به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۳۹۷۱۲۰

زنگ خطر برای بارسا: ملاقات مدیر چلسی با گاوی

زنگ خطر برای بارسا: ملاقات مدیر چلسی با گاوی
گروه ورزشی: کریستوفر ویویل، مدیر فوتبالی باشگاه چلسی ظاهرا با نمایندگان گاوی دیدار کرده و مذاکرات اولیه به خوبی پیش رفته است. نشریه اسپانیایی آ.س گزارش می‌دهد که قرار است نشست دیگری در هفته‌های آینده با چلسی برگزار شود. با این حال بارسلونا به دلیل مشکلات مالی نمی‌تواند او را به عنوان بازیکن اصلی ثبت نام کنند.
اگر این مشکل حل نشود، هافبک اسپانیایی می‌تواند در پایان فصل به صورت آزاد از این تیم جدا شود زیرا قراردادش باطل می‌شود. ظاهراً بارسلونا نگران این وضعیت نیست و گاوی هم نمی‌خواهد باشگاه را ترک کند.
با این حال، ظاهراً بازیکن از نحوه رسیدگی به این موضوع ناامید شده است. چلسی می‌تواند بسیار بیشتر از آنچه بارسا در نظر دارد به این بازیکن پیشنهاد کند.
اگر در چلسی لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا را به عنوان سرمربی فصل آینده انتخاب کند، این می‌تواند معامله را جذاب‌تر کند. بارسلونا عملاً از سوی لالیگا تحت محرومیت نقل و انتقالات قرار گرفته تا زمانی که به وضعیت مالی‌ش سر و سامان بدهد.
طبق گزارش‌ها، 10 بازیکن می‌توانند بارسلونا را ترک کنند زیرا باید 178 میلیون پوند جمع آوری کنند. بازیکنانی نظیر آنسو فاتی، فرانکی دی یونگ، رافینیا و عثمان دمبله همگی می‌توانند جدا شوند.
گاوی یک استعداد شگفت انگیز است که 87 بار برای این باشگاه بازی کرده و 19 بار هم برای اسپانیا به میدان رفته است. محصول لاماسیا اولین بار در سن 17 سالگی با پیراهن بارسلونا بازی کرد.
برچسب ها: چلسی بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها