به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۴ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۳۶۹۶۰۲
کوکه: امسال تیم متفاوتی داریم

می‌خواهیم صدرنشین شویم و از برزیل هم نمی‌ترسیم

می‌خواهیم صدرنشین شویم و از برزیل هم نمی‌ترسیم
گروه ورزشی: اسپانیا در جام جهانی با آلمان، کاستاریکا و ژاپن هم گروه است و کار خود را از هفته بعد برابر کاستاریکا شروع خواهد کرد. دوم شدن در این گروه خطر برخورد به برزیل در دور بعد را به همراه دارد.

کوکه، کاپیتان اسپانیا، در این رابطه گفت:«در اولین بازی برابر کاستاریکا برای برد وارد زمین می شویم. در دومین و سومین بازی نیز شرایط همین خواهد بود. ما اسپانیا هستیم و همیشه می خواهیم تیم اول گروه باشیم نه اینکه از ترس رویارویی با برزیل هدف‌مان این باشد. ما از هیچ تیمی نمی ترسیم و برنامه این است که فعلا به یک هشتم نهایی فکر نکنیم. ما بازی به بازی پیش می رویم.»
کوکه در مورد تفاوت کاپیتانی در اتلتیکو و تیم ملی گفت:«طبعا نمی توان این دو را قیاس کرد. تیم باشگاهی قابل مقایسه با تیم ملی نیست. در تیم باشگاهی اتفاقاتی متفاوت رخ می دهد ولی حس غرور و افتخار یکی است.»
کوکه در مورد شرایط اسپانیا در این رقابت ها و تفاوتش با دوره قبل جام جهانی گفت:«این تیم متفاوت است چون بازیکنانی متفاوت دارد. در تیم ملی بازیکنانی جوان و باکیفیت داریم که انگیزه بسیار بالایی برای افتخارآفرینی دارند. ما به عنوان قدیمی ها نیز کمک می کنیم این جوانان همه توانایی های‌شان را در زمین به نمایش بگذارند. ما حامی آنها هستیم. در جام جهانی روزهای دشواری در انتظارمان است ولی آماده این چالش بزرگ هستیم.»
برچسب ها: تیم ملی اسپانیا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها