به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۲۷ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۲۲۵۷۸

گلی که خوردیم تقصیر پورحمیدی نبود

گلی که خوردیم تقصیر پورحمیدی نبود
گروه ورزشی:هافبک آبی‌ها با دفاع از گلر تیمش مدعی است آنها قادر خواهند بود در هفته‌های آتی عملکرد بهتری به جا بگذارند.به گزارش “ورزش سه”، حسن شوشتری که  سال گذشته چالش زیادی در فوتبال خود داشت در نهایت امسال  به استقلال خوزستان پیوست. وی درباره بازی با آلومینیوم اراک که با نتیجه تساوی به پایان رسید به خبرنگار ما گفت: در نیمه دوم چند موقعیت خوب داشتیم ولی وارد گل نشد و روی ضربه ی ایستگاهی گل خوردیم.نمی ‌شود تقصیر حسن انداخت.حسن ۳ تا تک به تک را گرفت و سیوهای عالی داشت ما یک خطا کردیم که در برگشت آن توپ وارد دروازه ما شد.

او در مورد ۱۰ نفره شدن تیمش گفت: محمود مطلق زاده در دقیقه ۹۰ اخراج شد.این اخراج تاثیر چندانی روی این بازی نداشت چون چند دقیقه بعد بازی تمام شد اما اینکه هفته بعد نیست نکته منفی قضیه است.این بازیکن که فصل گذشته در  سپاهان حضور داشت و دچار مصدومیت شد در این باره عنوان کرد: در سپاهان با بدشانسی مواجه شدم و رباطم پاره شد و نیم فصل قرضی به سایپا رفتم و مجدد به لیگ برتر آمدم.بعد از اتمام بازی‌ها خیلی سریع استقلال خوزستان نامه زد و من هم این پیشنهاد را قبول کردم ولی از سپاهان هیچ تماسی با بنده گرفته نشد. خودم آن زمان به سایپا رفتم و به سرپرست سپاهان گفتم می‌خواهم بازی کنم و در نهایت هم که به استقلال خوزستان آمدم.

هافبک آبی‌های خوزستان در خصوص صحبت‌های پورموسوی در خصوص اینکه به دنبال ارائه کیفیت خوب هستند نه اینکه فقط در لیگ بمانند توضیح داد: دقیقا درست است ما خیلی هم دیر شروع کردیم.احمد عبدالله‌زاده هنوز کارت بازی ندارد ومحمود مطلق زاده ۲ روز قبل از بازی‌ها اضافه شد.رفته رفته بهتر می‌شویم.شاید بازی اول عملکرد خوبی نداشتیم اما در بازی دوم مشاهده کردید که به چه شکل بازی کردیم.شوشتری در پایان درباره جو ورزشگاه اراک با حضور بانوان افزود: جو ورزشگاه خیلی خوب بود و باعث شد کیفیت بازی بالا برود.حس خیلی خوبی بود. امیدوارم در تمام ورزشگاه‌ها شاهد حضور بانوان باشیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها