به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۲۳ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۴۱۵۷۸۰

حمله روزنامه اصولگرا به جهانگیری

حمله روزنامه اصولگرا به جهانگیری
گروه سیاسی: روزنامه جوان با اشاره به گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال نامزدی اسحاق جهانگیری برای انتخابات مجلس به او حمله کرد.
به گزارش جوان، جهانگیری در دولت قبل دو کار بیشتر نکرد، یکی وقتی دولت تصمیم به اختراع ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفت، او را مسئول اعلام این خبر کردند، که به «ارز جهانگیری» معروف شد و این ارز که ارز دلال‌ها و رانتخور‌ها بود، به نام او ثبت شد. کنش‌گری دیگر او نیز «زاپاس روحانی‌شدن» در انتخابات ۹۶ بود.
این روزنامه اضافه کرد: به نظر می‌رسد مردم نیز قصد ندارند کسی را با این کارنامه که صادقانه‌ترین حرفش در هشت‌سال ریاست‌جمهوری آن بود که گفت «اختیار تغییر منشی خودم را هم ندارم»، دوباره به مسئولیت دیگری بگمارند. کسی که در آن مدت بی‌اختیاری، منفعل و بی‌کار بود. مردم کسی را می‌خواهند که هر روز پشت تریبون نگوید «ما خوبیم و برنامه داریم، اما نمی‌گذارند!» و بتواند صادقانه لااقل با منشی خود حرف بزند!
برچسب ها: اسحاق جهانگیری

۱۴۰۲/۰۴/۲۳ ۱۳:۳۳
آقای جوان !!! از اینکه آقای جهانگیری کاندیدای مجلس شود خیلی زود قالب تهی کردی نه برادر شما که همه جارا گرفتی وشورای نگهبان!!! هم در اختیار تان است چرا اینقدر نگرانی آقای جهانگیری را تایید صلاحیت نفرمایید نگران نباش جانم (433981)
۱۴۰۲/۰۴/۲۳ ۱۴:۰۲
اینوکه روزنامه جوان راست میگه زیرااختیارلازم جهت محقق ساختن خواسته های واقعی مردم رانداشتندوندارندپس برای چی میخوان بیاین؟!
پاسخ آن عقده واکنی ومثل اصولگرایان نیل به قدرت یامقام ودست رسی به ثروت بیشترو...! (433983)
۱۴۰۲/۰۴/۲۳ ۱۵:۰۶
مردم قدرت تحلیل ندارن

یک دو جین دیگه رییسی جور
کنید وآماده کنید برا آینده

اگه آینده ای موند (433991)
۱۴۰۲/۰۴/۲۳ ۱۶:۰۲
بجای دم زدن از مردم فضای انتخابات را باز بگذارید انوقت ببینید مردم چه می گویند (433997)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها