به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۲
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۳ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۳۷۸۳۴
سرخابي از نفت و فولاد بياموزند

جدول ریز قراردادهای نفت تهران اعلام شد

گروه ورزشي: باشگاه نفت تهران به دنبال وعده‌ای که از پیش داده بود ریز قراردادهای بازیکنان، کادر فنی، کادر پزشکی، تدارکات و سایر عوامل خود را که مجموعا 46 نفر است، در اختیار رسانه ها قرار داد.
جدول ریز قراردادهای نفت تهران اعلام شد
به گزارش ایسنا، چندی قبل باشگاه نفت تهران اعلام کرد که قصد دارد ریز قراردادهای بازیکنان، کادر فنی و سایر عوامل خود را رسما منتشر کند. به این ترتیب این باشگاه ریز قراردادهای خود را در اختیار ایسنا قرار داد تا با انتشار آن‌ها چند نکته مهم روشن شود. با توجه به قراردادهای عوامل باشگاه نفت، بیشترین رقم پرداختی در این تیم 480 میلیون تومان است که به رضا نوروزی پرداخت شده است. این بازیکن با 11 گل زده جز بهترین گلزنان فصل سیزدهم لیگ برتر بود و با آقای گل مسابقات تنها سه گل فاصله داشت.

طبق آمار 11 نفر از اعضای تیم نفت قراردادی تا سقف 50 میلیون تومان دارند، قرارداد 13 نفر بین 51 تا 130 میلیون تومان است. هشت نفر بین 131 و 200 میلیون تومان گرفته‌اند. قرارداد پنج نفر بین 201 تا 300 میلیون تومان است. قرارداد شش نفر بین 301 تا 400 میلیون تومان است و تنها سه نفر بیش از 400 میلیون تومان دریافت کرده‌اند. براین اساس از بین 46 عضو تیم فوتبال نفت قرارداد 32 نفر زیر 200 میلیون تومان است.


نکته بسیار جالب توجه در این قراردادها میزان پرداختی آن‌ها است. باشگاه نفت در فاصله چند هفته مانده به پایان فصل سیزدهم صد درصد مبلغ قراردادها را پرداخت کرد که در این زمینه شاید تنها باشگاه ایران باشد. کل هزینه‌های پرداختی به بازیکنان و سایر عوامل نفت که به مقام سوم لیگ برتر رسید و سهمیه لیگ قهرمان آسیا (حضور در پلی آف) را کسب کرد شش میلیارد و 670 میلیون تومان است که با احتساب 46 عضو این تیم میانگین 145 میلیون تومان را نشان می‌دهد.

اتفاق جالب دیگر نامه ای است که مسوولان باشگاه نفت تهران به رییس فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌اند. در این نامه عملکرد مالی باشگاه و حق الزحمه قراردادهای عوامل تیم با جزییات به اطلاع علی کفاشیان رسیده است. این نامه از سوی حسین آل اسحاق، بازرس قانونی و مدیر حقوقی موسسه نفت ارسال شده و ریز قراردادهای منتشر شده به امضا و تایید چند تن از اعضای هیات امنای باشگاه از جمله مجتبی حیدری (مدیر امور مالی)، حسین آل اسحاق (مدیر امور حقوقی و بازرس قانونی)، غلامرضا شاه کرمی (عضو هیات امنا)، حسین شهریاری (نایب رییس و عضو هیات امنا) و منضور قنبرزاده (مدیر موسسه) رسیده است.

اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۳ ۱۳:۳۲
احسن به این کار (217442)
بلوط
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۳ ۱۴:۰۷
اقای ال اسحاق لیگ بعدی جناب شوالیه وامیرقلعه نویی راسال بعد استخدام کند تا فدراسیون نفس راحتی بکشد.چون تمام این دردسرها اززیرسراینها بلندمیشه .وباندبازی به نفت هم سرایت کند (217462)