به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۳۹۰۳۹۴

تعرض یک‌سریال به حریم‌‌‌خصوصی خانواده‌سلطنتی

تعرض یک‌سریال به حریم‌‌‌خصوصی خانواده‌سلطنتی
گروه فیلم: سریال انیمیشنی “South Park” که ۲۶ سال است پخش می‌شود در قسمت جدیدش با مگان و هری به نام "تور جهانی حریم خصوصی" شوخی کرد که به نظر می رسد حسابی باعث ناراحت شدن این زوج شده!مگان و هری چند سال پیش به دلیل اینکه حریم خصوصی می‌خواستند و از اینکه همیشه تحت نظر رسانه ها هستند خسته شده اند اعلام کردند که از خانواده سلطنتی جدا می‌شوند اما مدت بسیار کمی گذشت که این زوج با اپرا وینفری یک‌مصاحبه جنجالی انجام دادند و گفتند خاندان سلطنتی مگان را به خاطر دو رگه بودن ‌و... اذیت میکردند!
 
اما داستان به اینجا هم‌ختم نشد پس از ان این زوج چند مصاحبه دیگر انجام دادند سپس یک‌ مستند چند قسمتی‌ در‌مورد تمام ‌جزئیات زندگیشان ساختند که در نتفلیکس منتشر شد و درآمدی بسیار زیاد برای آنها داشت و‌ در نهایت هری ماه پیش یک کتاب منتشر کرد و‌ در ان‌ از تمام‌ اتفاقاتی‌ که از کودکی تا کنون ‌برایش افتاده سخن گفت.
 
تمامی این موارد باعث تعجب بسیاری از مردم شد که این زوج به دلیل درخواست حریم‌ خصوصی از خانواده سلطنتی جدا شدند حالا چرا رفتار دو‌گانه ای دارند.حالا اپیزود جدید این انیمیشن در‌ این مورد است و هری و مگان با پلاکارد هایی که رویش نوشته ما حریم ‌خصوصی میخواهیم به سراسر دنیا سفر می‌کنند تا توجه همه را جلب کنند. این اپیزود که بدون هیچ‌گونه اطلاعی به این زوج ساخته شده به نظر می رسد باعث خشمگین شدنشان ‌شده است.
این اپیزود در مدت ۲۴ ساعت یکی‌ از پر بیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی شده!
.....
مرجع : برترین‌ها
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها