایی از مونتیل صاحب توپ شده بود، با یک پاس در عرض عالی در محوطه جریمه مودریچ را روی تیر دوم صاحب موقعیت کرد و این ستاره باتجربه هم به راحتی دروازه گل اول بازی را به ثمر رساند.
بعد ازاین گل بازی متعادل شد و بازیکنان سویا هم پیش کشیدند اما در دقیقه 17 روی یک ضربه آزاد، چیزی نمانده بود که داوید آلابا گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه او در چهارچوب دروازه حریف نبود.
حملات دو تیم ادامه داشت و رئالی ها علی رغم برتری نسبی، نمی‌توانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.
بازی با همین روند ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 42، وینیسیوس صاحب یک موقعیت شد و می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما نتوانست ضربه نهایی را به خوبی بزند.
در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و نیمه اول با برتری 1-0 رئال به پایان رسید.
 نیمه دوم را هم رئال بهتر آغاز کرد اما این سویا بود در دقیقه 54 به گل تساوی رسید. پرسینگ شدید از پشت محوطه جریمه رئال باعث شد تا گونسالو مونتیل صاحب توپ شود و با یک پاس در عمق، اریک لاملا را صاحب توپ کرد و او هم با یک ضربه دقیق، حساب کار را 1-1 کرد.
تنها دو دقیقه بعد سویا می‌توانست به گل دوم برسد اما ایسکو که روی ارسال خسوس ناواس صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را به کنار دروازه کوبید.
حملات دو تیم ادامه داشت و هر یک موقعیت های خوبی داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند تا اینکه در دقیقه 79 سرانجام رئال به گل دوم رسید. در حالی که بازیکنان سویا در تلاش بودند مانند گل اول‌شان، با پرس از جلوی زمین، روی دروازه رئال خطرساز شوند، بازیکنان رئال به خوبی از پرس خارج شدند و پاس مارکو آسنسیو، وینیسیوس را با دروازه بان حریف تک به تک کرد اما او ترجیح داد لوکاس واسکز را صاحب توپ کند و این بازیکن هم به راحتی دروازه خالی را باز کرد.
سویا هنوز از شوک این گل خارج نشده بود که در دقیقه 81 گل سوم را دریافت کرد. فده والورده که با پاس آسنسیو پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک شوت دیدنی توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.
تیم میهمان که امیدی برای جبران نتیجه نداشت، در دقایق پایانی تلاش چندانی نکرد و بازی در نهایت با نتیجه 3-1 به سود رئال به پایان رسید. 
اینتر که فصل جدید را در سری آ خوب آغاز نکرده بود بعد از دو پیروزی پیاپی در هفته‌های گذشته با روحیه بالاتر به فلورانس رفت تا در هفته یازدهم این لیگ با فیورنتینا دیدار کند.
اینتر خیلی زود به گل رسید تا بازی را در خانه فیورنتینا طوفانی آغاز کند. میلنکوویچ، دفاع وسط صرب فیورنتینا، در مرز محوطه جریمه این تیم در دوئل با کورئا شکست خورد تا توپ سرگردان به لائوتارو مارتینز برسد. او توپ را به نیکولو بارلا رساند تا این هافبک ایتالیایی با بیرون پا اولین گل بازی را به ثمر برساند.



اینتر که بازی را پرقدرت آغاز کرده بود در دقیقه 15 اختلاف را به دو گل رساند. باز هم اشتباه بازیکنان فیورنتینا باعث شد پاس سرگردان بازیکنان این تیم به لائوتارو مارتینز برساند. او با پیشروی سریع خودش را به موقعیت مناسب رساند و با یک ضربه دقیق دروازه فیورنتینا را باز کرد تا بازی خوب خود را با گلزنی تکمیل کند.



در دقیقه 31 فیورنتینا صاحب پنالتی شد. فیورنتینا که در حال حمله بود با خطای دی‌مارکو، بازیکن اینتر، روی بوناونتورا مواجه شد و داور بعد از بررسی این صحنه توسط VAR نقطه پنالتی را نشان داد. آرتور کابرال، مهاجم برزیلی فیورنتینا، پشت توپ ایستاد و دروازه اونانا را باز کرد.

اینتر در دقایق باقی‌مانده نیمه اول تا حدودی بهتر از فیورنتینا کار کرد و یک فرصت گلزنی این تیم توسط دی‌مارکو از دست رفت. نیمه اول با برتری 2-1 اینتر به پایان رسید.
در شروع نیمه دوم دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند اما در دقیقه 60 فیورنتینا کار را به تساوی کشاند. روی یک ضدحمله جاناتان ایکونه سانتر کوامه را دریافت کرد و با اینکه فاصله زیادی با دروازه اینتر داشت خودش را به سرعت به محوطه جریمه رساند و با شوتی سرکش اونانا را تسلیم کرد.
در دقایق بعدی اینتر فشار بیشتری روی دروازه فیورنتینا می‌آورد و به دنبال پیش افتادن دوباره از حریف بود. پاس ژکو به مارتینز در دقیقه 71 او را مقابل دروازه‌بان فیورنتینا قرار داد تا بعد از برخورد این دو بازیکن لائوتارو نقش زمین شود. کمک‌داور هم پرچم خود را به علامت آفساید بالا آورده بود. داور بعد از بررسی صحنه با VAR به سود اینتر اعلام پنالتی کرد. لائوتارو مارتینز پشت توپ ایستاد و سومین گل اینتر را وارد دروازه فیورنتینا کرد.

درحالیکه اینتر فاصله کمی با پیروزی داشت فیورنتینا در دقیقه 90 بار دیگر کار را به تساوی کشاند. کرنر ارسالی این تیم با ضربه سر ملینکوویچ روی مرز محوطه جریمه به عقب پاس داده شد تا لوکا یوویچ با ضربه‌ای آکروباتیک توپ را وارد دروازه کند و یکی از گلهای زیبای این فصل سری آ را به ثمر برساند.

درحالیکه همه چیز نوید پایان این بازی دراماتیک را با تساوی 3-3 می‌داد اینتری‌ها تا آخرین لحظه به تلاش ادامه دادند و در دقیقه 90+5 ژکو توپ را تصاحب کرده و به ژکو سپرد. پاس گل او به میختاریان توسط ونوتی قطع شد اما توپ دوباره به میختاریان رسید تا بعد از برخورد به ساق پایش وارد دروازه فیورنتینا شود تا اینتر بعد از نبردی نفس‌گیر سه امتیاز این بازی را در خانه حریف به حساب خود واریز کند. 
برچسب ها: فوتبال اروپا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها