به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۴۲۰۸۳۰
گزارش دیلی میل

220 میلیون یورو برای 4 خرید بعدی چلسی

220 میلیون یورو برای 4 خرید بعدی چلسی
گروه ورزشی: تاد بولی هنوز دسته چکش را کنار نگذاشته است. یک سال پس از ورود به چلسی که در آن قراردادهای متعددی به ثبت رسانده، به نظر می‌رسد در سال دوم نیز همین مسیر را طی خواهد کرد. 
1906741
طبق گزارش دیلی میل، چلسی برای این فصل 220 میلیون یوروی دیگر نیز خرج خواهد کرد. این مبلغ برای چهار خرید دیگر خواهد بود تا تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو بیش از پیش تقویت شود: تایلر آدامز، مویزس کایسدو، دوشان ولاهوویچ و مایکل اولیسه. 
1902844
به نظر می‌رسد هافبک لیدز، تایلر آدامز، با بند فسخ 23 میلیونی نزدیک‌تر از همه به چلسی باشد.
برای خرید کایسدو بیشترین هزینه خواهد شد. این بازیکن اکوادوری تمایل خود برای بازی در استمفوردبریج را ابراز کرده و در تمرینات برایتون حاضر نشده است. با وجود این، برایتون می‌خواهد او را به بالاترین رقم بفروشد. پس از انتقال دکلان رایس از وستهم به آرسنال با مبلغ 120 میلیون، برایتون انتظار همین مبلغ را برای کایسدو دارد!
1899346
عملیات جذب ولاهوویچ منوط به جدایی روملو لوکاکو و انتقالش به یوونتوس است. در این صورت یووه ولاهوویچ را با 46 میلیون یورو خواهد فروخت.
آخرین بازیکن مورد نظر سرمربی آرژانتینی اولیسه است. او یکی از اهداف پپ گواردیولا نیز محسوب می‌شود. وینگر فرانسوی کریستال پالاس یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته لیگ برتر بود. پالاس تمایلی به مذاکره با چلسی ندارد، اما دیلی میل نوشته که او با چلسی به توافق رسیده و رقم انتقال 40 میلیون یورو خواهد بود.
چلسی تاکنون برای جذب انکونکو، رابرت سانچز، دیاسی، نیکلاس جکسون و اوگوچوکو 200 میلیون یورو هزینه کرده است.
برچسب ها: چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها