به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۳ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۴۰۵۳۰

نيروهاي‌مسلح: جعلی‌بودن‌كارت‌ها كذبست

گروه ورزشي: مدیرکل تربيت بدني نيروهاي مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح بحث جعلی بودن و سندسازی کارت‌های پایان خدمت بعضی از بازیکنان فوتبال را تایید نمی‌کند، گفت: تاکنون هیچ شکایتی در این خصوص به ما واصل نشده است.
نيروهاي‌مسلح: جعلی‌بودن‌كارت‌ها كذبست
مهرعلی باران چشمه در گفتگو با مهر، در خصوص سندسازی بعضی از بازیکنان فوتبال برای گرفتن کارت پایان خدمت با بیان مطلب فوق اظهار کرد: من از روز جمعه در حال پیگیری این موضوع هستم. در حال حاضر نیروهای مسلح چنین چیزی را تایید نمی‌کند چون شکایتی واصل نشده و همه چیز در حد حرف است. اگر فردی در این زمینه مدرک و سند دارد، آنها را ارائه کند. در اینصورت نیروی انتظامی با جدیت تمام این بحث را پیگیری می‌کند و اشد برخورد و مجازات را با عوامل صدور کارت خواهد داشت.

رئيس سازمان تربيت بدني نيروهاي مسلح در ادامه با تاکید مجدد بر اینکه تاکنون هیچ شکایتی در این زمینه به نیروهای مسلح واصل نشده است، گفت: اتفاقا امروز یکی از مسئولان فوتبال با من تماس گرفت و این موضوع را مطرح کرد. وقتی از این مسئول پرسیدم که آیا مدرک هم دارد یا خیر، وی گفت هیچ مدرکی ندارم. وقتی هم مدرک نباشد نمی‌توان کاری کرد.

باران چشمه درباره اینکه هادی آیت الله نایب رئیس اول فدراسیون چنین موضوعی را تایید کرده و مدارک را در اختیار حراست فدراسیون فوتبال قرار داده است، تاکید کرد: نگه داشتن مدارک در فدراسیون فوتبال خوب نیست. باید این مدارک را زودتر به نیروی انتظامی بدهند تا آنرا بررسی کنیم. رئيس سازمان تربيت بدني نيروهاي مسلح در پایان در پاسخ به این سئوال که "آیا جعل اسناد برای گرفتن کارت پایان خدمت با وجود فیلترهای مختلف برای بازیکنان فوتبال شدنی است یا خیر"؟، گفت: ما این موضوع را تایید یا تکذیب نمی‌کنیم ولی به این راحتی‌ها هم نیست که اینقدر محکم صحبت می‌کنند. من از مراجع دیگر هم صحت و سقم جعل سند را سئوال کردم که آنها هم از این موضوع بی‌خبر بودند.

مطرح کردن حمایت من از فجر بی‌اساس است

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با بی اساس دانستن شائبه کمکش به فجرسپاسی برای ماندن در لیگ برتر در مورد اتفاقات پیرامون کارت پایان خدمت برخی بازیکنان گفت: ما تمام دارک بازیکنان را قبلا بررسی کرده بودیم و هیچ مشکلی وجود نداشت. اگر باشگاهی در این مورد اعتراض دارد باید از طریق مراجه قضایی موضوع را پیگیری کند.

هادی آیت اللهی در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب در پاسخ به این پرسش که عنوان شده به خاطر اینکه فجرسپاسی در لیگ برتر بماند ماجرای معتبر نبودن کارت پایان خدمت بازیکن پیکان از سوی شما مطرح شده است گفت: اصلا چنین چیزی صحبت ندارد و بنده هیچ نقشی در این ماجرا نداشته ام. تنها کاری که من کرده ام اینکه نامه رسیده به فدراسیون را در اختیار حراست قراردادم تا به صورت محرمانه مورد بررسی قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه در آن نامه هیچ اشاره ای به نام بازیکن پیکان نشده بود، ادامه داد: مسائلی که مطرح می شود به هیچ عنوان به فدراسیون فوتبال مربوط نمی شود. فدراسیون مدارک بازیکنان برای صدور گذرنامه و ویزا را به خوبی بررسی کرده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. اگر باشگاهی مدعی غیرقانونی بودن کارت پایان خدمت بازیکنان است باید از طریق دادسرا پیگیری کنند و اگر مدرکی هم دارند آن را در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار دهند.