به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۳۸۷۰۸۹

چطور عطر می تواند جذابیت شخصیت شما را بیشتر کند؟!

گروه کسب و کار: عطر و ادکلن‌ها یکی از جذابترین اختراعات بشریت هستند که به زندگی شما رنگ و روح می دهند! طبق تحقیقات روانشناسان، افراد پیش از اینکه شخصی را برای اولین بار ببینید، ابتدا رایحه‌ای که از آن فرد به مشام می رسد را درک می کنند و این موضوع تاثیر به سزایی در رابطه با جایگاهی که آن شخص به دست می آورد، خواهد داشت.
چطور عطر می تواند جذابیت شخصیت شما را بیشتر کند؟!
امروز در این مطلب قصد داریم در رابطه با جذابیتی که عطر زدن می تواند برای شخصیت شما به وجود آورد و در کل تاثیرگذاری آن صحبت کنیم و در پایان نیز 2 عطر مردانه و 2 عطر زنانه پرطرفدار در ایران را به شما معرفی نماییم، پس همراه ما بمانید.

چرا عطر بزنیم؟!
دلایل مختلفی برای عطر زدن وجود دارد اما شاید عمده‌ترین دلیلی که افراد عطر می زنند، خوشبو شدن است! اما آیا این تنها دلیلی است که می توان از عطرها استفاده کرد؟!
•    به عنوان نشانه شخصیت: عطر می تواند نشانه شخصیت شخصی شما باشد؛ به عنوان مثال، اگر شخصیت فرد مورد نظر شاداب است، می تواند از عطرهای شاد استفاده کند.
•    به عنوان نشانه عشق: عطر می تواند نشانه عشق یا احساسات شخصی باشد؛ به عنوان مثال، اگر فرد مورد نظر عاشق فردی است، می تواند عطری را به عنوان نشانه عشق استفاده کند.
•    به عنوان نشانه شایستگی: عطر می تواند نشانه شایستگی شخصی باشد؛ به عنوان مثال، اگر شخص مورد نظر از اعتبار بالا و جایگاه اجتماعی خوبی برخوردار است، می تواند از عطرهای با کیفیت و معروف استفاده کند.
•    بهبود احساسات: عطر می تواند احساسات شما را به خوبی نشان دهد و حتی به کنترل آن نیز کمک کند. به عنوان مثال خیلی از افراد برای بالا بردن اعتماد به نفس و یا حس تمرکز عطر می زنند. همچنین یک عطر خوب می‌تواند هوش و خلاقیت شخص را نشان دهد.
عطر زدن می تواند دلایل شخصی مختلف دیگری نیز داشته باشد اما مهم ترین این دلایل موارد فوق هستند.

چگونه عطر، جذابیت شخصیت افراد را افزایش می دهد؟
همانطور که در مقدمه این مطلب اشاره شد، روانشناسان تاثیر بسیار زیاد و اجتناب ناپذیری را برای عطر زدن بیان کرده اند و معتقدند که استفاده از یک عطر خوب، شخصیت شما را جذابتر از آنچه هستید، نشان خواهد داد. برای افزایش جذابیت با استفاده از عطر و ادکلن حتما به نکات زیر توجه داشته باشید:
1.    انتخاب عطر مناسب: عطر مناسب برای شخصیت شما، می تواند جذابیت شما را بیشتر کند. به عنوان مثال عطری که در دورهمی‌ها و جمع‌های خودمانی استفاده می کنید، بهتر است با عطری که در جلسات و مهمانی‌های رسمی و مهم استفاده می کنید، تفاوت داشته باشد.
2.    استفاده از عطر به طرز صحیح: کمبود یا استفاده زیاد از عطر می تواند باعث جابجایی شخصیت شما شود. بنابراین، باید به روش درست از عطر استفاده کرد. همچنین محلی که عطر خود را می زنید نیز در این موضوع تاثیر دارد.
3.    ادغام عطر با لباس: لباس شما می تواند تاثیر بزرگی بر جذابیت شخصیت شما داشته باشد. بنابراین، ادغام عطر با لباس مناسب می تواند جذابیت شما را دو چندان کند. برای مثال استفاده از عطرهای رسمی و کلاسیک با لباس‌های رسمی و استفاده از عطرهای اسپرت و غیررسمی با لباس‌های غیررسمی و اسپرت توصیه می شود.
پرطرفدارترین عطرهای بازار ایران کدام اند؟
تنوع عطرهای موجود در بازار به خصوص در سال‌های اخیر بسیار زیاد شده است و اگر شما بدون شناخت و در نظر داشتن عطری به بازار عطر فروشی بروید، احتمالا دچار سردرگمی خواهید شد. به همین دلیل در این قسمت قصد داریم پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین عطرهای بازار ایران را به همراه شرح مختصری از هر یک با هم بررسی کنیم.

1) ادکلن کرید اونتوس مردانه، بهترین عطر تاریخ!

کرید اونتوس - Creed Aventus - چطور عطر می تواند جذابیت شخصیت شما را بیشتر کند - درین عطر
کرید اونتوس یکی از عطرهای مشهور جهان است که کمتر کسی است که نام این عطر را نشنیده باشد. این عطر در اکثر نظرسنجی‌های بهترین عطرهای مردانه همواره دیده می شود و اگر با قیمت نسبتا بالای این عطر مشکلی نداشته باشید، یکی از بهترین انتخاب‌ها است. در ایران نیز رایحه عطر کرید اونتوس بسیار پرطرفدار است و خیلی از افراد حتی نسخه‌های دستریز و مشابه این عطر را خریداری می کنند. نت‌های بویایی ادکلن Creed Aventus عبارتند از:
•    نت‌های اولیه: ترنج - انگور سیاه - سیب - آناناس
•    نت‌های میانی: گل رز - گل یاس - توس - نعناع هندی
•    نت‌های پایانی: عنبر - وانیل - مشک - گلسنگ
2) عطر لانوین اکلت دی آرپچ زنانه، عطری جذاب برای بانوان شیکپوش!
لانوین اکلت - Lanvin Eclat - چطور عطر می تواند جذابیت شخصیت شما را بیشتر کند - درین عطر

عطر لانوین اکلت یکی از عطرهای زنانه پرطرفدار در ایران است که علاوه بر رایحه دلپذیر، ظاهر بسیار شیک و جذابی نیز دارد و به خصوص برای بانوان جوان و شیکپوش بسیار انتخاب مناسبی است. این عطر نخستین بار در سال 2002 به بازار آمد و با گذشت بیش از بیست سال از عرضه این عطر اما هنوز هم جز پرفروش‌ترین عطرهای کمپانی Lanvin فرانسه است. نت‌های بویایی تشکیل دهنده Lanvin Eclat d´Arpege عبارتند از:
•    نت‌های اولیه: گل یاس بنفش - شکوفه درخت هلو - چای
•    نت‌های میانی: گل صدتومانی - ویستریا - گل اسمانتوس - مشک
•    نت‌های پایانی: چوب درخت سدر - کهربا
3) ادکلن لالیک مشکی، یکی از بهترین عطرهای فرانسوی جهان!
برند لالیک یکی از برندهای مشهور جهان است که در سال 2006 طراحی و به بازار عرضه شد. عطر فرانسوی معروف Lalique Encre Noire که در ایران به لالیک مشکی مشهور است، دارای رایحه‌ای تلخ و چوبی است و در سال‌ها و ماه‌های اخیر آقایان زیادی در ایران از این عطر استفاده کرده اند.
•    نت‌های اولیه: سرو
•    نت‌های میانی: خس‌خس
•    نت‌های پایانی: چوب کشمیر - مشک

4) عطر مگنولیا، عطری خاطره انگیز برای بانوان!
عطر مگنولیا در سال 1983 طراحی و به بازار عرضه شد و توسط کمپانی Yves Rocher به بازار عرضه شد. بسیاری از بانوان و خانم‌ها با این عطر خاطره دارند و به همین دلیل از آن به عنوان عطر کلاسیک و نوستالژی نیز یاد می شود. این عطر دارای رایحه‌ای شیرین و ملایم است و به دلیل قیمت نسبتا مناسبی که در مقایسه با سایر عطرهای اورجینال دارد، جز عطرهای پرفروش زنانه در بازار ایران محسوب می شود. نت‌های بویایی تشکیل دهنده عطر Magnolia عبارتند از:
•    نت‌های اولیه: گل مگنولیا - سیب
•    نت‌های میانی: زنبق - گل سرخ - گل یاسمن - گاردنیا
•    نت‌های پایانی: وانیل - مشک - سدر - نعناع هندی - چوب صندل - خزه

 از کجا خرید عطر و ادکلن اورجینال بخریم؟!
با افزایش قیمت ارز و کاهش واردات عطرها و ادکلن‌ها، شاهد تولید و عرضه عطرهای تقلبی در بازار هستیم. این عطرها گاهی آنقدر شباهت زیادی به نسخه اصلی دارند که حتی متخصصان این حوزه را نیز دچار شک و سردرگمی می کند. متاسفانه عده‌ای سودجو و کلاهبردار از این فرصت سو استفاده کرده و عطرهای تقلبی را به عنوان اورجینال به فروش می رسانند. بهترین راهکار برای در امان ماندن از این کلاهبرداران، خرید از یک فروشگاه مطمئن و معتبر است.
یکی از فروشگاه‌هایی که در ایران قابل اعتماد است و می توانید برای خرید عطرهای اورجینال به آن مراجعه نمایید، فروشگاه درین عطر است. درین عطر اولین مرجع تخصصی فروش عطر و ادکلن اورجینال در ایران است که تمامی عطرهای موجود در بازار از جمله عطرهای معرفی شده در این مطلب را با گارانتی مادام العمر اصالت به فروش می رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت این فروشگاه به نشانی www.dorinatr.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 22868978-021 تماس حاصل فرمایید.

کلام پایانی
امیدواریم این مطلب در رابطه با تاثیر عطر زدن در افزایش جذابیت، مورد توجه شما قرار گرفته باشد. در این مطلب سعی شد دلایلی که عطر زدن می تواند شما را جذابتر کند، مورد بررسی قرار بگیرد و همچنین راهکارهایی برای افزایش این جذابیت مطرح شد. در پایان نیز پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین عطرهای زنانه و مردانه بازار ایران با شرح مختصری از هر کدام به شما معرفی شدند. امیدواریم که نکات مفیدی را به دست آورده باشید و بتوانید از آن استفاده نمایید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها