به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۳ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۴۲۴۰۶۶

وزن‌کشی حیوانات، از ریز تا درشت /فیلم

وزن‌کشی حیوانات، از ریز تا درشت /فیلم
گروه فیلم: باغ وحش لندن، پنج‌شنبه ۲ شهریور، وزن‌کشی سالانه حیوانات خود را آغاز کرد. در این باغ وحش، قد و وزن تقریبی بیش از ۴۰۰ گونه حیوانات ثبت می‌شود.
.....
به گزارش فرارو، کارکنان این باغ وحش که خانه حدود ۱۴۰۰۰ حیوان است، چندین روز طول می‌کشد تا هر پستاندار، پرنده، خزنده، ماهی و بی مهرگان تحت مراقبت خود را وزن و اندازه گیری کنند.نتایج به یک پایگاه داده می‌رود که با باغ وحش‌های سراسر جهان به اشتراک گذاشته شده است تا بتوانند آمار ضروری را در مورد بسیاری از گونه‌های در معرض انقراض مقایسه کنند.

تصاویر نشان می‌دهد که گونه‌های مختلف باغ وحش لندن چگونه با ثبت آمارشان برخورد کرده‌اند. با توجه به اینکه هر حیوان دارای ویژگی‌های شخصیتی منحصر به فردی است، نگهبانان باغ وحش باید از ترفند‌های مختلفی استفاده کنند تا حیوانات را متقاعد کنند تا روی ترازو قرار بگیرند.آنجلا رایان، رئیس عملیات جانورشناسی این مرکز می‌گوید: ما آمار حیاتی هر حیوانی را در باغ‌وحش ثبت می‌کنیم - از بلندترین زرافه تا کوچک‌ترین قورباغه.

رایان گفت که وزن یک حیوان اطلاعاتی حیاتی است که می‌تواند نشان دهد که آیا موجودات سالم هستند یا نه.
او گفت: ما در اینجا حیوانات در معرض خطر جدی داریم. این کاملاً حیاتی است که ما آن‌ها را مدیریت کنیم، سلامت آن‌ها را مدیریت کنیم، آن‌ها را به خوبی پرورش دهیم تا بتوانند دوباره تولید مثل کنند.باغ وحش لندن در دورانی که ملکه الیزابت دوم حامی آن بود و چارلز داروین، منشأ گونه‌ها را تکمیل می‌کرد، افتتاح شد.
برچسب ها: حیات وحش باغ وحش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها