به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۳۹۰۴۷
ماجرای مهمانی همسر روحانی چه بود؟

تشديد بي‌اخلاقي‌هاي رسانه‌هاي اصولگرا

گروه سياسي: چند تن از بانوان حاضر در مراسم روز زن که شنبه گذشته با حضور همسر رئیس‌جمهور برگزار شده بود، توضیحاتی در مورد اخبار غیرواقعی منتشره درباره این مهمانی ارائه کردند.
تشديد بي‌اخلاقي‌هاي رسانه‌هاي اصولگرا
این افراد در گفت‌وگو با سایت انتخاب ضمن تکذیب برخی اخبار منتشرشده اظهار کردند: این میهمانی، یک مراسم مولودی زنانه بود که خانم الهی قمشه‌ای در آن به سخنرانی پرداخت. این بانوان همچنین گفتند که مطالبی همچون اعطای سکه به تمامی شرکت‌کنندگان حقیقت ندارد. آنان اضافه کردند: اخبار منتشرشده در مورد خروج اعتراض‌آمیز همسر دکتر صالحی از این مجلس یا استفاده از ارکسترهای خاص نیز صحت ندارد. براساس این گزارش، همسران مقامات دولتی و سفرای خارجی نیز در مراسم روز زن که شنبه گذشته برگزار شد، حضور داشتند.

حال خبر يك سايت اصولگراي مخالف دولت را در زير بخوانيد تا به بي اخلاقي رسانه‌‌هاي اين طيف بيشتر پي ببريد:
جشن همسر رئیس جمهور دولت یازدهم برای بزرگداشت مقام زن شب گذشته در تالار حافظیه کاخ سعدآباد برگزار شد، مراسمی که خبر برپایی آن را پیش از این مولاوردی، معاون امور زنان رئیس جمهور وعده داده بود. جشنی زنانه و اشرافی در فضای کاخ سعدآباد که فاصله طبقاتی زنان دولتمردان و مسئولان زن دولتی را به رخ عموم زنان جامعه می‌کشید. تمام زنانی که به این ضیافت دعوت شده بودند از پیش تعیین شده بودند و هیچ امکانی برای ورود افراد عادی نبود. با ورود هر میهمان، تشریفات او را تا محل تحویل لوازم شخصی، لباس‌ها، تلفن همراه و دوربین عکاسی همراهی می‌کرد و جای هر فردی از پیش مشخص شده بود.
این جشن بزرگداشت مقام زن که با بی حجاب شدن میهمانان آن بیشتر شبیه یک دور همی زنانه شده بود از بخش‌های مختلفی غیر از دولت نیز میهمانانی داشت، فعالان امور زنان، بازیگر، کارگردان و نویسنده زن. رقص لزگی 6 دختر، کنسرت موسیقی زنان و برگزاری شوی لباس زنان بخشی از ویژه برنامه‌های این ضیافت بود. اما برپایی مراسمی به بهانه ولادت بانوی مکرمه اسلام حضرت فاطمه (س) حرمت‌ها و اقتضائاتی دارد که می‌توان آن را در فضایی بی تکلف و خارج از محیط اشرافی یک کاخ آن را برگزار کرد. از سوی دیگر اگر قرار است جشنی برای ولادت حضرت زهرا (س) از سوی دولتمردان با حضور خدمتگزاران عرصه زنان برگزار شود بهتر است که در محیطی که عموم زنان جامعه امکان حضور در آن را داشته باشند برپا شود تا شادی برای روز زن، انحصاری نشود.

یاسر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۷:۴۶
من مطمئن بودم این خبر دروغه. به خیال خودشون چون مجلس زنانه بوده و فیلم و این چیزا نبوده پس هر دروغی گفته بشه نمیشه با مدرک نفی کرد. البته رسانه های اصولگرا اونقدر دروغ گو هستن که الان حرف راستشون رو هم باور نمی کنم. (220293)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۷:۵۰
از فتنه فتنه کردن و گیردادن به وزرای دولت کم آورده اند گیردادن به همسر روحانی (220296)
سوال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۲۰:۰۶
حتما جشن هم در یکی از موسسات خیریه تهران برگزار شده ونه در کاخ سعد آباد.
باوجدان باشید و منتشر کنید (220339)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۷:۵۲
بنده به عنوان یک نفر از این ملت بزرگ نه تنها این مجالس و رقصیدن و موسیقی زنده را بد نمیدانم بلکه اعتقاد دارم این مجالس برای مردمی که گرفتاری اقتصادی کمرشان را شکسته بسیار هم مفید است (220297)
یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۷:۵۶
چرا تشدید نشه؟ وقتی براحتی از کنارشون میگذرن و آخرش میشه مث نشریه رسایی چرا . . . و تهمت و افترا منتشر نکنن؟! متاسفانه از اسلام فقط همین ها رو به ارث بردیم! (220300)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۸:۰۴
این رسانه های اصولگرا رو باید بهشون گفت آب رو بریزید اونجایی که میسوزه.... (220305)
محمد پ م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۸:۵۱
دروغ میگن مثل چی!!اینا دیگه بی اخلاقی رو به انتها رسوندن.ایشالا به زودی رسوا میشن. (220319)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۲۰:۴۴
مطالبی همچون اعطای سکه به تمامی شرکت‌کنندگان حقیقت ندارد.........همون سکه ها رو از اموال خودشون دادند یا از جیب ما ؟؟؟؟؟؟؟ (220346)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۲۲:۲۶
سیدشهیدان حسین بن علی میفرمایداگردین نداریدلااقل آزادمردباشید (220378)