به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۲۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۲۷ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۴۲۱۹۲
فينال‌گونه بارسا- اتلتيكومادريد

3بازیکن مصدوم بارسا امشب بازي می‌کنند

گروه ورزشي: 3 بازیکن مصدوم تیم فوتبال بارسلونا در بازی حساس امشب در لیگای اسپانیا برابر آتلتیکومادرید شرکت می کنند.
3بازیکن مصدوم بارسا امشب بازي می‌کنند
نیمار، خرارد پیکه و خوردی آلبا با مجوز پزشکان باشگاه در این دیدار تعیین کننده حاضر خواهند شد.تیم بارسلونا برای قهرمانی دوباره در لیگا به پیروزی در این مسابقه نیاز دارد و خراردو مارتینو سرمربی آرژانتینی با تمام قدرت تیم را به میدان می فرستد.در صورتی که بارسا نتواند به مقام قهرمانی برسد ، برای اولین بار پس از چند سال فصل را بدون کسب جام به پایان خواهد برد.
نیمار از ناحیه عضله پا ، آلبا از ناحیه عضله ران و پیکه از ناحیه لگن مصدوم بودند.

تمرينات ويژه سيمئونه براي مهار مسي

سرمربي آرژانتيني اتلتيکومادريد براي افزايش شانس قهرماني تيمش در لاليگا برنامه ويژه‌اي در نظر دارد. به نقل از مارکا، با وجود اُفت شديد ليونل مسي، مهاجم آرژانتيني بارسلونا، هموطن وي روي نيمکت اتلتيکومادريد به هيچ وجه خطري که کاپيتان آلبي سلسته مي‌تواند براي شاگردان او به وجود آورد را ناديده نمي‌گيرد.

بازي مسي مدتي است که دچار اُفت شده، شمار گل‌هاي او کاهش پيدا کرده است و به نظر مي‌رسد که اين بازيکن در حال حاضر از بازي‌ خود لذت نمي‌برد. با تمام اينها ديه‌گو سيمئونه، سرمربي آرژانتيني اتلتيکومادريد مي‌داند که مسي هنوز يکي از بهترين‌هاي فوتبال دنياست و مسلماً خطرناک‌ترين تهديد براي مردان او در خانه بارسلونا به شمار مي‌آيد.

اتلتيکو امشب (شنبه) در هفته سي‌وهشتم لاليگا در ديداري که حکم فينال را براي تعيين قهرمان رقابت‌ها دارد، بايد بارسا را متوقف کند. در اين بين سرمربي آرژانتيني روخي بلانکو نگاهي ويژه به مسي دارد، به او که نشان داده حتي در دوران اُفت خود هم مي‌تواند يک شب رويايي داشته باشد، همان چيزي که در بازي تيمش و منچسترسيتي انگليس در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تجربه کرد.

تقویم بازی های لالیگا تغییر می کند

نشریه مارکا اعلام کرد فدراسیون فوتبال اسپانیا برنامه رقابت‌های داخلی این کشور در فصل 15-2014 را مشخص کرده است و تنها برای زمان برگزاری بازی‌های هفته نخست لالیگا مردد است و دو گزینه را پیش روی خود می‌بیند. گزینه اول برگزاری هفته نخست در روزهای 16 و 17 آگوست سال 2014 (25 و 26 مرداد 1393) است و گزینه دوم هفته پس از آن. در تقویم فصل آینده فوتبال اسپانیا برخلاف فصل گذشته، بازی سوپرجام میان قهرمان لالیگا و قهرمان جام حذفی در روز دوازدهم آگوست 2014 (21 مرداد 1393) برگزار می‌شود. این در حالی است که در فصول قبل این بازی یک یا دو هفته پس از آغاز لالیگا برگزار می‌شد.

همچنین در این تقویم تاریخ حضور یکی از دو تیم شهر مادرید در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان (به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان) مشخص شده است. این تیم در فاصله روزهای دهم تا بیستم دسامبر 2014 (19 تا 29 آذر1393) در رقابت‌های داخلی اسپانیا بازی نخواهد کرد. براساس تقویم جدید رقابت‌‌های فصل آینده فوتبال اسپانیا که به منظور کم کردن فشردگی بازی‌ تیم‌های بزرگ حاضر در رقابت‌های داخلی و اروپایی تنظیم شده است، فینال جام حذفی در روز سی‌ام ماه مه سال 2015 (9 خرداد 1394) برگزار می‌شود.