به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۰
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۳۷۴۱۲۲

چقدر دیگر زمان بایدبگذرد تا تندروها متوجه بشوند؟

چقدر دیگر زمان بایدبگذرد تا تندروها متوجه بشوند؟
گروه سیاسی: صادق زیباکلام در صفحه اینستاگرام خود نوشت: اصرار مقامات برای سخنرانی در دانشگاهها به بهانه «۱۶ آذر» نشان داد که تندروهای انقلابی متاسفانه نه درک درستی از اسباب و علل و ریشه‌های عمیق‌تر ناآرامی‌ها دارند، نه زبان نسل‌های جوان را میفهمند، نه بادانشجویان قادرند گفتگو کنند و از همه مصیبت‌بارتر آنکه، نه راه حلی دارند، نه طرح و برنامه‌ایی و نه بدنبال " چه باید کرد؟" هستند.
باور دارند که معترضین به یک دهم درصد جمعیت کشور هم نمی‌رسند و مابقی ۹۹/۹درصد که بسیاری از آنها در تشیع جنازه سردارسلیمانی آمده بودند در اعتراضات و اعتصابات شرکت نمی‌کنند. آن یک دهم درصد هم عنقریب خسته و ناتوان خیابان را رها میکنند و کل داستان دیر یا زود "جمع میشود". والبته با یکمقدار فشار، زدن و گرفتن و بستن "متعادل"، پایان کار تسریع خواهد شد. فقط بدنبال "جمع کردن" هستند بدون ذره‌ای تدبیر در "برطرف کردن".
ایکاش تا بیشتر از این به کشور خسارت و مصیبت وارد نشده، تندروها متوجه میشدند که هم در مورد آن ۹۹/۹ درصد خاموش یا خاکستری که بزعم آنان حاضر نشده‌اند به اعتراضات بپیوندند، و هم پیرامون حمایت میلیونها نفری که برای تشیع جنازه سردار سلیمانی آمدند ، چقدر آنان در اشتباه بسر می‌برده‌اند. فقط بخاطر آینده کشور، امیدوارم روزی نرسد که انقلابیون تندرو دریابند چقدر اشتباه میکرده اند.
برچسب ها: صادق زیباکلام

۱۴۰۱/۰۹/۱۸ ۲۲:۱۴
خودت هم تا حالا لاف زدی راه حل ندادی (408717)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۹/۱۹ ۱۰:۴۳
آقای زیبا کلام عزیز اتفاقا متوجه هستند چون منافع شخصی شان ایجاب میکند دوست دارند خودشان را به نفهمی بزنند (408801)
۱۴۰۱/۰۹/۱۹ ۱۳:۳۴
آنها متوجه هستند ولی ....... (408831)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها