به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۱ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۴۱۳۳۵۳

بهترین منطقه برای رزرو هتل وان کدام است؟

گروه گردشگری: در چند سال اخیر گردشگران زیادی از کشورهای مختلف از جمله ایران به شهر وان در کشور ترکیه سفر کرده‌اند. افزایش تعداد سفرها به این شهر به خاطر نزدیک‌بودن وان به ایران و قیمت‌های مناسب آن، به‌خصوص برای خرید اجناس مختلف است.
بهترین منطقه برای رزرو هتل وان کدام است؟
البته شهر وان جاذبه‌های گردشگری دیگری هم دارد و موزه وان و دریاچه این شهر دو مورد از جاذبه‌های اصلی آن محسوب می‌شوند. سفرهای زیاد گردشگران به این شهر باعث رونق‌گرفتن آن شد. البته نمی‌توان آن را با شهرهایی مثل استانبول مقایسه کرد، با این حال باز هم به خاطر موقعیت جغرافیایی ویژه‌اش ارزش بازدید را دارد. در این مطلب یک راهنمای کامل برای رزرو هتل در وان به شما ارائه می‌دهیم.

هتل‌های کدام منطقه از شهر وان را رزرو کنیم؟
پاسخ به این سوال بیشتر به این مربوط می‌شود که برنامه رزرو کدام دسته از هتل‌های وان را دارید. در این شهر انواع هتل‌های سه، چهار و پنج ستاره وجود دارند. هتل‌های سه ستاره بیشتر در مرکز شهر هستند؛ یعنی جایی که مراکز خرید و مکان‌های تفریحی قرار گرفته‌اند. این منطقه بسیار شلوغ است و سروصدای زیادی دارد. اما، دسترسی به مکان‌های گردشگری و تجاری و همچنین ایستگاه اتوبوس و تاکسی از این منطقه بسیار راحت است. از طرف دیگر، بیشتر هتل‌های لوکس وان از مرکز شهر فاصله دارند و سمت دریاچه وان هستند. البته دوربودن از مرکز شهر چندان مسئله مهمی نیست؛ چراکه وان شهر کوچکی است و رسیدن به مرکز شهر از هر نقطه‌ای آن‌قدرها طول نمی‌کشد.

آیا هتل‌های سه ستاره و ارزان شهر ارزش اقامت را دارند؟
اگر فکر می‌کنید که آن دسته از هتل های وان که سه ستاره دارند، کیفیت و خدمات خوبی را به مهمانانشان ارائه نمی‌دهند، سخت در اشتباهید. هتل‌های سه ستاره وان بسیار باکیفیت و البته پرطرفدار هستند. در میان آن‌ها هم هتل‌های ارزان و هم هتل‌های گران پیدا می‌شوند. حتی بعضی از هتل‌های سه ستاره شهر مثل «رنسانس لایف» آن‌قدر باکیفیت هستند که مهمانان آن‌ها باورشان نمی‌شود که با پرداخت هزینه هتل سه ستاره در چنین جای لوکسی اقامت کرده‌اند.

آیا هتل‌های لوکس شهر خدماتی در حد قیمت‌های بالایشان ارائه می‌دهند؟
در ابتدا بگوییم که به‌طور کلی، قیمت اقامت در هتل‌های شهر وان نسبت به خیلی از شهرهای دیگر پایین‌تر است. اما، این پایین‌تربودن قیمت دلیل بر ارائه خدمات ضعیف‌تر نیست. برای مثال، یکی از هتل‌های پنج ستاره وان، هتل «دبل تری» از مجموعه هتل‌های معروف «هیلتون» است. قطعا برند مشهوری مانند هیلتون با ارائه خدمات ضعیف به شهرت خودش ضربه نمی‌زند و همیشه در تلاش برای ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به مهمانانش است.
دیگر هتل‌های لوکس وان هم مثل هتل پنج ستاره «الیت ورلد»، برای آن‌که در رقابت از هتل هیلتون عقب نمانند، بهترین خدمات ممکن را به مهمانانشان ارائه می‌دهند. وضعیت برای هتل‌های چهار ستاره وان هم کاملا مشابه است. مثلا هتل چهار ستاره «هالدی» با امکانات کامل، خدمات درجه یک و پرسنل خوش‌برخوردش عنوان محبوب‌ترین هتل شهر را در اختیار دارد و مهمانان آن در سایت‌های جهانی هتل‌ها، امتیازات بالایی به آن داده‌اند. پس، اگر به قصد یک اقامت لوکس به وان سفر می‌کنید، خیالتان از کیفیت بالای هتل‌های شهر راحت باشد.



آشنایی با تعدادی از هتل های وان
شهر وان 58 هتل دارد که هر گردشگری بر اساس بودجه‌اش چندین گزینه خوب در برابرش دارد. در ادامه با تعدادی از بهترین هتل‌های شهر متناسب با هر بودجه‌ای آشنا می‌شویم.

هتل‌های لوکس و پنج ستاره
در شهر وان سه هتل پنج ستاره وجود دارد. این هتل‌ها شامل «دبل تری بای هیلتون»، «الیت ورلد» و « د کنفوریوم» هستند. امکانات رفاهی و تفریحی این هتل‌ها تقریبا مشابه هستند. اگر به دنبال یک تجربه واقعا لوکس و مجلل می‌گردید، بهتر است به سراغ هتل «الیت ورلد» بروید. این هتل معماری بیرونی و داخلی بسیار شیکی دارد و خدماتش در بالاترین سطح هستند.
اگر به دنبال یک انتخاب مطمئن هستید، روی اعتبار هتل هیلتون حساب و یک اقامت همه‌چیز تمام را در این هتل تجربه کنید. اما هتل «د کنفوریوم» یک ویژگی بسیار جالب دارد. در بسیاری از اوقات سال و به بهانه‌های مختلف، این هتل تخفیف‌های باورنکردنی‌ای ارائه می‌دهد که حتی گاهی قیمت‌هایش به سطح قیمت هتل‌های سه ستاره می‌رسد!

هتل‌های چهار ستاره وان
این دسته از هتل های وان هم از نظر خدمات تفاوت چندانی با هتل‌های پنج ستاره ندارند و البته قیمت‌هایشان مناسب‌تر از آن‌ها است. برای اقامت در هتل‌های چهار ستاره، می‌توانید از میان ده گزینه انتخاب کنید. همان‌طور که قبل‌تر گفتیم، بهترین هتل چهار ستاره شهر، هتل «هالدی» است و امکانات رفاهی و تفریحی کاملی را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. از دیگر هتل‌های چهار ستاره و بسیار خوب وان می‌توانیم به هتل‌های «ساهمارا ریزورت»، «نیلز»، «تامارا» و «گرند هتل» اشاره کنیم.

هتل‌های سه ستاره وان
اقامت در هتل‌های سه ستاره وان به‌طور آنچنان لوکس و تجملاتی نیست. اما، قیمت مناسب‌تر آن‌ها هم دلیل بسیار خوبی برای انتخابشان است. در شهر وان 13 هتل سه ستاره وجود دارد که اکثر این هتل‌ها در مرکز شهر هستند و دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید، مکان‌های تفریحی و وسایل حمل‌ونقل عمومی دارند. از جمله هتل‌های سه ستاره خوب می‌توانیم به «رویال برک»، «فوآت»، «دیمت پارک»، «میروا» و «توپراک» اشاره کنیم.



بهترین هتل های وان را در سایت فلای تودی رزرو کنید
اگر قصد سفر به وان را دارید، بهتان پیشنهاد می‌کنیم که هتلتان را از سایت فلای تودی رزرو کنید. فلای امکان رزرو بیش‌از 450 هزار هتل در سراسر جهان از جمله هتل‌های شهر وان را برای شما فراهم کرده است. همچنین می‌توانید بلیط پرواز به این شهر را از این سایت بخرید.
فلای تودی همه بلیط‌های موجود برای پرواز به وان از همه ایرلاین‌ها را در کنار هم به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید با مقایسه آن‌ها، بهترین و ارزان‌ترین بلیط موجود را انتخاب و خریداری کنید. به غیر از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، می‌توانید سایر خدمات سفر مثل ویزا، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و خدمات تشریفات را با تخفیف ویژه از سایت فلای تودی بخرید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها