به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۲۲ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۴۱۶۴۱
وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

3320 پروژه ورزشی نیمه تمام ازدولت قبل

گروه ورزشي: وزیر ورزش و جوانان گفت: سه هزار و 320 پروژه ورزشی از دولت قبل نیمه تمام رها شده بود که تکمیل آنها به 10 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
3320 پروژه ورزشی نیمه تمام ازدولت قبل
محمود گودرزی امروز دوشنبه در آیین افتتاح پروژه ورزشی پردیس ابوریحان پاکدشت افزود: این درحالی است که بودجه وزارت ورزش تنها 200 میلیارد تومان است که احتمالا 60 درصد آن نیز محقق نخواهد شد و فاصله زیادی تا اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه های نیمه تمام داریم.

وی ادامه داد: برای تکمیل و بهره برداری از این تعداد پروژه ورزشی نیمه تمام باید 10 سال هیچ کاری نکنیم تا این تعهدات عملی شود. تلاش دولت بر تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی است هرچند مشکلات عدیده ای پیش روی دولت تدبیر و امید قرار دارد.

به گفته وی، از یک سو مشکلات خارجی و از سوی دیگر سنگ اندازی های برخی گروه های داخلی منتفع از تحریم ها باعث بروز مشکل در روند اجرای پروژه های عمرانی نیمه تمام شده است. اکنون دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مشکلات بسیاری روبرو هستند و امیدواریم با تلاش دولت به سمت بهبود وضع اقتصادی پیش رفته و توفیق خدمت برای اتمام پروژه های نیمه تمام به ما داده شود.

وی درخصوص اجرای پروژه های ورزشی در مجموعه دانشگاه تهران گفت: دانشگاه تهران خانه همه است و از این مکان است که شخصیت علمی جامعه شکل می گیرد، وزارت ورزش از هیچ تلاشی برای کمک به این دانشگاه دریغ نمی کند. وزیر ورزش و جوانان، حوزه ورزش شهرستان پاکدشت را بسیار مطلوب دانست و از مدیر کل ورزش وجوانان این شهرستان خواست تا در جهت توسعه ورزش همگانی و قهرمانی این شهرستان، نگاه و برنامه ویژه ای به ورزش پاکدشت داشته باشد.

سالن ورزشی چند منظوره غدیر با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 537 میلیون ریال احداث شده که 5 میلیارد و 400 میلیون ریال آن از محل اعتبارات وزارت علوم و مابقی از منابع داخلی پردیس ابوریحان تأمین شده است . این سالن ورزشی در محیطی به مساحت یک هزار و 416 مترمربع با یک هزار و 116 مترمربع فضای ورزشی و 300 متر مربع فضای اداری احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است .