به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۳۹۲۲۸

پيکه: مسي بهترين بازيکن تاريخ است

گروه ورزشي: مدافع بارسلونا به حمايت از سرمربي تيمش پرداخت و گفت: هرگز نبايد مارتينو را مقصر تمام اتفاقات اين فصل دانست.
پيکه: مسي بهترين بازيکن تاريخ است
جرارد پيکه در مراسم رونمايي از کتاب «Relats Solidaris» اظهار داشت: شبي که مصدوم شدم، يک ساعت طول کشيد تا از حمام به تخت‌خوابم بروم و خودم را روي زمين مي‌کشيدم.  وي ادامه داد: توجيهي در کار نيست. آن طور که دوست داشتيم کار نکرديم و خودمان اولين مقصر هستيم. همه ما بايد به خودمان نگاه کنيم من فکر مي‌کنم هرگز نبايد مارتينو را مقصر تمام اتفاقات اين فصل دانست. او در آخرين دقيقه به تيم ملحق شد و سخت تلاش کرد.

پيکه خاطرنشان کرد: ليونل مسي بهترين بازيکن تاريخ است و من نمي‌توانم از او انتقاد کنم. از او تشکر مي‌کنيم. لئو عاشق باشگاه و اين شهر است. او اينجا را خانه خودش مي‌داند و من مي‌توانم به ميلان و ديگر بچه‌هايم بگويم که با او بازي کرده‌ام. وي اضافه کرد: ما بارسلونا هستيم و هميشه براي آماده بودن مبارزه مي‌کنيم. بهترين فصلمان را پشت سر نگذاشتيم اما خودمان را بالا مي‌کشيم. آينده هيجان‌انگيز است و ما موفق خواهيم شد. به کساني که باشگاه را اداره مي‌کنند، اعتماد مي‌کنيم، بازيکنان فوق‌العاده‌اي داريم.

مدافع بارسلونا افزود: شايد با توجه به اينکه اتلتيکو تاکنون در ليگ قهرمانان جامي کسب نکرده، زيباتر باشد که ببينيم اتلتيکو قهرمان اروپا مي‌شود. وي در خصوص هو شدن فابرگاس از سوي هواداران بارسلونا گفت: اصلا زيبا نيست که در زمين خودتان هو شويد. فصل خوبي نبوده است و مقصر تمام بازيکنان هستند نه فقط سسک.
مرجع : فارس