به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب : ۳۸۱۴۱

کي‌روش بازيكنان آسيايي را مرخص کرد

گروه ورزشي: سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در خصوص اردوي تيم ملي تغيير برنامه داده و بازيکنان تيم‌هاي ايراني حاضر در ليگ قهرمانان آسيا را مرخص کرد.
کي‌روش بازيكنان آسيايي را مرخص کرد
اردوي تيم ملي فوتبال کشورمان در حالي از ساعت 18 و 30 دقيقه امروز در محل هتل آزادي تهران آغاز شده است که همچنان موضوع همراهي يا عدم همراهي ملي‌پوشان تيم‌هاي ايراني حاضر در ليگ قهرمانان آسيا حرف اول را در اين اردو زده و همچنان مجادله‌ها در اين خصوص ادامه دارد. بر همين اساس پس از اينکه باشگاه‌هاي سپاهان و استقلال اعلام کردند حاضر نيستند ملي‌پوشان خود را در اختيار تيم ملي قرار دهند، کارلوس کي‌روش نيز در اقدامي عجيب ملي‌پوشان تيم‌‌هاي فولاد و تراکتورسازي را نيز براي همراهي تيم‌هايشان در هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا مرخص کرد تا به اين ترتيب تيم ملي فوتبال ايران در صورت اعزام به آفريقاي جنوبي، با ترکيبي نصفه و نيمه اولين اردوي خارجي خود را در راه آماده‌سازي جام جهاني آغاز کند. پيش از اين مسئولان فدراسيون فوتبال و همچنين مسئولان وزارت ورزش در نامه‌هايي از باشگاه‌هاي ايراني حاضر در ليگ قهرمانان آسيا درخواست کرده بودند تا هر چه سريع‌تر بازيکنان خود را در اختيار تيم ملي قرار دهند.

موافقت فولاد با حضور ملي‌پوشان در تيم ملي

باشگاه فولاد خوزستان با حضور ملي‌پوشان خود براي شرکت در اردوي تيم ملي موافقت کرد. حسين ابن‌قاسم اعلام کرد بعد از صحبت‌هايي که انجام شد باشگاه با حضور اين بازيکنان در اردوي تيم ملي موافقت کرد. سوشا مکاني از قبل به تهران سفر کرده بود. بختيار رحماني نيز لحظاتي قبل براي سفر به تهران سوار هواپيما شد. مهرداد جماعتي ديگر ملي‌پوش فولاد خوزستان تا پايان امشب از اهواز عازم تهران مي‌شود. تيم ملي بامداد فردا براي تشکيل اردو به آفريقا سفر مي‌کند. همچنين فولادخوزستان روز چهارشنبه در ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه غدير اهواز با الجيش قطر بازي دارد.