به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۳۶۹۸۳۱

تردید بوسکتس: این دو نفر سرنوشت او را تغییر می‌دهند

تردید بوسکتس: این دو نفر سرنوشت او را تغییر می‌دهند
تردیدها درباره تصمیم بوسکتس برای آینده‌اش پس از جام جهانی و همچنین در تابستان سال بعد همچنان ادامه دارد.
این بازیکن دو ماه قبل اعلام کرده بود که هنوز هیچ تصمیمی در این باره نگرفته است. او حتی مدعی شده بود که شاید بارسا را هم در تابستان بعدی ترک نکند اما همه چیز به این بستگی دارد که شرایط در این تابستان برای او به چه شکل پیش برود. 
این صحبت پس از این مطرح شده بود که از او پرسیده شده بود برنامه‌‌اش برای آینده چیست. آینده‌ای که از ماه‌ها قبل به نظر می‌رسید به لیگ آمریکا ختم خواهد شد اما در حال حاضر تمام تمرکز او روی تیم ملی و حضورش در جام جهانی 2022 است. 

لوئیز انریکه اعتماد زیادی به بوسکتس دارد و حتی چند روز قبل مدعی شده بود که با این ادعا که این آخرین جام جهانی اوست موافق نیست و هدفش این است که او را راضی کند تا در جام جهانی 2022 نیز حضور پیدا کند. 
از سوی دیگر، درخشش او در بارسا نیز باعث شده است که علیرغم تمامی ادعاهای رسانه‌های اسپانیایی مبنی بر تصمیم ژاوی برای کنار گذاشتن او، این مربی کاتالان تصمیم دیگری در این زمینه بگیرد. 
رابطه خوب این دو نفر ممکن است تا حد زیادی به این موضوع کمک کند تا بوسکتس نقشی که مدنظر دارد را در بارسا ایفا کند و همین او را برای ادامه حضورش در نوکمپ و در تیم تحت هدایت ژاوی متقاعد کند. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها