به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۶ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب : ۴۲۰۴۴۸

قطعی گسترده برق در تهران

قطعی گسترده برق در تهران
گروه فیلم: برخی رسانه‌ها از قطعی مکرر برق در برخی مناطق تهران خبر داده‌اند.در توضیح خبر منتشر شده به نقل از پایگاه خبری انتخاب آمده است:
 
* تعدادی از ساکنین منطقه‌ی بلوار فردوس شرق تهران می‌گویند که روزیکشنبه برق این منطقه از ساعت ۱۴ تا ۱۷ قطع شده و قطع و همچنان وصل نشده است.
* برخی دیگر از مناطق تهران از جمله هفت تیر، جلفا و شیان نیز دچار قطعی برق شده اند.
* براساس گزارش های رسیده از شهروندان، قطع برق در تهران محدود به چند محله نیست و نواحی غربی تا مرکزی تهران همچنین مناطقی از شرق ( حاشیه اتوبان رسالت) با قطع یکباره برق مواجه شدند.

خبرآنلاین هم نوشت: ساکنین شمال شرق شهران تهران پاسداران خبر از قطعی برق و خاموشی کامل این منطقه را دادند.
تصاویری از قطع ناگهانی برق در پاسداران تهران
 مرکز تهران خاموش شد
نسیم آنلاین خبر داد که مشاهدات میدانی حکایت از آن دارد بخش زیادی از خیابان مطهری، چهارراه قصر و بزرگراه صیاد شیرازی، خیابان خواجه عبدالله فاقد روشنایی است.در خیابان مطهری قطعی برق موجب به دلیل از کار افتادن چراغ های راهنمایی موجب اختلال ترافیکی شده بود.

اختلال در دیتا سنتر و قطعی برق پایتخت
مظفری متخصص شبکه و دیتا:
همزمان با قطع برق در مناطقی از تهران،برخی دیتاسنترهای پایتخت با اختلال مواجه شدند.طی سی روز گذشته موضوع تجهیزات پشتیبان برق در دیتاسنترها محک سختی داشتند.به نظر نمیرسد وضعیت برق پشتیبان در برخی از آنها مناسب باشد.  اختلال در سه دیتاسنتر تایید شده است.

دلیل اختلال‌ در شبکه برق مناطقی از پایتخت‌
مصطفی رجبی مشهدی‌، سخنگوی صنعت برق با اشاره به خاموشی اتفاق افتاده در مناطق از پایتخت برای  اظهار داشت: در اثر صاعقه، رله حفاظتی پست نیروگاه شهیدرجایی عمل کرد و این مسئله موجب شد نقاط محدودی از شهر تهران برای دقایقی تحت تاثیر قرار گیرند.
سخنگوی صنعت برق تاکید کرد: خوشبختانه بلافاصله با اتصال پست مذکور به شبکه برق، شرایط تامین برق به حالت عادی بازگشته استاین مقام مسئول گفت: شرایط شبکه برق کشور پایدار است و مشکلی در تامین انرژی برای مشترکان وجود ندارد.
 
برچسب ها: قطعی برق تهران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها