به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۱:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۲۴ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۴۱۵۸۸۶

تحریم را از کارآمدی انداخته‌ایم

تحریم را از کارآمدی انداخته‌ایم
گروه سیاسی: فرمانده کل سپاه  گفت: ما فرمول‌های شکست تحریم را شناسایی کردیم و تحریم را از کارآمدی انداخته ایم و این فقط در میدان حل می‌شد، فقط در میدان.
سردار حسین سلامی تاکید کرد: دانشگاه منشا ساخت اندیشه و تفکر جامعه است. ما، چون با دشمن بزرگ رو در رو بودیم پیشرفت کردیم. دشمن یک حسن دارد وقتی عمل می‌کند میدان‌های ناشناخته را شناخته می‌کند. اگر دشمن ما را تحریم نمی‌کرد به سمت شکفتن استعداد‌های درونی جامعه نمی‌رفتیم.
 سلامی گفت: اتفاقا امروز دشمن است که از کارکرد قدرت ما نگران است، باید هم نگران شود، در جغرافیای سیاسی هم دشمن ناتوان شده است.وی با بیان اینکه سال گذشته به طرز معجزه آسایی همه راهبرد‌های دشمن شکست خورد، گفت: امروز آمریکا قابلیت انطباق خود را به منطقه از دست داد، منطقه به دلیل فشار‌های سنگین از اولویت آمریکا خارج شده است. تاثیر آنچه در دفاع مقدس اتفاق افتاد، برای ۸ سال نبود بلکه اگر شکست می‌خوردیم برای همیشه از جغرافیای سیاسی جهان حذف می‌شدیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: حضور در جا‌های دیگر را به ما نسبت می‌دهند و این ناشی از قدرت و تاثیر ماست. ما بسیار قدرتمندیم، قدرت اصلی ما ایمان ما و رهبر ماست.
برچسب ها: فرمانده کل سپاه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها